Film från guldet 2000
Film från guldet 2000
Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Film från guldet 2000
Jag sitter på en del guldklimpar eller vad sägs om ett par VHS kasseter med sm-gulden 89,90,91,00,01 europacupculden 91,92 plus lite fler godbitar. Tyvärr är jag datatekniskt helt oduglig vilket tyvärr gör att jag inte kan hjälpa dig.kotten skrev:Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !
Däremot tycker jag du borde tipsa vår shop att saluföra dessa då jag tror att de skulle gå åt som smör i solsken. (Djurgården hockey borde rimligtvis ha dessa i sina gömmor).
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Funderade på detta tidigare. Varför inte sälja en DVD box med samtliga SM Guld (av det som finns inspelat. Skulle sälja som smör i solsken till jul.BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag sitter på en del guldklimpar eller vad sägs om ett par VHS kasseter med sm-gulden 89,90,91,00,01 europacupculden 91,92 plus lite fler godbitar. Tyvärr är jag datatekniskt helt oduglig vilket tyvärr gör att jag inte kan hjälpa dig.kotten skrev:Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !
Däremot tycker jag du borde tipsa vår shop att saluföra dessa då jag tror att de skulle gå åt som smör i solsken. (Djurgården hockey borde rimligtvis ha dessa i sina gömmor).
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
-
Sätt igång tvn, slå på filmerna på VHS, spela in med DVD. Stoppa in DVD skivan i datorn, lägg över filmerna till datorn. Lägg ut alla filmerna på Youtube, tar sin tid men lätt värt det. Som belöning får du stående ovationer på ett fullsatt Hovet, inte så dumt va?BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag sitter på en del guldklimpar eller vad sägs om ett par VHS kasseter med sm-gulden 89,90,91,00,01 europacupculden 91,92 plus lite fler godbitar. Tyvärr är jag datatekniskt helt oduglig vilket tyvärr gör att jag inte kan hjälpa dig.kotten skrev:Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Problemet just nu är att jag saknar inspelningsbar DVD. Kanske dags att skaffa en å bli hjälte för en dag. Återkommer i ämnet, men det blir nog inte den närmsta tiden. Har just nu fullt upp med jobbet och en nyfödd son. (sedan ska man hinna hänga här titt som tättstolpskott skrev:Sätt igång tvn, slå på filmerna på VHS, spela in med DVD. Stoppa in DVD skivan i datorn, lägg över filmerna till datorn. Lägg ut alla filmerna på Youtube, tar sin tid men lätt värt det. Som belöning får du stående ovationer på ett fullsatt Hovet, inte så dumt va?BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag sitter på en del guldklimpar eller vad sägs om ett par VHS kasseter med sm-gulden 89,90,91,00,01 europacupculden 91,92 plus lite fler godbitar. Tyvärr är jag datatekniskt helt oduglig vilket tyvärr gör att jag inte kan hjälpa dig.kotten skrev:Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Hehe, det är helt klart ett förståeligt skäl. Men men, Ödet väntar BOM 

Finns inget så vitt jag vet från 2000 på youtube, men däremot så finns det en godbit från 2001.
Trots att man bara var 9 år när denna matchen spelades så minns jag den som igår. Mitt utan tvekan bästa Djurgårdsminne.
Trots att man bara var 9 år när denna matchen spelades så minns jag den som igår. Mitt utan tvekan bästa Djurgårdsminne.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Kan inte hemsidan difhockey.se fixa lite goa videos till oss? 

För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.