Datum:
den 28 januari 2010
Tid:
16:00 - 16:50
Plats:
Stockholm Central vid spottkoppen
Beskrivning
Samling 16:00 Vid spottkoppen/Ringen vid Centralen för att i samlad Trupp Ta oss ut till Södertälje för att krossa Södertälje SK
1891 skrev:Jag är på, alla dagar i veckan. Vi ses där.
Härligt! Ska bli så jävla kul!
Lite OffTopic; Är du nykter nu din tilla tölp? Haha, 2 timmar sen mådde du grymt!
Härligt med glada miner, visst DIF måste bli bättre på att anordna sammåkning allt blir mycket roligare då Men vårt KÄRADIF har fullt upp att vinna våratSM-GULD
Senast redigerad av DIF-guld-2010 den 2010-01-10 15:24:46, redigerad totalt 1 gånger.
DIF-guld-2010 skrev:Datum:
den 28 januari 2010
Tid:
Plats:
Beskrivning
Samling 16:00 Vid spottkoppen/Ringen vid Centralen för att i samlad Trupp Ta oss ut till Södertälje för att krossa Södertälje SK
den 28 januari 2010
Tid:
Plats:
Beskrivning
BILJETT HITTAR NI VID AXA BORTA STÅ!!
Ser på antal inlägg du gjort att du inte varit med sålänge, därför ber jag dig snällt att sluta skriva med överdrivet stora bokstäver. Folk läser även fast det står i normal storlek. Gör den fet om du nu måste.
Vore snällt om du höll allt i svart färg också, jag blir störd av att läsa färger. :p
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
den 28 januari 2010
Tid:
Plats:
Beskrivning
BILJETT HITTAR NI VID AXA BORTA STÅ!!
Ser på antal inlägg du gjort att du inte varit med sålänge, därför ber jag dig snällt att sluta skriva med överdrivet stora bokstäver. Folk läser även fast det står i normal storlek. Gör den fet om du nu måste.
Vore snällt om du höll allt i svart färg också, jag blir störd av att läsa färger. :p