4sure skrev:Odburt förlåt du verkar vara en som är seriös alla dagar.
Vi grabbar som åker ner ditt ska ha **vligt skoj och humorn skall finnas bland alla.
Kul att förnedra dom när dom ligger långt nere i botten och vi kanske kan kriga om SM-guldet.
KANSKE!? VI SKA VINNA SM-GULDET VI ÄR SVERIGES BÄSTA LAG!
odburt skrev:Förlåt, men vad är det för nivå på den här tråden?
Hojta om guld och hata gnaget-ramsor känns inte riktigt aktuellt när det i själva verket handlar om ett sunkigt pendeltåg till en vardagsmatch mitt i serielunken mot ett vilt grisande bottenlag.
Men gud... Det är mer än så länsderby och gemenskap ?!
Hojta om guld och hata gnaget-ramsor känns inte riktigt aktuellt när det i själva verket handlar om ett sunkigt pendeltåg till en vardagsmatch mitt i serielunken mot ett vilt grisande bottenlag.
Dålig dag? Vi kan snart ligga tvåa, vi ska tillsammans med andra DJurgårdare åka ner till tälje för att sjunga ut dom. Och det är givetvis DIF som spelar.. Vilket gör det till FEST! tråkiga matcher är dom utan ett visst lag (tänker inte peka ut något nu, men ni kan väl gissa vilket jag tänker på?)
mvh
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Dålig dag? Vi kan snart ligga tvåa, vi ska tillsammans med andra DJurgårdare åka ner till tälje för att sjunga ut dom. Och det är givetvis DIF som spelar.. Vilket gör det till FEST! tråkiga matcher är dom utan ett visst lag (tänker inte peka ut något nu, men ni kan väl gissa vilket jag tänker på?)
mvh
Få inte hybris nu.
LHC och Hv71 är i en klass för sig själv, och vi har inte en chans att ta oss förbi någon av dom i grundserien.
Matchen mot SSK är väl i övrigt inte jätte viktig som ni påstår. De flesta matcherna för vår del är rätt så betydelselösa, även om dom självklart är viktiga för tabelläget. Det handlar väl nu bara om att hålla avståndet nedåt, så att vi inte tappar jämt emot våra slutspelskonkurrenter.
Hur som helst, jag infinner mig med största sannolikhet i Södertälje denna kväll. Får se hur det blir med den gemensamma resan ner dit, mycket tveksamt om jag åker ner samtidigt som alla andra... Beror lite på hur jag känner mig för dagen. I och med att den är ganska oorganiserad så lär det inte bli någon höjdare heller kan man väl så här på förhand anta. Men man vet ju som sagt aldrig.
kanske lite hybris men lhc har frölunda, DIF, färjestad och sen modo
Om vi vinner mot dom är det bara 4p. och dom har inte lätta motståndare, inte vi heller men jag drömmer hellre om att klättra än drömmer mardrömmar om att tappa
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Och vi har Luleå, Lhc, frölunda och brynäs. Inga lätta matcher direkt. Skulle säga två vinster och två förluster.
Tror vi åker på däng mot brynäs borta bara för att det kommer vara grymt mycket Djurgårdare där uppe. Sen torskar vi nog mot LHC också. Luleå är en 50/50 match och frölunda bör vi slå.
android skrev:Och vi har Luleå, Lhc, frölunda och brynäs. Inga lätta matcher direkt. Skulle säga två vinster och två förluster.
Tror vi åker på däng mot brynäs borta bara för att det kommer vara grymt mycket Djurgårdare där uppe. Sen torskar vi nog mot LHC också. Luleå är en 50/50 match och frölunda bör vi slå.
fast så länge vi inte vinner mot lhc spelar det ingen roll, vi kan iaf säga att jag hoppas på göteborgs seger ngra matcher nu..
android skrev:Och vi har Luleå, Lhc, frölunda och brynäs. Inga lätta matcher direkt. Skulle säga två vinster och två förluster.
fast så länge vi inte vinner mot lhc spelar det ingen roll, vi kan iaf säga att jag hoppas på göteborgs seger ngra matcher nu..
Sist jag hoppades på de där jävla göteborgarna så gjorde de inte ett piss förutom att förlora, det slutade med att 5000pers längs blåalinjen börjat använda uttrycket 2lax9. Skicka fiskrenset till helvete, vi tar lhc i slutspelet istället.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!