Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Konstigt att ni håller Klubertanz före A. Holmqvist. Lill Honken har varit tveklöst bäste back i DIF denna säsong. Dock väldigt kul att Klubertanz förlänger han är en viktig spelare och kommer bli ännu bättre nästa säsong.
Grymt skönt att få ett kontrakt med Kyle.
Ragge, Lill-Honken, S. Kronwall eller D. Tjärnqvist (båda om man skulle vara lyckligt lottad!), Printz, Kyle, Timmy P, Oscar Eklund, Deilert, Lennhammer.
Många backar att vraka på nästa säsong om man krokar Kronwall och D Tjärnqvist
Ragge, Lill-Honken, S. Kronwall eller D. Tjärnqvist (båda om man skulle vara lyckligt lottad!), Printz, Kyle, Timmy P, Oscar Eklund, Deilert, Lennhammer.
Många backar att vraka på nästa säsong om man krokar Kronwall och D Tjärnqvist
Det där förstår jag inte överhuvudtaget. ''Tveklöst bästa back i DIF''. Hur bra är han utan Ragge?Stocky skrev:Konstigt att ni håller Klubertanz före A. Holmqvist. Lill Honken har varit tveklöst bäste back i DIF denna säsong. Dock väldigt kul att Klubertanz förlänger han är en viktig spelare och kommer bli ännu bättre nästa säsong.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Härligt att Kyle är klar för nästa säsong! Han har tveklöst varit DIF:s bästa back denna säsong. Han är bäst på skridskorna av backarna, bra på att transportera puck och är riktigt bra i PP där han både kan spela fram och avsluta själv med ett bra skott. Riktigt kul att han blir kvar!!!
- Remy Lebeau
Holmqvist är segare på skridskorna och är lite sönderläst. Inget snack om att han är en bra back, men som spelare är Klubertanz mer komplett och kommer bara bli bättre.Stocky skrev:Konstigt att ni håller Klubertanz före A. Holmqvist. Lill Honken har varit tveklöst bäste back i DIF denna säsong. Dock väldigt kul att Klubertanz förlänger han är en viktig spelare och kommer bli ännu bättre nästa säsong.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
Förstår inte att folk tar upp frågan om Kyle eller Honken. Båda vill jag behålla iaf. De är bra backar båda. Honken har tuffat till sig men kan fortfarande skjuta betydligt oftare, han söker passning för ofta och har ett bra skott. Borde också träffa mål oftare. Men han är bra och kan fortfarande utveklas. Tycker han borde stanna om han får lira ihop med Ragge nästa säsong också, han kan lära mycket av Ragge.
Re: Klubertanz förlänger!
Så underbart att förlänga Kyle Klubertanz!
Stabilaste backen i hela Eliteserien.
Jobbar varje match, gör inga misstag eller så. Medverkar även i offensiven.
Härligt DIF!!
Härligt DIF!!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha, vilken hybris folk fått4sure skrev:Så underbart att förlänga Kyle Klubertanz!
Härligt DIF!!

Men helt klart ett av årets fynd.
Expert.
- SirDIFalot
Jag gillar både Honken och Kyle. Men jänkaren har helt klart problems i defensiven. Det är något han kommer få jobba på helt enkelt. Klart att de spelar in lite grann att Honken spelar med Ragge och att Kyle spelar med Printz.
Men Kyle måste bli mer elak framför eget mål, han är alldeles för snäll väldigt ofta.
Något som Kyle är galet mycket bättre än Honken på är, DIREKTSKOTT. Kyle smäller in den i nätet även fast han får en flippassning.
Men Kyle måste bli mer elak framför eget mål, han är alldeles för snäll väldigt ofta.
Något som Kyle är galet mycket bättre än Honken på är, DIREKTSKOTT. Kyle smäller in den i nätet även fast han får en flippassning.
Expert.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Om något år, Framgång är Djurgården
Fotboll, Hockey, Amerikansk fotboll, handboll, bandy..
(låt mig drömma)
(låt mig drömma)
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Oväntat och väldigt skönt att Kyle stannar!

För att inte glömma boxning och fäktningBIBO skrev:Lycka är att vara Djurgårdare.
(låt mig drömma)

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
X antal KHL klubbar verkar vara intresserade av Timmy Pettersson enligt Expressen.
2014-04-07, vad hände?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
KHL är intresserade av alla spelare enligt media, så ta alla KHL rykten med en nypa salt.

På tal om KHL, är det inte dags att lägga ut en metkrok modell större till Ekman med familj?
- SirDIFalot
Kan man lugnt säga, han fyller ju 34 år om en vecka, börjar verkligen bli dags att vända hem snart.odburt skrev:På tal om KHL, är det inte dags att lägga ut en metkrok modell större till Ekman med familj?
Expert.