Mitman, min man, mitt allt, min gud. Denna lirare bär på något speciellt, han bär på ett hjärta bestående av 3 färger, gul, röd och blå. Inte nog med det, han hatar de svartgula råttorna. Den satans pesten, som han gång på gång smällde på i sarghörnen, eller mitt på den öppna isen. Det var som att han förmedlade det aik-hat som vi alla på läktaren bär på.
Jag avslutar mina vackra ord med ännu vackrare ord, som Mitman sjöng ut efter matchen, "Smutsiga gnaget, ja det är smutsiga gnaget."!
Forza Mitman!
Derby DIF-AIK
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Derby DIF-AIK
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
-
vet inte, menman måste ha något stort fel i huvudet om man använder våldta, våldtäckt i hockey matcher.. vad är problemet liksom så illa jävla ordvalarvika_djurgårdare skrev:Helst ser man ju att skiten går i konkurs så man slipper dom.
Dock skulle det inte vara fel att ha dom uppe 1 år, våldta dom totalt 5 matcher och sen se hur dom åker ur igen.
Dö ajk, DÖ!
- DIF_Soldier
Stava som en vuxen innan du yttrar dig.Robinhansen skrev:vet inte, menman måste ha något stort fel i huvudet om man använder våldta, våldtäckt i hockey matcher.. vad är problemet liksom så illa jävla ordvalarvika_djurgårdare skrev:Helst ser man ju att skiten går i konkurs så man slipper dom.
Dock skulle det inte vara fel att ha dom uppe 1 år, våldta dom totalt 5 matcher och sen se hur dom åker ur igen.
Dö ajk, DÖ!
Säg den glädje som varar