Med risk för att bli kallad idiot, det står väl inte något angående biljetter om man har säsongskort i klacken, inklusive slutspel?Frasse skrev:Du kan läs allt som rör slutspelsbiljetterrna via denna länk.Kamala skrev:En biljettfråga, gällande slutspelet.
Jag som har säsongsbiljett i klacken, där slutspelsbiljetter ingick i köpet.
Hur gör jag för att få biljetterna, måste jag också boka via hemsidan, men utan att behöva betala något eller behöver jag bara hämta ut dem i butiken?
Tack på förhand!
Biljettråden
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
"OBSERVERA! Fram till och med 15/2 kan slutspelsbiljetter bara bokas av medlemmar (nuvarande och blivande) och säsongskortsinnehavare. Läs mer till höger."
Torde väl betyda även er latmaskar som står i klackan

Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Ja, jag tycker det. Men om så är fallet tycker jag det är ett väldigt konstigt sätt att sköta det på, att man ska behöva boka alla biljetter.Frasse skrev:"OBSERVERA! Fram till och med 15/2 kan slutspelsbiljetter bara bokas av medlemmar (nuvarande och blivande) och säsongskortsinnehavare. Läs mer till höger."
Eftersom att det är en hel del med säsongskort i klacken vore det bra smidigare att säga åt alla att komma och hämta alla slutspelsbiljetter med en gång, med andra ord att man hämtar alla kvartsfinal biljetter på en gång. Går vi vidare där kan man hämta alla biljetter till semin.
Ja, jag tror du fattar. Sedan så ska du inte kalla oss lata Frasse, vi står faktiskt upp i 60min!

- Frasse
För att vara på den säkra sidan så kontrollera med Jan Ednertz.Snazzi skrev:Ja, jag tycker det. Men om så är fallet tycker jag det är ett väldigt konstigt sätt att sköta det på, att man ska behöva boka alla biljetter.Frasse skrev:"OBSERVERA! Fram till och med 15/2 kan slutspelsbiljetter bara bokas av medlemmar (nuvarande och blivande) och säsongskortsinnehavare. Läs mer till höger."
Eftersom att det är en hel del med säsongskort i klacken vore det bra smidigare att säga åt alla att komma och hämta alla slutspelsbiljetter med en gång, med andra ord att man hämtar alla kvartsfinal biljetter på en gång. Går vi vidare där kan man hämta alla biljetter till semin.
Ja, jag tror du fattar. Sedan så ska du inte kalla oss lata Frasse, vi står faktiskt upp i 60min!
jan.ednertz@difhockey.se
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
Tack för svar! Nu är jag det lite klarare vad som ska göras.
Men jag håller med Snazzi lite, läste allt om bokningen och där stod det ingenting om säsongare inklusive slutspel. Därför jag blev lite osäker.
Men då är det bara att beställa då.
Men jag håller med Snazzi lite, läste allt om bokningen och där stod det ingenting om säsongare inklusive slutspel. Därför jag blev lite osäker.
Men då är det bara att beställa då.
You and I are gonna live forever!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Fråga: Hur gör vi med säsongskort i klacken(inklusive slutspel)?
Svar: Vi kommer ut med information i början på mars, så ni kan det lugnt. /Janne
Svar: Vi kommer ut med information i början på mars, så ni kan det lugnt. /Janne
Snazzi skrev:Fråga: Hur gör vi med säsongskort i klacken(inklusive slutspel)?
betyder det att vi inte behöver boka? eller behöver vi boka ändå?
mvh
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Från DIFhockeys hemsida.
När får ni som har köpt säsongskort inklusive slutspel era biljetter?
De kommer finnas tillgängliga i butik senast 15:e mars, exakt information kommer senare.
De kommer finnas tillgängliga i butik senast 15:e mars, exakt information kommer senare.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Honken skrev:Från DIFhockeys hemsida.
jag ser det men jag tycker att det är oklart.
är det jag som är dum?
mvh
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Alla som har köpt säsongskort i klacken har köpt ett säsongskort där slutspel ingår. Alltså stämmer vi också in på citatet "säsongskort inklusive slutspel", och vi berörs då också av det som sägs här:
Vad är det ni inte fattar? Det är trots allt en dryg månad kvar tills biljetterna blir tillgängliga och innan dess har ni fått info om hur ni får tag i dem.När får ni som har köpt säsongskort inklusive slutspel era biljetter?
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
"var beredd på att visa bevis för att du har säsongskort i klacken."
Bevis som i legitimation, eller är det något jag missat?
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Det är nog bara legitimation som behövs.Durden skrev:"var beredd på att visa bevis för att du har säsongskort i klacken."
Det är nog samma process som när man hämtade ut säsongskorten.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Tessan
Förvånar mig att biljetterna till kvartsfinalen inte har gått åt ännu. Trodde det skulle sälja som smör. Fattar ni inte att DIF äntligen är i slutspel?!?!?!!
Ungefär 3500 biljetter har sålts på en vecka, en månad innan slutspelet drar igång. Jag tycker att den siffran är väldigt bra. Allt som spelar någon roll är om kvartsfinalerna är slutsålda innan lottningen, så att endast 166 bönder infinner sig på Hovet.Tessan skrev:Förvånar mig att biljetterna till kvartsfinalen inte har gått åt ännu. Trodde det skulle sälja som smör. Fattar ni inte att DIF äntligen är i slutspel?!?!?!!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- mannge
- Kontakt:
Vänta också till efter löning/CSN/osv... jag ska iaf köpa alla biljetter jag kommer åt då.sthlm_dif skrev:Ungefär 3500 biljetter har sålts på en vecka, en månad innan slutspelet drar igång. Jag tycker att den siffran är väldigt bra. Allt som spelar någon roll är om kvartsfinalerna är slutsålda innan lottningen, så att endast 166 bönder infinner sig på Hovet.Tessan skrev:Förvånar mig att biljetterna till kvartsfinalen inte har gått åt ännu. Trodde det skulle sälja som smör. Fattar ni inte att DIF äntligen är i slutspel?!?!?!!
Blue Brigade A11