Derby DIF-AIK

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.

DIF-AIK derbyn nästa säsong?

Ja tack
17
59%
Nej tack
12
41%

Antal röster: 29

Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Derby DIF-AIK

Inlägg av Snazzi »

Mitman, min man, mitt allt, min gud. Denna lirare bär på något speciellt, han bär på ett hjärta bestående av 3 färger, gul, röd och blå. Inte nog med det, han hatar de svartgula råttorna. Den satans pesten, som han gång på gång smällde på i sarghörnen, eller mitt på den öppna isen. Det var som att han förmedlade det aik-hat som vi alla på läktaren bär på.
Jag avslutar mina vackra ord med ännu vackrare ord, som Mitman sjöng ut efter matchen, "Smutsiga gnaget, ja det är smutsiga gnaget."!
Forza Mitman!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Robinhansen

Inlägg av Robinhansen »

arvika_djurgårdare skrev:Helst ser man ju att skiten går i konkurs så man slipper dom.

Dock skulle det inte vara fel att ha dom uppe 1 år, våldta dom totalt 5 matcher och sen se hur dom åker ur igen.

Dö ajk, DÖ! :twisted:
vet inte, menman måste ha något stort fel i huvudet om man använder våldta, våldtäckt i hockey matcher.. vad är problemet liksom så illa jävla ordval
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Robinhansen skrev:
arvika_djurgårdare skrev:Helst ser man ju att skiten går i konkurs så man slipper dom.

Dock skulle det inte vara fel att ha dom uppe 1 år, våldta dom totalt 5 matcher och sen se hur dom åker ur igen.

Dö ajk, DÖ! :twisted:
vet inte, menman måste ha något stort fel i huvudet om man använder våldta, våldtäckt i hockey matcher.. vad är problemet liksom så illa jävla ordval
Stava som en vuxen innan du yttrar dig.
Säg den glädje som varar
Skriv svar