Djurgårdens IF - Hv71, 25/1 2010
Re: Djurgårdens IF - Hv71, 25/1 2010
Förresten, sätter en lax på att absolut INGET händer framåt i tredje. En lång gäspning sen 2-4 i öppen kasse.
Helt ärligt talat så tror jag Wesslau har spelat Martin Thörnberg som målskytt idag på oddset.
Man KAN INTE vara så seg i en sidledsförflyttning. Visst är det dåligt av backarna att han ens ska få fösa iväg pucken mot mål men för fan. Någon måtta på Wesslaus horribla sidledsförflyttningar trodde jag att det fanns.
Man KAN INTE vara så seg i en sidledsförflyttning. Visst är det dåligt av backarna att han ens ska få fösa iväg pucken mot mål men för fan. Någon måtta på Wesslaus horribla sidledsförflyttningar trodde jag att det fanns.
- Lee Harvey Oswald
Det komiska är ju att alternativet Ridderwall inte heller är särskilt het längre.Mäklaren skrev:Jag håller på att bli galen på den där målvakten vi har alltså. Här gör grabbarna än fruktansvärt bra andra period, men inte fan kan Wesslau hänga med övriga laget utan han måste förstöra allting med ett monsteriöst uselt ingripande vid deras 2-3-mål...
Ponera att DIF tappar mark i tabellen & halkar ner några placeringar, då lär HV, Lhc, Fbk välja DIF alla dagar i veckan i en kvartsfinal framför ex Bif & Saik.
DIF har ju nåt så orginellt som en matchvinnare längst bak som sista utpost.....åt motståndarlaget!
Både Wesslau & Ridderwall gör oftast ett grovt misstag varje match som leder till mål i baken.
Nu när DIFs målfabrikation hackar lite så blir det väldigt tydligt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja men var hittar vi en sådan målvakt som Theodore?Remy Lebeau skrev:Problemet med Tellan är att även han är fruktansvärt ojämn. Blandar idioträddningar med enkla misstag. Vi behöver en stabil målvakt likt Theodore som man vet vad man får av varje kväll.Hawk skrev:Tror inte han är kvar till nästa säsong... Tellan gör comeback i D.I.F tröjan nästa säsong!!Mäklaren skrev:Jag håller på att bli galen på den där målvakten vi har alltså. Här gör grabbarna än fruktansvärt bra andra period, men inte fan kan Wesslau hänga med övriga laget utan han måste förstöra allting med ett monsteriöst uselt ingripande vid deras 2-3-mål...
Fan vad gött Falken 3-3!!
Falken käkade din lax i en tugga.Fricke skrev:Förresten, sätter en lax på att absolut INGET händer framåt i tredje. En lång gäspning sen 2-4 i öppen kasse.

Fan, sitter och hoppas att Nilson ska hamna i poängprotokollet 

Ja vi hoppas på detta, fast då vinner jag inga pengareaser90 skrev:Fan, sitter och hoppas att Nilson ska hamna i poängprotokollet

och där avgjordes matchen av domaren 

Härligt att vi verkar tro att utvisningar emot oss är en vinnande taktik mot HV =/
Känner man HIV rätt lyckas dem lirka in en puck i sista sekunden
EDIT: hoppas fan vi kan få utdelning i ETT PP!
EDIT: hoppas fan vi kan få utdelning i ETT PP!
Spel 4-3 nu i början av sudden..
Vad var de jag sa 3-3!
och igen...se om det ger något nu då...warrant skrev:Spel 4-3 nu i början av sudden..
Vi får ju 2 poäng serverade, avgör SNÄLLA