Tack för länken, ikväll är det TBD som är domare!Frasse skrev:Denna länk är nyttig när det kommer till dess frågor.

"2010-01-25 19:00 Djurgårdens IF - HV 71 TBD TBD"
Vinst ikväll, 3-1!

Tack för länken, ikväll är det TBD som är domare!Frasse skrev:Denna länk är nyttig när det kommer till dess frågor.
SJÖBERG, Patrik LINDQVISTSlutspel skrev:Tack för länken, ikväll är det TBD som är domare!Frasse skrev:Denna länk är nyttig när det kommer till dess frågor.![]()
Vinst ikväll, 3-1!
Det var ju synd. Som jag sa tidigare så är det ju bättre med en dålig domare än två dåliga domare. Upplagt för en sönderblåst domarfest ikväll! Ses på hovet..Frasse skrev:SJÖBERG, Patrik LINDQVISTSlutspel skrev:Tack för länken, ikväll är det TBD som är domare!Frasse skrev:Denna länk är nyttig när det kommer till dess frågor.![]()
Vinst ikväll, 3-1!
Fyra domare ikväll, de två ovan är huvuddomare.
Man kan ju också se det så att nu kanske någon av domarna ser om pucken går in i mål eller inte. Herr Edqvist klarade ju inte det ensam.sensei skrev:
Det var ju synd. Som jag sa tidigare så är det ju bättre med en dålig domare än två dåliga domare. Upplagt för en sönderblåst domarfest ikväll! Ses på hovet..
Mars? Det är ju början av fotbollssäsongen och då är man skittaggad. Synd att jag inte kan vara på plats ikväll. Känner mig jäkligt taggad. Blir till att se matchen på csports.se istället.odburt skrev:Suck, håller på att somna redan nu, HV hemma, Wesslau står... Känns ungefär lika sexigt som Trelleborg borta i mars.