Linköpings HC - Djurgårdens IF, 18/1 2010
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 18/1 2010
Honken visar som vanligt sitt rätta jag när inte Ragge är med. Seg, osäker och passningar som är oerhört idiotiska.
Suck.
Suck.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hm...men deras spelare på isen utklassar oss just nu.Jepe skrev:Helt seriöst är det riktiga människor som sitter i publiken eller har de satt upp pappfigurer?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hade varit bättre att spela honken med Printz
Är väl inte så konstigt, lite annorlunda att spela med Eklund än med Ragnarsson, han måste ju göra sitt jobb samtidigt som han täcker upp den andras. Förstår att han inte kan spela som tidigare.Mäklaren skrev:Honken visar som vanligt sitt rätta jag när inte Ragge är med. Seg, osäker och passningar som är oerhört idiotiska.
Suck.
2014-04-07, vad hände?
2-1 Engqvist
Ändrar mitt till:
Jaaaaaaaaaaaaaa (såg att nån hann före)
Jaaaaaaaaaaaaaa (såg att nån hann före)
2014-04-07, vad hände?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Vem klagade på Engqvist? 
Du fick fart på honom, bra jobbat!

Du fick fart på honom, bra jobbat!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Extremt viktigt att vi fick in målet där precis innan paus.
Tycker vi vaknar till rejält efter Hardys timeout.
Tycker vi vaknar till rejält efter Hardys timeout.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jodu, han måste kunna anpassa sitt spel efter vem han lirar med. Går ju inte att spela tokoffensivt om man spelar med en tokoffensiv back, om du fattar? Samma sak, spelar du med Europas bästa back (Ragge) så kan du ta risker, det går inte tillsammans med Oscar Eklund.Jepe skrev:Är väl inte så konstigt, lite annorlunda att spela med Eklund än med Ragnarsson, han måste ju göra sitt jobb samtidigt som han täcker upp den andras. Förstår att han inte kan spela som tidigare.Mäklaren skrev:Honken visar som vanligt sitt rätta jag när inte Ragge är med. Seg, osäker och passningar som är oerhört idiotiska.
Suck.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Helt rätt.Jepe skrev:Är väl inte så konstigt, lite annorlunda att spela med Eklund än med Ragnarsson, han måste ju göra sitt jobb samtidigt som han täcker upp den andras. Förstår att han inte kan spela som tidigare.Mäklaren skrev:Honken visar som vanligt sitt rätta jag när inte Ragge är med. Seg, osäker och passningar som är oerhört idiotiska.
Suck.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
vore trevligt med poäng den här matchen....
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Tycker förövrigt att kommentatorerna håller bra mycket högre klass på sr.se än vad de brukar göra.
Musik kan de också spela i reklamen, another one bites the dust!
Musik kan de också spela i reklamen, another one bites the dust!
Lycka är att vara Djurgårdare.
- Lee Harvey Oswald
Fint med ett sent mål.
Men annars, seriöst hur många poäng har vi tagit mot lhc när dom har sina Tjecker med?
Men annars, seriöst hur många poäng har vi tagit mot lhc när dom har sina Tjecker med?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Försvarspelet är definitivt inte godkänt hitills. Mer resolut och enkelt spel inför 2a - dock måste erkännas att LHC är bra, riktigt bra. Hur som helst så känns det som vi vaknat till liv efter Hardys timeout (god bless you). Kom igen nu DIF.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Psykologist viktig balja där. Men släpper dom in nästa mål så torskar vi matchen, sätter mina knäskålar på't.