K2: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 20/3 2010
Re: K2: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 20/3 2010
En bra domarinsats med Pehr Claesson på isen.
Skämtar du eller
Skämtar du eller
Vänta! Va? Du fortsätter?Killerboot skrev:Man kan aldrig vara perfekt i en match som domare, lr hur?
Generellt sett: en bra domar insats!
Har du inte fattat någonting av vad vi skrivit? Det handlar inte om att vara perfekt, det handlar om att faktiskt kunna dömma på ett någorlunda bra sett. Du är hockeydomarnas version av SvFF!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Bort med säkerhetsrisken i målet resterande slutspel. Vilka jävla returer.
Töm och glöm.
Töm och glöm.
-
Ni ser med djurgårds ögon, snälla människa!lilleman skrev:Vänta! Va? Du fortsätter?Killerboot skrev:Man kan aldrig vara perfekt i en match som domare, lr hur?
Har du inte fattat någonting av vad vi skrivit? Det handlar inte om att vara perfekt, det handlar om att faktiskt kunna dömma på ett någorlunda bra sett. Du är hockeydomarnas version av SvFF!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Du verkar ju inte se med något öga, är det så jävla mycket bättre?Killerboot skrev:
Ni ser med djurgårds ögon, snälla människa!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Men det är väl rätt självklart att vi ser det med djurgårdsögon, eller?Killerboot skrev: Ni ser med djurgårds ögon, snälla människa!
Gör dig själv en tjänst och dra här ifrån. Snälla?
Nästan så att du räddar hela kvällen med din totala jävla efterblivenhet.Killerboot skrev:Ni ser med djurgårds ögon, snälla människa!lilleman skrev:Vänta! Va? Du fortsätter?Killerboot skrev:Man kan aldrig vara perfekt i en match som domare, lr hur?
-
Snazzi skrev:Du verkar ju inte se med något öga, är det så jävla mycket bättre?Killerboot skrev:
lägg den här matchen bakom er och vinn resterande!
Jag tror faktiskt ni hamnar i final!
Vad du inte verkar förstå är att det alla reagerar på är hur inkonsekventa domarna är.
Släpper det ena för att blåsa för det andra. Trodde det var meningen att spelförstörande moment skulle beivras.
Men ack så fel jag hade.
Släpper det ena för att blåsa för det andra. Trodde det var meningen att spelförstörande moment skulle beivras.
Men ack så fel jag hade.
Tack, nu har vi din åsikt. Du kan dra nu.Killerboot skrev: lägg den här matchen bakom er och vinn resterande!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Jag bryr mig inte om vad du tror. Kan du inte bara sticka från forumet? Äckel.Killerboot skrev:Snazzi skrev:Du verkar ju inte se med något öga, är det så jävla mycket bättre?Killerboot skrev:
lägg den här matchen bakom er och vinn resterande!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Jag vet att jag är snäll och jag vet också att du är totalt borta. Stick! Varför, snälla svara, varför sticker du inte?Killerboot skrev:Ni ser med djurgårds ögon, snälla människa!lilleman skrev:Vänta! Va? Du fortsätter?Killerboot skrev:Man kan aldrig vara perfekt i en match som domare, lr hur?
-
Jag bryr mig inte om vad du tror. Kan du inte bara sticka från forumet? Äckel.[/quote]
haha, ni är väldigt vänliga! Ne, men jag ska väl förbereda min cancer lagom till påsk!
Jag tror att mitt uppdrag är slutfört här!
Lycka till i slutspelet!
mvh// Domaren Sjö
haha, ni är väldigt vänliga! Ne, men jag ska väl förbereda min cancer lagom till påsk!

Lycka till i slutspelet!
mvh// Domaren Sjö
haha, ni är väldigt vänliga! Ne, men jag ska väl förbereda min cancer lagom till påsk!Killerboot skrev:Jag bryr mig inte om vad du tror. Kan du inte bara sticka från forumet? Äckel.

Lycka till i slutspelet!
mvh// Domaren Sjö[/quote]
YEEEEEEEEEES!
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!
- DIF_Soldier
Nyss hemkommen och jag måste säga att vi var mäktiga idag. PP funkar inte, min röst är helt ur spel helt i onödan och domaren är.... ja...
- FIMPEN var makalös idag.
-"Tjocka feta Markström" duger inte!
Är dock inte orolig än - vi gör köttfäts av dem.
- FIMPEN var makalös idag.
-"Tjocka feta Markström" duger inte!
Är dock inte orolig än - vi gör köttfäts av dem.
Säg den glädje som varar