Hv71 - Djurgårdens IF 8/2 2010
Re: Hv71 - Djurgårdens IF 8/2 2010
JAAAAA 3-2!!!!! MACKAN med 17 sek kvar!!!
3-2 Mackan. Han ser iaf het ut. Viktigt att få före periodpaus!
- Jim Morrison
Tack mackan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
VÄND NU!!
Härligt Nilsson!
Viktigt, jävligt viktigt!
Viktigt, jävligt viktigt!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Tack Marcus Nilson för att du finns!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mycket psykologiskt viktigt detta..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Här har vi beviset på att ni med åsikter om guld kan gå i graven. Våra backar hänger inte med överhuvudtaget när dessa topplag(HV o plastet) bestämmer sig för att spela anfallshockey. Klubertanz, Eklund och Printz håller inte ens korpenklass idag. Bara Falk som får godkänt efter första av backarna.
Annars är det inte mycket att snacka om. Mackan är vår enda spetskompetens just nu. Man har inte råd att missa tre frilägen mitt framför mål, Danielsson. Ska Wesslau ha skit för sina insläppta så ska Riddarn ha skit för mål 2 och 3.
Annars är det inte mycket att snacka om. Mackan är vår enda spetskompetens just nu. Man har inte råd att missa tre frilägen mitt framför mål, Danielsson. Ska Wesslau ha skit för sina insläppta så ska Riddarn ha skit för mål 2 och 3.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
En bra insats i första perioden ändå. HV hade verkligen marginalerna med sig i mål två och tre. Det här vänder vi!
Avskaffa tre mot tre.
Skojar du med mig. Vilket resonemang. Visst har dom varit dåliga. Men en match gör ingen säsong. Så för att HV fick råpisk mot Modo så ska dom glömma guld?Jockmaniac skrev:Här har vi beviset på att ni med åsikter om guld kan gå i graven. Våra backar hänger inte med överhuvudtaget när dessa topplag(HV o plastet) bestämmer sig för att spela anfallshockey. Klubertanz, Eklund och Printz håller inte ens korpenklass idag. Bara Falk som får godkänt efter första av backarna.
Född till sportchef.
Tvåan är Ridderwalls, utan tvekan. Trean hade inte ens Martin Brodeur tagit, det är ju verkligen ingen sikt alls. Men som sagt, tvåan är en tabbe av Stefan.Jockmaniac skrev:Här har vi beviset på att ni med åsikter om guld kan gå i graven. Våra backar hänger inte med överhuvudtaget när dessa topplag(HV o plastet) bestämmer sig för att spela anfallshockey. Klubertanz, Eklund och Printz håller inte ens korpenklass idag. Bara Falk som får godkänt efter första av backarna.
Håller med dig angående det andra också. Jätteviktigt att Ragge får vara hel resten av säsongen så vi slipper se Eklund mer, och kanske låta Printz spela lite mindre, för han är så ojämn att det är skrämmande.
Han menar nog inte bara kvällens match. Ser ju alltid ut så här på bortaplan mot topplagen.android skrev:Skojar du med mig. Vilket resonemang. Visst har dom varit dåliga. Men en match gör ingen säsong. Så för att HV fick råpisk mot Modo så ska dom glömma guld?Jockmaniac skrev:Här har vi beviset på att ni med åsikter om guld kan gå i graven. Våra backar hänger inte med överhuvudtaget när dessa topplag(HV o plastet) bestämmer sig för att spela anfallshockey. Klubertanz, Eklund och Printz håller inte ens korpenklass idag. Bara Falk som får godkänt efter första av backarna.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
God Morgon!Mäklaren skrev:Godnatt!
Tjena tuffing!Torpedo Novgorod skrev:God Morgon!Mäklaren skrev:Godnatt!