San Jose Sharks kommer till Stockholm 8-9/10 2010!
San Jose Sharks kommer till Stockholm 8-9/10 2010!
Helt otroligt. Jag är helt euforisk, blir till att öppna en flaska skumpa ikväll!
http://www.expressen.se/sport/os2010/is ... a-i-globen
http://www.expressen.se/sport/os2010/is ... a-i-globen
Re: San Jose Sharks kommer till Stockholm 8-9/10 2010!
Hylla Dan Boyle med..
Lär bli svårt att få en Glob där det för det mesta inte kommer vara Djurgårdare att hylla Boyle. Sjukt bra var han, sjukt bra är han. Men det är nog den enda svensken dom kommer att hylla. Ptja, + dom i Columbus då. Men jag har inte så stor koll på dom.warrant skrev:Hylla Dan Boyle med..
Har du inte bra koll på Anton Strålman, Samuel Påhlsson, Fredrik Modin och Kristian Huselius? 

Om vi vill hylla någon kan vi göra det på centralstationen. Om de gör samma sak som i höstas dvs.
http://www.youtube.com/watch?v=ZTWdJthcoK0
http://www.youtube.com/watch?v=ZTWdJthcoK0
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Hoppas Djurgården försöker fixa en träningsmatch mot Sharks, skulle vara sjukt häftigt att få spela mot dom.
Borde inte vara omöjligt eftersom spelarbanden är en del mellan lagen (Boyle, Murray och Ragnarsson). Tycker vi borde ligga på klubbledningen lite om att dom åtminstone ska anmäla sitt intresse till Sharks.
Borde inte vara omöjligt eftersom spelarbanden är en del mellan lagen (Boyle, Murray och Ragnarsson). Tycker vi borde ligga på klubbledningen lite om att dom åtminstone ska anmäla sitt intresse till Sharks.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Sharks anländer väl till Sthlm typ dagen innan, därför ser jag det som en omöjlighet. Varför skulle de riskera att få spelare skadade liksom.136_Djurgårdare skrev:Hoppas Djurgården försöker fixa en träningsmatch mot Sharks, skulle vara sjukt häftigt att få spela mot dom.
Expert.
De lagen som spelade i Stockholm den här säsongen spelade ju träningsmatcher mot Färjestad och Linköping.SirDIFalot skrev:Sharks anländer väl till Sthlm typ dagen innan, därför ser jag det som en omöjlighet. Varför skulle de riskera att få spelare skadade liksom.136_Djurgårdare skrev:Hoppas Djurgården försöker fixa en träningsmatch mot Sharks, skulle vara sjukt häftigt att få spela mot dom.
- SirDIFalot
De hade jag glömt. Jo man borde höra av sig till Hajarna i så fall.Soulsic skrev:De lagen som spelade i Stockholm den här säsongen spelade ju träningsmatcher mot Färjestad och Linköping.SirDIFalot skrev:Sharks anländer väl till Sthlm typ dagen innan, därför ser jag det som en omöjlighet. Varför skulle de riskera att få spelare skadade liksom.136_Djurgårdare skrev:Hoppas Djurgården försöker fixa en träningsmatch mot Sharks, skulle vara sjukt häftigt att få spela mot dom.
Expert.
Det beror helt och hållet på kostnaden. lhc fick betala 2 mille för att möta St Lois Blues, fbk ännu mer för att möta Detroit. Vet inte hur ekvationen gick ihop för fbk, men lhc gjorde en duktig förlust.
Och andra sidan så ska dom ändå spela här så det kanske går att få till ett överkomligt pris.
Men frågan är varför har man inte försökt spela mot NHL lag tidigare? Eller har man gjort det, men tyckt att kostnaden (risken) är för stor.
Och andra sidan så ska dom ändå spela här så det kanske går att få till ett överkomligt pris.
Men frågan är varför har man inte försökt spela mot NHL lag tidigare? Eller har man gjort det, men tyckt att kostnaden (risken) är för stor.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Djurgården har spelat två matcher mot NHL lag tidigare. Inför säsongen 01/02 spelade vi mot Vancouver och inför 03/04 spelade vi mot Toronto.Honken skrev:Det beror helt och hållet på kostnaden. lhc fick betala 2 mille för att möta St Lois Blues, fbk ännu mer för att möta Detroit. Vet inte hur ekvationen gick ihop för fbk, men lhc gjorde en duktig förlust.
- DIF_Soldier
Vi var rätt nära att knäppa Toronto på näsan om jag inte minns helt fel?136_Djurgårdare skrev:Djurgården har spelat två matcher mot NHL lag tidigare. Inför säsongen 01/02 spelade vi mot Vancouver och inför 03/04 spelade vi mot Toronto.Honken skrev:Det beror helt och hållet på kostnaden. lhc fick betala 2 mille för att möta St Lois Blues, fbk ännu mer för att möta Detroit. Vet inte hur ekvationen gick ihop för fbk, men lhc gjorde en duktig förlust.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Japp, hahaha not...DIF_Soldier skrev:Vi var rätt nära att knäppa Toronto på näsan om jag inte minns helt fel?136_Djurgårdare skrev:Djurgården har spelat två matcher mot NHL lag tidigare. Inför säsongen 01/02 spelade vi mot Vancouver och inför 03/04 spelade vi mot Toronto.Honken skrev:Det beror helt och hållet på kostnaden. lhc fick betala 2 mille för att möta St Lois Blues, fbk ännu mer för att möta Detroit. Vet inte hur ekvationen gick ihop för fbk, men lhc gjorde en duktig förlust.

http://difhockey.se/match.php?id=1482
Expert.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Haha kanske inte. Däremot så har jag för mig att vi endast förlorade med 2-1 mot Vancouver.