Djurgårdens IF - Linköpings HC, 8/3 2010
Re: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 8/3 2010
Suck Oscar Eklund, inte många rätt idag heller tyvärr.
Inte alls så säker på att det ordnar sig, tycker DIF spelar dåligt idag.
Inte alls så säker på att det ordnar sig, tycker DIF spelar dåligt idag.
Senast redigerad av Henkos den 2010-03-08 20:13:00, redigerad totalt 1 gånger.
-
Oskar Eklund är också på isenEnbom skrev:Krüger är på isen igen. Djurgården har det bättre spelet, det här ordnar sig.
Ser vi samma match? Tycker det är så jävla slött på alla håll utom Printz/Tjärna/Brodin/Fimpen att jag nästan somnar.Enbom skrev:Krüger är på isen igen. Djurgården har det bättre spelet, det här ordnar sig.
* Oscar Eklund har slagit sitt eget rekord i antal felpass. Bra där!
* Nichlas Falk är slow-motion snabb
* Mackan verkar lika ointresserad som när han gör en intervju
* Otto har överhuvudtaget inte setts till.
* Världsrekord i sämsta PP-spel
Går liksom inte skylla på att vi saknar spelare i denna matchen då LHC saknar en handfull nyckelspelare. Vi är inte rädda om fjärdeplatsen och inte ett skit sugna på andraplatsen iaf för att sammanfatta det.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack så mycket. Då slipper jag skriva särskilt långtjensa85 skrev:Ser vi samma match? Tycker det är så jävla slött på alla håll utom Printz/Tjärna/Brodin/Fimpen att jag nästan somnar.Enbom skrev:Krüger är på isen igen. Djurgården har det bättre spelet, det här ordnar sig.
Går liksom inte skylla på att vi saknar spelare i denna matchen då LHC saknar en handfull nyckelspelare. Vi är inte rädda om fjärdeplatsen och inte ett skit sugna på andraplatsen iaf för att sammanfatta det.

100% DJURGÅRDSJ***L
Helt sämst hitills och där kvitterade SAIK också. So long top 3.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- DIF_Soldier
Ja, är det nån gång publiken på Hovet ska få lov att bua ut DIF så är det idag - FY FAN VAD DÅLIGT!. Och värre är att lhc inte alls är bra heller. MEN VAKNA NU ERA FITTOR!jensa85 skrev:Ser vi samma match? Tycker det är så jävla slött på alla håll utom Printz/Tjärna/Brodin/Fimpen att jag nästan somnar.Enbom skrev:Krüger är på isen igen. Djurgården har det bättre spelet, det här ordnar sig.
Säg den glädje som varar
Du verkar vara en sann djurgårdare.DIF_Soldier skrev:
Ja, är det nån gång publiken på Hovet ska få lov att bua ut DIF så är det idag - FY FAN VAD DÅLIGT!. Och värre är att lhc inte alls är bra heller. MEN VAKNA NU ERA FITTOR!
-
Jag har svårt att förstå att menlösheten som vilar över vårt lag, till o med Jari Tolsa tyckte DIF var slöa, då är det fan i mig riktigt illa...speciellt nu när vi verkligen har läge att komma 3-4.jensa85 skrev:Ser vi samma match? Tycker det är så jävla slött på alla håll utom Printz/Tjärna/Brodin/Fimpen att jag nästan somnar.Enbom skrev:Krüger är på isen igen. Djurgården har det bättre spelet, det här ordnar sig.
Bara att hoppas dom förstår allvaret i detta.
Slutligen...Oscar Eklund?
- Lee Harvey Oswald
Han är från Finspång, bara så du vet...Henkos skrev:Du verkar vara en sann djurgårdare.DIF_Soldier skrev:
Ja, är det nån gång publiken på Hovet ska få lov att bua ut DIF så är det idag - FY FAN VAD DÅLIGT!. Och värre är att lhc inte alls är bra heller. MEN VAKNA NU ERA FITTOR!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kan någon ringa ner till kanarieöarna och fråga om de inte kan skicka hem våra spelare så får de tillbaka dagdrömmarna som åker runt på isen nu..
Alltid Oavsett - För evigt Djurgården
Målvakters och backars misstag är alltid de som syns mest. Känns lite larvigt att en ung kille som #15 alltid ska sågas när tex forwards gjort NOLL mål på två perioder. Försvinner #15 är någon annan svagaste länken i laget och ny hackkyckling måste utses. Vi vinner som ett lag och förlorar som ett lag.
För övrigt skiter jag i om det blir placering 3 eller 4. Bara vi inte rasar ner till plats 5. Vilket vi är jävligt nära att göra vid ev. förlust idag. FBK har löjligt bra spelschema kvar.
Taskig inställning i sista omgångarna brukar alltid straffa sig i slutspelet.
För övrigt skiter jag i om det blir placering 3 eller 4. Bara vi inte rasar ner till plats 5. Vilket vi är jävligt nära att göra vid ev. förlust idag. FBK har löjligt bra spelschema kvar.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Mycket blek insats av laget så här långt. Inte mycket som stämmer.
+Deilert, okey i pp och spelar enkelt
+Wesslan, ser stabil ut, chanslös på målet
+Falk, försöker i alla fall
- Mackan, ser ut som tidigt i höstas
-Ante E, sååå omständig
-Inställningen......hos de flesta
Extra plus: Bara 0-1
+Deilert, okey i pp och spelar enkelt
+Wesslan, ser stabil ut, chanslös på målet
+Falk, försöker i alla fall
- Mackan, ser ut som tidigt i höstas
-Ante E, sååå omständig
-Inställningen......hos de flesta
Extra plus: Bara 0-1
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- DIF_Soldier
Men håll käften. Jag är Djurgårdare in i själen, har varit medlem i halva mitt liv och köpt souvenirer årligen. Men när de uppträder så här mot största hatlaget vill jag bara skjuta mig. Engqvist och Sillens lina får godkänt. Oscar har medlemskort på Cloetta.Lee Harvey Oswald skrev:Han är från Finspång, bara så du vet...Henkos skrev:Du verkar vara en sann djurgårdare.DIF_Soldier skrev:
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2010-03-08 20:31:47, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
-
Måste tyvärr meddela att det ÄR samma spelare!tdk skrev:Kan någon ringa ner till kanarieöarna och fråga om de inte kan skicka hem våra spelare så får de tillbaka dagdrömmarna som åker runt på isen nu..
Dom har bara blivit bekväma och spelar utan hjärta, publiken kommer ju ändå o lönen rullar in i vilket fall som helst...det är klart att det är svårt att tända till!
Grejen är ju det att eftersom Brynäs leder mot Betlehem så är vi vid vinst bara tre pinnar och inte speciellt många plusmål bakom serieledaren. Och isf bara en poäng ifrån andraplatsen.Tengil skrev:Målvakters och backars misstag är alltid de som syns mest. Känns lite larvigt att en ung kille som #15 alltid ska sågas när tex forwards gjort NOLL mål på två perioder. Försvinner #15 är någon annan svagaste länken i laget och ny hackkyckling måste utses. Vi vinner som ett lag och förlorar som ett lag.
Därför väldigt sorgligt att se många av våra spelare som verkar åka runt och "spara sig" när man har chans på dessa fina placeringar.
Men det är klart att med tanke på hur suveränt vi brukar avsluta grundserien så har vi ju redan femteplatsen som i en liten ask.
Snälla DIF, åk ut o mosa plastklubben i tredje och visa att jag har fel.