Glöm inte imorn, där mitt hat från idag ska skrikas ut på unga jävla äckliga råttor.4sure skrev:Man får väll hoppas att vi vinner på lördag, annars är det sicken synd:/
Färjestads BK - Djurgårdens IF, 4/2 2010
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF, 4/2 2010
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- SirDIFalot
warrant skrev: Du får ta ut målvakten vid avvaktande utvisning men inte annars.
Var det en avvaktande utvisning på en DIF spelare då Kyle satt utvisad i sudden ?[/quote]
Nej, när det var avvaktande straff/utvisning och FBK spelade 5 mot 4, eftersom de tog ut målvakten
Expert.
- Lee Harvey Oswald
sthlm_dif skrev:
Tredjeplatsen är numera Färjestads, men på lördag är den vår igen.
Foppa klev tydligen av matchen mot Luleå... Med ett stukat lillfinger.
Så tre poäng känns givna.
Sedan möter Färjestad Frölunda borta i Scandinavium. Känns som en ganska säker etta där.
Jasså, vad grundar du det på?
frölundas imponerande jämnhet eller?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Orkar inte prata om matchen, bara att glömma den. Imorn ska vi krossa dom där gnagar jävlarna!
Blir inte kul att komma till jobbet imorgon, fyra av mina arbetskollegor hejar på Färjestad, alla dom lär ju ta på sig sina fula äckliga tröjor.Snazzi skrev:Glöm inte imorn, där mitt hat från idag ska skrikas ut på unga jävla äckliga råttor.4sure skrev:Man får väll hoppas att vi vinner på lördag, annars är det sicken synd:/
Och sjunga ihjäl så jag får tinnitus, blir ipoden hela dagen på imorgon.
Jag bryter faktiskt inte ihop om vi skulle hamna efter FBK i tabellen. Däremot skulle jag inte klara av att hamna efter äckel-Skellefteå, och därmed förlora hemmafördelen.. det vore oerhört tungt, och skulle nästan förstöra hela glädjen över att vi gjort en väldigt bra säsong.
Magkänslan.Lee Harvey Oswald skrev:sthlm_dif skrev:
Tredjeplatsen är numera Färjestads, men på lördag är den vår igen.
Foppa klev tydligen av matchen mot Luleå... Med ett stukat lillfinger.
Så tre poäng känns givna.
Sedan möter Färjestad Frölunda borta i Scandinavium. Känns som en ganska säker etta där.
Jasså, vad grundar du det på?
frölundas imponerande jämnhet eller?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Lee Harvey Oswald
Gillar att Web-ansvarig alltid är dålig förlorare & vill behålla det bättre placeringen en stund till.
Alltid efter vinst finns ny appdaterad tabell, vid torsk ligger den gamla kvar...
Alltid efter vinst finns ny appdaterad tabell, vid torsk ligger den gamla kvar...

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Förstår inte hur man inte kan vara bitter, sur och förbannad efter en sån här förlust. Så jävla risigt.
Blir också jävligt irriterad på hur man kan spela en av våra absolut långsammaste spelare (Printz) i 4vs4...är det inte bättre att försöka sätta in lite spelskickliga spelare i det momentet?
Blir också jävligt irriterad på hur man kan spela en av våra absolut långsammaste spelare (Printz) i 4vs4...är det inte bättre att försöka sätta in lite spelskickliga spelare i det momentet?
- -daniel-
HahaLee Harvey Oswald skrev:Gillar att Web-ansvarig alltid är dålig förlorare & vill behålla det bättre placeringen en stund till.

Don't worry!*Knirre skrev:Jag bryter faktiskt inte ihop om vi skulle hamna efter FBK i tabellen. Däremot skulle jag inte klara av att hamna efter äckel-Skellefteå, och därmed förlora hemmafördelen.. det vore oerhört tungt, och skulle nästan förstöra hela glädjen över att vi gjort en väldigt bra säsong.
S(aik) är som en jojo. Först åker den ner, sen åker den upp och sen åker den ner.
Dom har haft en bra form nu ett tag, men nu efter 2-1 förlusten mot Rögle kommer 9 svarta omgångar för råttkopiorna.
Jojon var uppe på toppen och vände idag.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Hoppas att du har rätt!sthlm_dif skrev: Jojon var uppe på toppen och vände idag.
Någon som vet något om Ottossons skada? Kan inte riktigt slappna av utan att få besked om den..
- -daniel-
Undrar det samma.*Knirre skrev: Någon som vet något om Ottossons skada? Kan inte riktigt slappna av utan att få besked om den..
Någon som förresten såg Zigomanis förlora en enda tekning idag? Kändes som han vann typ 20st...
Eh, Färjestad får väl vinna alla matcher i grundserien så vinner vi istället matcherna i ett eventuellt slutspelsmöte 

- Remy Lebeau
Zigomanis är helt klart en spelare jag skulle vilja att vi behåller. Riktigt nyttig och jobbar alltid hårt. Sedan skulle en försäsong i benen och mer vana på stor rink göra susen.
Enda ljusglimten är att Dick blev skadad. Vidrig som få andra.
Enda ljusglimten är att Dick blev skadad. Vidrig som få andra.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore