Gissar att dessa redan är släppta.sthlm_dif skrev:Angående säsongskorten. Jag blev nyss lite osäker, men finns det någon deadline för när man måste ha hämtat ut biljetterna (innan dom släpps till övriga, om dom nu gör det)?
Biljettråden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
DIF!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Biljetter du har betalat för innan säsongen släpps inte till andra.sthlm_dif skrev:Angående säsongskorten. Jag blev nyss lite osäker, men finns det någon deadline för när man måste ha hämtat ut biljetterna (innan dom släpps till övriga, om dom nu gör det)?
Läste någonstans att du kommer att kunna hämta dem tills matchdagen. I entré 13 var det.
Dock ville de helst att man hämtade dem så tidigt som möjligt. Dvs, nu.
I ett mail från DIF.
"Alternativ 1 (rekommenderas starkt)
Hämta klackbiljetten i butiken redan idag och slipp eventuellt kaos!
Då det gäller uthämtning av biljetter så finns alla klackbiljetter klara för avhämtning i Djurgårdsbutiken i Globen Shopping. En stark rekommendation är att hämta den under veckan för att slippa eventuellt kaos på matchdagen. Butiken är öppen 10.00-19.00 vardagar.
Alternativ 2 (risk för lång väntetid)
Hämta biljetterna på matchdagen, med risk för köer.
På matchdagen hämtas klackbiljetterna i butiken från 10.00-12.00.
Därefter flyttar vi upp dem till entré 13 på Hovet till en dörr märkt Klack lösbiljetter och säsongskort klack.
Entré 13 är på kortsidan mot Nynäsvägen närmast Söderstadion.
Entrén öppnar 14.00, kom i tid för att slippa kö samt var med på förfesten som startar 14.00, se mer info nedan."
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Okej, tack för infon.Snazzi skrev:Biljetter du har betalat för innan säsongen släpps inte till andra.sthlm_dif skrev:Angående säsongskorten. Jag blev nyss lite osäker, men finns det någon deadline för när man måste ha hämtat ut biljetterna (innan dom släpps till övriga, om dom nu gör det)?
Läste någonstans att du kommer att kunna hämta dem tills matchdagen. I entré 13 var det.
Dock ville de helst att man hämtade dem så tidigt som möjligt. Dvs, nu.
I ett mail från DIF.
"Alternativ 1 (rekommenderas starkt)
Hämta klackbiljetten i butiken redan idag och slipp eventuellt kaos!
Då det gäller uthämtning av biljetter så finns alla klackbiljetter klara för avhämtning i Djurgårdsbutiken i Globen Shopping. En stark rekommendation är att hämta den under veckan för att slippa eventuellt kaos på matchdagen. Butiken är öppen 10.00-19.00 vardagar.
Alternativ 2 (risk för lång väntetid)
Hämta biljetterna på matchdagen, med risk för köer.
På matchdagen hämtas klackbiljetterna i butiken från 10.00-12.00.
Därefter flyttar vi upp dem till entré 13 på Hovet till en dörr märkt Klack lösbiljetter och säsongskort klack.
Entré 13 är på kortsidan mot Nynäsvägen närmast Söderstadion.
Entrén öppnar 14.00, kom i tid för att slippa kö samt var med på förfesten som startar 14.00, se mer info nedan."
Det var en jävla tur att jag kollade upp det. Blir att åka in till Globen och hämta ut dom imorgon då.
Orkar inte krångla med biljetterna vid entrén...

Sist jag gjorde det så hade dom slarvat bort mina biljetter... Tog dom 5 minuter att hitta dom, och man var ju rätt nervös då.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
-
Hur kan man sälja skymd sikt biljetter? (Såna som man har förbetalt och får i entrén.)
Skall till Hovet imorrn och det enda jag fick tag i var just skymd sikt biljetter. Någon som vet hur mycket skymd sikt det är på dom där platserna? har man en stor dj-vl- pelare i vägen eller?
-
Nej, finns inga pelare på Hovet. Skymd sikt biljetterna är oftast (alltid?) längst ner. Du ser inte 100% av isen då sargen och annat täcker en del.
Du kan se bilden här: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... terior.JPG. Brukar vara raderna 1-2 som är skymd sikt om jag inte minns fel.
Du kan se bilden här: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... terior.JPG. Brukar vara raderna 1-2 som är skymd sikt om jag inte minns fel.
ahh ja men det är ju OK...då kommer man ju närmare spelet!:D....
nån som vet om det är lönlöst att ta bilen till Hovet eller finns det nån bra parkering? Jag har alltid kommit med tb förut men nu lär jag ha bilen med mig
nån som vet om det är lönlöst att ta bilen till Hovet eller finns det nån bra parkering? Jag har alltid kommit med tb förut men nu lär jag ha bilen med mig
Det finns jättebra parkeringshus i Globen-området... men kom i tid.m0ng00se skrev:ahh ja men det är ju OK...då kommer man ju närmare spelet!:D....
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Är dock inte alls ovanligt med bilinbrott i parkeringshusen vid Globen, så ta inte med någonting värdefullt i bilen.m0ng00se skrev:ahh ja men det är ju OK...då kommer man ju närmare spelet!:D....
-
Säljer 2 biljetter till lördagsmatchen, skymd sikt, till ordinariepris 200kr. PM:a!
ska ha det i åtanke..tackar!Enbom skrev:Är dock inte alls ovanligt med bilinbrott i parkeringshusen vid Globen, så ta inte med någonting värdefullt i bilen.m0ng00se skrev:ahh ja men det är ju OK...då kommer man ju närmare spelet!:D....
Söker fortfarande 2 biljetter till lördag! hör av dig på 0700371629.
Du kan du ju gå och ställa dig i klacken, förutsatt att du sjunger. Ju fler som tränger ihop sig ju bättre blir stämningen...m0ng00se skrev:Skall till Hovet imorrn och det enda jag fick tag i var just skymd sikt biljetter. Någon som vet hur mycket skymd sikt det är på dom där platserna? har man en stor dj-vl- pelare i vägen eller?
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
4sure skrev:Söker fortfarande 2 biljetter till lördag! hör av dig på 0700371629.
Torpedo Novgorod skrev:Säljer 2 biljetter till lördagsmatchen, skymd sikt, till ordinariepris 200kr. PM:a!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
har gjort detsthlm_dif skrev:4sure skrev:Söker fortfarande 2 biljetter till lördag! hör av dig på 0700371629.Torpedo Novgorod skrev:Säljer 2 biljetter till lördagsmatchen, skymd sikt, till ordinariepris 200kr. PM:a!