SSK har ju värvat ny målis, så frågan är väl om han står och i så fall om han är bra...
Oavsett blir det ju en tuff match. Känns inte som att SSK, vare sig hemma eller borta, varit någon enkel match sista åren.
Jag har sett lite av deras senaste matcher och dem kör som tusan alltså. Men det sker lite huvudlöst och chanserna de får dyker väl ofta upp lite hur/när som helst.
Den där brukar SSK-klacken neutralisera ganska enkelt genom att sjunga med, borde trolla fram någon ny ramsa om dem så de inte är beredda. Nått nytt som trycker ner dem och får dem att bli tysta!
Tittade på intervjun med SSK:s nya målvakt och det lät inte som att det blir han ikväll. Dessutom har ju Sjögren spelat bra så jag tror nog på sistnämnde. Hörde för övrigt något rykte om att A Holmqvist skulle va febersjuk, någon som vet nåt om det?!
Har på känn att ett heltaggat Södertälje kommer vinna ganska enkelt mot ett lite segt Djurgården men jag hoppas verkligen jag har fel.
Om vi inte kör full fart från början så kommer vi få stora problem. Men om alla spelare lägger i högsta växeln från början så ska segern vara våran. Djurgården ÄR ett bättre lag än Södertälje! Gäller bara att visa det under matchen
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Att vi aldrig kan få starta med en full backbesättning ;/ Aja första formationen tycker jag känns än mer intressant nu när Falk är med, förövrigt dags för dem att hitta tillbaka till den där superformen dem var inne i för fyra-fem matcher sen.
2-1 till Tattarna, dom kommer kriga i varenda närkamp, täcka skott med tandköttet..Om DIF ska vinna så måste varenda spelare vara inställd på krig, det gäller alla men kanske mest; Engqvist, Danielsson,Josefson, Tim & backarna & Otto?
Jag trodde faktiskt att det var SSK som gjorde mål när man hörde jublet på radion, ha ha Sen så insåg jag till min glädje att det inte kom någon måltuta
1-1 nu
Senast redigerad av sthlm_dif den 2010-01-28 19:22:24, redigerad totalt 1 gånger.