Johan Ryno

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
wille5

Inlägg av wille5 »

Boråsaren skrev:Ne fy fan va trist de här blev! Tjärnqvist är väl så gott som klar för LHC om ja fattat det rätt också...! Hmm, nya namn?

Jag hoppas inte att Mathias e så dum att han återvänder till sverige, jag tycker att han ska vara kvar i Dallas och OM han skulle vilja komma hem då ska han spela för DIF tycker jag
Användarvisningsbild
_Skogis
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av _Skogis »

Då får vi hoppas för hans del att VF blir av med en hel del spelare till NHL... Annars är risken att han hamnar rätt långt ut på bänken.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

_Skogis skrev:Då får vi hoppas för hans del att VF blir av med en hel del spelare till NHL... Annars är risken att han hamnar rätt långt ut på bänken.
Frölunda blir förmodligen av med både Joel Lundqvist och Magnus Kahnberg.
isolerad

Inlägg av isolerad »

Ritterwand skrev:
_Skogis skrev:Då får vi hoppas för hans del att VF blir av med en hel del spelare till NHL... Annars är risken att han hamnar rätt långt ut på bänken.
Frölunda blir förmodligen av med både Joel Lundqvist och Magnus Kahnberg.
Har det inte talats om att ett tiotal spelare försvinner från frölunda?
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

suck
Användarvisningsbild
Cellus
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Cellus »

" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Han var alltså inte så smart som man trodde. Hur fan resonerar man om man väljer Frölunda när man vill spela mycket som junior?
isolerad

Inlägg av isolerad »

Hovet skrev:Han var alltså inte så smart som man trodde. Hur fan resonerar man om man väljer Frölunda när man vill spela mycket som junior?
Frölunda släpper fram sina juniorer och frölunda förlorar många spelare till nästa säson. Jag ser inte det konstiga?
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Två spelare har de tappat än så länge? Tre om man räknar Sandberg, men det är ingen förlust.
isolerad

Inlägg av isolerad »

Hovet skrev:Två spelare har de tappat än så länge? Tre om man räknar Sandberg, men det är ingen förlust.
De har ju inte spelat klart för säsongen ännu.

Men det jag tänker på är det här:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 43,00.html
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Hej då till supertalangen Johan Ryno.... Elitserien och Frölunda var kanske inte det bästa valet han har gjort, med facit i handen. Han kommer nog att få husera i Allsvenskan hela säsongen ut nu, vilket är synd för honom. Han fick nog också för stora förväntningar på sina axlar....
Skriv svar