Timrå IK - Djurgårdens IF, 11/3 2010
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 11/3 2010
Kom igen nu..gå till paus vila med ledning.
Roligare tabell i den här pausen.
1 HV71 92
2 Djurgården 91
3 Linköping 91
4 Färjestad 89
5 Skellefteå 87
6 Brynäs 82
7 Frölunda 78
8 Luleå 73
-------------------
9 MODO 71
10 Timrå 71
-------------------
11 Södertälje 60
12 Rögle 55
1 HV71 92
2 Djurgården 91
3 Linköping 91
4 Färjestad 89
5 Skellefteå 87
6 Brynäs 82
7 Frölunda 78
8 Luleå 73
-------------------
9 MODO 71
10 Timrå 71
-------------------
11 Södertälje 60
12 Rögle 55
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Det får du gärna motivera.Daniel942 skrev:Riddarn är klart bättre än Wesslau!
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Hoppas bara Luleå vinner nu så missar modo slutspel, och jäkla skönt om fiskarna inte har något att spela för i sista så det blir en lite lättare matchHonken skrev:Roligare tabell i den här pausen.
1 HV71 92
2 Djurgården 91
3 Linköping 91
4 Färjestad 89
5 Skellefteå 87
6 Brynäs 82
7 Frölunda 78
8 Luleå 73
-------------------
9 MODO 71
10 Timrå 71
-------------------
11 Södertälje 60
12 Rögle 55
Han har knappt ställts på prov idag.Daniel942 skrev:Riddarn är klart bättre än Wesslau!
Det har varit 2 farliga lägen och mest skott från långt avstånd. Så jag förstår inte vad du grundar det där på. Wesslau har storspelat i de 4 senaste matcherna och hållit och helt kvar i matchen, men visst har Ridderwall varit stabil idag, men knappast bättre än det Wesslau har presterat på senare tid. Timrås kvittering hade Wesslau räddat också, det var en liten tabbe av Ridderwall.
2-1 efter andra, och jag satt verkligen och tänkte på hur dåligt vårt PP var, och just då gjorde Krüger mål, ganska typiskt att det blir så, men jag klagar inte...
Matchen är jämn, men jag har svårt att se att Timrå ska kunna vända detta. Väldigt stabil insats av DIF hittills, även om det har förekommit lite slarv i uppspelen.
Såg bättre ut när LHC låg föra oss. Hoppas att dom vänder mot Brynäs, jag vill att DIF möter Saik i kvarten.Honken skrev:Roligare tabell i den här pausen.
1 HV71 92
2 Djurgården 91
3 Linköping 91
4 Färjestad 89
5 Skellefteå 87
Fast i och för sig, vi har ju för i helvette chans på seriesegern

Senast redigerad av sthlm_dif den 2010-03-11 20:34:53, redigerad totalt 1 gånger.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Intressant utav bara ***!Honken skrev:Roligare tabell i den här pausen.
1 HV71 92
2 Djurgården 91
3 Linköping 91
4 Färjestad 89
5 Skellefteå 87
6 Brynäs 82
7 Frölunda 78
8 Luleå 73
-------------------
9 MODO 71
10 Timrå 71
-------------------
11 Södertälje 60
12 Rögle 55
Om det slutar sådär är jag helt nöjd, bara tänka sig var vi kan sluta i tabellen då LHC möter HV i sista omgången!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Seriesegraren får en miljon!
Jag ser just nu bara ett dollartecken framför mig

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
sthlm_dif skrev:Han har knappt ställts på prov idag.Daniel942 skrev:Riddarn är klart bättre än Wesslau!
Det har varit 2 farliga lägen och mest skott från långt avstånd. Så jag förstår inte vad du grundar det där på. Wesslau har storspelat i de 4 senaste matcherna och hållit och helt kvar i matchen, men visst har Ridderwall varit stabil idag, men knappast bättre än det Wesslau har presterat på senare tid. Timrås kvittering hade Wesslau räddat också, det var en liten tabbe av Ridderwall.
2-1 efter andra, och jag satt verkligen och tänkte på hur dåligt vårt PP var, och just då gjorde Krüger mål, ganska typiskt att det blir så, men jag klagar inte...
Matchen är jämn, men jag har svårt att se att Timrå ska kunna vända detta. Väldigt stabil insats av DIF hittills, även om det har förekommit lite slarv i uppspelen.
Såg bättre ut när LHC låg föra oss. Hoppas att dom vänder mot Brynäs, jag vill att DIF möter Saik i kvarten.Honken skrev:Roligare tabell i den här pausen.
1 HV71 92
2 Djurgården 91
3 Linköping 91
4 Färjestad 89
5 Skellefteå 87
Fast i och för sig, vi har ju för i helvette chans på seriesegern
vi har nog inte svårt mot Luleå eller Fiskarna heller. Sen så sitter ju inte en mille så fel heller

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Precis så!sthlm_dif skrev:Seriesegraren får en miljon!
Tänkte fråga om du var från vettet när du ville se lhc framför oss.

Äsch, jag tror vi går vidare vilket lag vi än möter i kvarten, bara att vissa blir tuffare!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Allt beror på hur tabellen ser ut efter sista omgången.sthlm_dif skrev:Seriesegraren får en miljon!
Avancemang till en semi är värt bra mycket mer.
Men med alla spelare friska ska vi kunna slå alla lag på plats 5-8