Premier League
-
Premier League
Japp, eftersom säkert flera här inne följer PL så hade det väl kunnat vara lite trevligt att ha en sån här tråd också tycker man ju. Hur tror ni att det slutar? Hur många utbrott hinner Sir Alex få innan serien är slut? Vilket är ditt favoritlag? Själv håller jag på Chelsea och de leder just nu med 2-0 hemma mot Birmingham. Lampard och Malouda målskyttar, Sebastian Larsson spelar från start. Så, vad tror ni?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Premier League
Jag följer inte PL speciellt noga, håller mest koll på tabellen och Arsenals matcher. Dvs, att jag inte har någon större koll på de andra lagen. Tror att Chelsea kommer ta hem titeln i år.
För att Arsenal ska ha en chans måste Fabregas vara 100% i form, utan honom tappar vi faktiskt det mesta.
För att Arsenal ska ha en chans måste Fabregas vara 100% i form, utan honom tappar vi faktiskt det mesta.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Asså jag hejjar på Liverpool, men vet inte dom verkar inte ha hittat sitt gamla underbara lir som dom hade då!
Steven Gerrard är ju gud enligt mig!
Kan man hitta en bättre fotbollspelare än han, nej inte vad jag anser!
Hörde att Belleti blir kvar i Chelsea också, kanske du blir glad över?
Blackburn leder också mot Wigan, grymt glad över, för jag har tippat och kan vinna fina pengar.
Har spikat 3 matcher, sista kvar och det är mellan Aston Villa och Arsenal, kryssat 2.
Steven Gerrard är ju gud enligt mig!
Kan man hitta en bättre fotbollspelare än han, nej inte vad jag anser!
Hörde att Belleti blir kvar i Chelsea också, kanske du blir glad över?
Blackburn leder också mot Wigan, grymt glad över, för jag har tippat och kan vinna fina pengar.
Har spikat 3 matcher, sista kvar och det är mellan Aston Villa och Arsenal, kryssat 2.
-
Nja, Belletti har väl knappt fått spela ändå, och lär inte få det heller. Dessutom gammal, så jag hade inte haft något emot om han försvann. Hoppas att du vann ikväll dårå! Lampard gjorde nyss 3-0 för Chelsea btw. 

I saw my mate, the other day
He said to me, he saw the white Pele
So I asked, who is he
He goes by the name of Wayne Rooney
Wayne Rooney Wayne Rooney
So I asked, who is he
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tror dessvärre att Chelski vinner ligan denna säsong.Crashmash skrev:I saw my mate, the other day
So I asked, who is he
Regerande mästarna har och har haft för mycket skador för att riktigt kunna ta upp kampen.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Arsenal, Arsenal och återigen Arsenal.
Cesc Fabregas är för övrigt världens bästa spelare, utan nån vidare konkurrens.
Cesc Fabregas är för övrigt världens bästa spelare, utan nån vidare konkurrens.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Klart man håller på Gunners. Fast jag skulle må fan så mycket bättre om de blev lag 17 med Tottenham, Chelsea och Man U efter sig än om de vann. Chelsea är lika vidriga som LHC och de får gärna försvinna ner i samma svarta hål. 
Btw, världens bästa fotbollsspelare är den spelare som lägger av och lirar hockey istället. Har verkligen försökt gilla fotboll men det är så tråkigt att jag hellre ser nåt gammalt scrubs-avsnitt istället. Liverpool - Arsenal var iofs rätt underhållande förra året.

Btw, världens bästa fotbollsspelare är den spelare som lägger av och lirar hockey istället. Har verkligen försökt gilla fotboll men det är så tråkigt att jag hellre ser nåt gammalt scrubs-avsnitt istället. Liverpool - Arsenal var iofs rätt underhållande förra året.
Manchester United är mitt lag..
En vän till mig drev arsenalblogg.se (bloggar på arsenal.se nu) och han pratade så jävla mycket om PL att jag nu hatar ligan.
Finns bara ett lag: Manchster United.
Allt annat är och förblir skit, så som Hv71 och alla andra bondegäng.
Angående vilket lag som vinner Premier League: Det finns två kandidater, Man Utd och Chelsea.
Arsenal kommer som i vanlig ordning att gå på en landmina och falla som dynamit i tabellen.
Om United klarar sig utan mer skador, samt att Rooney avslutar säsongen som han har inlett den, så vinner med största sannolikhet United. Big four mötena kommer att bli direkt avgörande i år, och i och med att United har fördelen att möta Chelski samt Liverpool på Old Trafford så lägger jag min röst på United. Men det kommer att bli sjukt jämnt i alla fall, det är ett som är säkert.
För övrigt så var gårdagens seger mot Shitty oerhört jävla skön. Att få sänka det där äckliga plastbygget samt pissa på Tevez var bland det mest underbara som hänt på jävligt länge. För att hitta något som var lika underbart får vi gå tillbaka i tiden till måndagen den 21a September 2009.
Jag njuter verkligen till 100% av all motgång som Tevez numera får bemöta i Manchster Shitty.
Den bästa ramsan någonsin!
Allt annat är och förblir skit, så som Hv71 och alla andra bondegäng.
Angående vilket lag som vinner Premier League: Det finns två kandidater, Man Utd och Chelsea.
Arsenal kommer som i vanlig ordning att gå på en landmina och falla som dynamit i tabellen.
Om United klarar sig utan mer skador, samt att Rooney avslutar säsongen som han har inlett den, så vinner med största sannolikhet United. Big four mötena kommer att bli direkt avgörande i år, och i och med att United har fördelen att möta Chelski samt Liverpool på Old Trafford så lägger jag min röst på United. Men det kommer att bli sjukt jämnt i alla fall, det är ett som är säkert.
För övrigt så var gårdagens seger mot Shitty oerhört jävla skön. Att få sänka det där äckliga plastbygget samt pissa på Tevez var bland det mest underbara som hänt på jävligt länge. För att hitta något som var lika underbart får vi gå tillbaka i tiden till måndagen den 21a September 2009.
Jag njuter verkligen till 100% av all motgång som Tevez numera får bemöta i Manchster Shitty.
Den bästa ramsan någonsin!

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
-
Underbar seger idag mot Burnley för "mitt" Chelsea. Kapten Terry skallade in 1-2 på hörna i 82a minuten. Mycket bra lördag.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Arsenal - ManU idag då.
Jag hoppas Arsenal kan vinna den här matchen, tabellen skulle se riktigt bra ut då.
2-1 tippar jag.
Jag hoppas Arsenal kan vinna den här matchen, tabellen skulle se riktigt bra ut då.
2-1 tippar jag.
Lycka är att vara Djurgårdare.
1 timme kvar tills Arsenal - Manchester United på Emirates.
Jag hoppas verkligen att Man United fixar tre poäng i denna oerhört viktiga match. Om man gör det så kan man nog börja räkna bort Arsenal från kampen om guldet. Om dom ska ha en chans att vinna så måste de slå samtliga big four lag.
Tips:
0-1
Wayne Rooney 63'
Jag hoppas verkligen att Man United fixar tre poäng i denna oerhört viktiga match. Om man gör det så kan man nog börja räkna bort Arsenal från kampen om guldet. Om dom ska ha en chans att vinna så måste de slå samtliga big four lag.
Tips:
0-1
Wayne Rooney 63'
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
2-0 till United nu..Härligt