Film från guldet 2000

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
kotten
Medlem: Ja, vanlig medlem

Film från guldet 2000

Inlägg av kotten »

Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Re: Film från guldet 2000

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

kotten skrev:Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !
Jag sitter på en del guldklimpar eller vad sägs om ett par VHS kasseter med sm-gulden 89,90,91,00,01 europacupculden 91,92 plus lite fler godbitar. Tyvärr är jag datatekniskt helt oduglig vilket tyvärr gör att jag inte kan hjälpa dig.

Däremot tycker jag du borde tipsa vår shop att saluföra dessa då jag tror att de skulle gå åt som smör i solsken. (Djurgården hockey borde rimligtvis ha dessa i sina gömmor).
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Honken
Säsongskort: Ja

Inlägg av Honken »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
kotten skrev:Satt bara och drömde mig tillbaka till guldåren nu! Det är ingen som råkar ha eller veta vart man kan få tag i filmer/klipp från guldet mot Modo, år 2000 ? Har letat förbrilt på både Youtube och google men icke !
Jag sitter på en del guldklimpar eller vad sägs om ett par VHS kasseter med sm-gulden 89,90,91,00,01 europacupculden 91,92 plus lite fler godbitar. Tyvärr är jag datatekniskt helt oduglig vilket tyvärr gör att jag inte kan hjälpa dig.

Däremot tycker jag du borde tipsa vår shop att saluföra dessa då jag tror att de skulle gå åt som smör i solsken. (Djurgården hockey borde rimligtvis ha dessa i sina gömmor).
Funderade på detta tidigare. Varför inte sälja en DVD box med samtliga SM Guld (av det som finns inspelat. Skulle sälja som smör i solsken till jul.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

BOMBOM BOUCHARD skrev:

Sätt igång tvn, slå på filmerna på VHS, spela in med DVD. Stoppa in DVD skivan i datorn, lägg över filmerna till datorn. Lägg ut alla filmerna på Youtube, tar sin tid men lätt värt det. Som belöning får du stående ovationer på ett fullsatt Hovet, inte så dumt va? ;)
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

stolpskott skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:

Sätt igång tvn, slå på filmerna på VHS, spela in med DVD. Stoppa in DVD skivan i datorn, lägg över filmerna till datorn. Lägg ut alla filmerna på Youtube, tar sin tid men lätt värt det. Som belöning får du stående ovationer på ett fullsatt Hovet, inte så dumt va? ;)
Problemet just nu är att jag saknar inspelningsbar DVD. Kanske dags att skaffa en å bli hjälte för en dag. Återkommer i ämnet, men det blir nog inte den närmsta tiden. Har just nu fullt upp med jobbet och en nyfödd son. (sedan ska man hinna hänga här titt som tätt :D )
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Hehe, det är helt klart ett förståeligt skäl. Men men, Ödet väntar BOM ;)
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

Finns inget så vitt jag vet från 2000 på youtube, men däremot så finns det en godbit från 2001.

Trots att man bara var 9 år när denna matchen spelades så minns jag den som igår. Mitt utan tvekan bästa Djurgårdsminne.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Leijon

Inlägg av Leijon »

Kan inte hemsidan difhockey.se fixa lite goa videos till oss? :wink:
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Skriv svar