Tycker att många andra i laget som verkar tycka att de inte behöver jobba utan anser sig vara jävligt bra ändå, kan ta och titta på Marcus Nilson. Han jobbar hårdast och är helt överlägset bäst i dagens DIF.
En sak jag inte fattar.. När man har signat ett 2-årskontrakt med Lennhammer.Varför inte testa honom? Han kommer ju inte vara sämre än Oskar.. Eller Deilert, han är ju inte heller sämre än Oskar.
Tycker visserligen inte att Eklund varit såå kass den senaste tiden, men verkar bedrövlig idag.
android skrev:En sak jag inte fattar.. När man har signat ett 2-årskontrakt med Lennhammer.Varför inte testa honom? Han kommer ju inte vara sämre än Oskar.. Eller Deilert, han är ju inte heller sämre än Oskar.
Tycker visserligen inte att Eklund varit såå kass den senaste tiden, men verkar bedrövlig idag.
Nja, varken Deilert eller Lennhammer skulle klara av denna match. Vårt hopp står till att när Ragge kommer tillbaka så kan vi ställa Eklund åt sidan. Sedan när laget ändå är i Jerusalem får de be en bön att ingen back blir skadad sedan.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
warrant skrev:Måste vara lite knäckande för hv att ha släppt in två mål i slutet av period ett och två..
Vi får hoppas det. Men de ser ruskigt taggade ut ikväll. Jag har dåliga vibbar, känns som att HV kommer att gå över lik för att vinna detta. Otur att möta dem efter 5 raka matcher utan seger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm