Förutsatt att du står upp så kanske du kommer tycka platserna är värda 200kr. En annan som suttit på 4-5 raden under tuffa tider tyckte knappt det var värt gratisbiljetten. Fast det var som sagt under de tuffa tiderna då Hovet var dödstyst under vissa matcher. Nu blir det en annan femma.m0ng00se skrev:Skall till Hovet imorrn och det enda jag fick tag i var just skymd sikt biljetter. Någon som vet hur mycket skymd sikt det är på dom där platserna? har man en stor dj-vl- pelare i vägen eller?
Biljettråden
Re: Biljettråden
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säljer 2 biljetter till lördagsmatchen, skymd sikt, till ordinariepris 200kr. 0702799945.
Tänkte hämta ut min klackbiljett imorgon vid entré 13, har inte haft tid tidigare.
Jag har haft säsongskort och dessa biljetter ingår som alla vet, min fråga lyder dock, behöver jag ha med mig något speciellt som visar att jag har haft säsongskort eller räcker det med ID-handlingar?
Tack.
Jag har haft säsongskort och dessa biljetter ingår som alla vet, min fråga lyder dock, behöver jag ha med mig något speciellt som visar att jag har haft säsongskort eller räcker det med ID-handlingar?
Tack.
You and I are gonna live forever!
Yes, det räcker.Kamala skrev:räcker det med ID-handlingar?
Kom ihåg att vara där i god tid. Köerna beräknas kunna bli upp emot en timme om du kommer vid fel tidpunkt, så jag rekomenderar dig att vara där 90 min innan nedsläpp så får du också fin fina platser på A18.
Jag personligen ska vara där och säkra en plats 1h innan nedsläpp. Mitten av A18 på storsatsningar är det som gäller!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Tack för snabbt svar. Jag tänkte själv vara där innan 2 och vänta tills portarna öppnas.sthlm_dif skrev:Yes, det räcker.
Kom ihåg att vara där i god tid. Köerna beräknas kunna bli upp emot en timme om du kommer vid fel tidpunkt, så jag rekomenderar dig att vara där 90 min innan nedsläpp så får du också fin fina platser på A18.
Jag personligen ska vara där och säkra en plats 1h innan nedsläpp. Mitten av A18 på storsatsningar är det som gäller!
Härligt, jag ställer mig på vanliga platsen, i mittenpartiet här med. Nu ska vi skapa det bästa trycket Sverige någonsin har skådat!
DIF
You and I are gonna live forever!
Två klackbiljetter över till ordinarie pris, 200 bagare styck. 076-8055185
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
polaren blev sjuk, så jag har en klackbiljett över.
PM:a för mer info.
PM:a för mer info.
Blue Brigade A11
det enda som gjorde biljetterna värda sina pengar var den fantastiska klacken och den otroliga inramningen. I övrigt så var det som att sitta hemm i TV-soffan så man fick titta 99,9% på jumbotronen för att över huvud taget ha nån hum om matchen...trodde faktiskt inte man skulle se så dåligt som man gjorde:/...dif rules skrev:Förutsatt att du står upp så kanske du kommer tycka platserna är värda 200kr. En annan som suttit på 4-5 raden under tuffa tider tyckte knappt det var värt gratisbiljetten. Fast det var som sagt under de tuffa tiderna då Hovet var dödstyst under vissa matcher. Nu blir det en annan femma.m0ng00se skrev:Skall till Hovet imorrn och det enda jag fick tag i var just skymd sikt biljetter. Någon som vet hur mycket skymd sikt det är på dom där platserna? har man en stor dj-vl- pelare i vägen eller?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Var satt du?m0ng00se skrev:
det enda som gjorde biljetterna värda sina pengar var den fantastiska klacken och den otroliga inramningen. I övrigt så var det som att sitta hemm i TV-soffan så man fick titta 99,9% på jumbotronen för att över huvud taget ha nån hum om matchen...trodde faktiskt inte man skulle se så dåligt som man gjorde:/...
Rad 1-2?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag tycker 400 spänn börjar bli lite väl dyrt, trodde orsaken att flytta till Globen var att fler skulle kunna se DIF lira, men med dessa priser så får man ju vända upp och ner på det mesta för att kunna se matcherna. 370 är okej som det kostade på Hovet men fan inte 400!
Anledningen till att det kostade 370 kronor på Hovet var för att vi sålde biljetterna själva som förköp. Den möjligheten finns inte längre fram i slutspelet, oavsett arena, vilket gör att priserna kommer att bli 370+30(serviceavgift till ticnet)=400 kronor.Stocky skrev:Jag tycker 400 spänn börjar bli lite väl dyrt, trodde orsaken att flytta till Globen var att fler skulle kunna se DIF lira, men med dessa priser så får man ju vända upp och ner på det mesta för att kunna se matcherna. 370 är okej som det kostade på Hovet men fan inte 400!
Okej tack för svaret, det var ju olyckligt. Nästa säsong får man köpa säsongskort inkl slutspel, för när vi går till final i år kommer slutspelet kosta mer än hela grundserien med sina 27 matcher.Webmaster skrev:Anledningen till att det kostade 370 kronor på Hovet var för att vi sålde biljetterna själva som förköp. Den möjligheten finns inte längre fram i slutspelet, oavsett arena, vilket gör att priserna kommer att bli 370+30(serviceavgift till ticnet)=400 kronor.Stocky skrev:Jag tycker 400 spänn börjar bli lite väl dyrt, trodde orsaken att flytta till Globen var att fler skulle kunna se DIF lira, men med dessa priser så får man ju vända upp och ner på det mesta för att kunna se matcherna. 370 är okej som det kostade på Hovet men fan inte 400!
-
är väldigt tacksam för svar jag undrar vilken sektion ska man sitta i i globen om man vill se bra men ändå vara nära klacken ? 

-
Vet inte om detta är rätt tråd men såg någon annan det jag såg i matchprogrammet? Säsongkorten höjs rejält till nästa säsong,iaf om man inte betalar innan sista maj. Priset innan sista maj i klacken inkl slutspe blir 1995:-. Efter sista maj 2495:-. Aktiv sittplats höjs oxå. Har inte exakt koll på vad det kostade denna säsong men det känns som ett litet spadtag på graven? Jag kommer självklart köpa mitt säsongskort nästa säsong men finns nog fog för lite oro...Eller?
Djurgårdens IF
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
1400 - inklusive slutspel för klackplåt. Detta är dock helt sjukt billigt, så jag hade förväntat mig en höjning. 1400kr måste ha varit det billigaste säsongskortet sett över alla lag, verkligen valuta för pengarna.DIFVästertorp skrev:Vet inte om detta är rätt tråd men såg någon annan det jag såg i matchprogrammet? Säsongkorten höjs rejält till nästa säsong,iaf om man inte betalar innan sista maj. Priset innan sista maj i klacken inkl slutspe blir 1995:-. Efter sista maj 2495:-. Aktiv sittplats höjs oxå. Har inte exakt koll på vad det kostade denna säsong men det känns som ett litet spadtag på graven? Jag kommer självklart köpa mitt säsongskort nästa säsong men finns nog fog för lite oro...Eller?
Men detta är en jävla chockhöjning. Visst, 1995kr skulle jag väl kunna leva med. Men 2500kr!?
Är du säker på det du läste helt rätt?
En höjning på 1000kr låter helt osannolikt.
Lycka är att vara Djurgårdare.