Djurgårdens IF - Timrå IK, 9/1 2010
Djurgårdens IF - Timrå IK, 9/1 2010
BILJETTER
För biljetter till matchen, vår biljettsida.
MATCHINFORMATION
Hittar du här
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
ÖVRIGT
Djurgårdens IF Amerikansk Fotboll är på besök på Hovet, kom till entré 11 och känn och klämm på sporten. I andra pausen gör vi en intervju och tar tempen på en coach i studion. DIF Kidz är på plats för både stora och små barn. Efter matchen är det autografskrivning med alla spelare i Djurgården Hockey invid A27.
För biljetter till matchen, vår biljettsida.
MATCHINFORMATION
Hittar du här
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
ÖVRIGT
Djurgårdens IF Amerikansk Fotboll är på besök på Hovet, kom till entré 11 och känn och klämm på sporten. I andra pausen gör vi en intervju och tar tempen på en coach i studion. DIF Kidz är på plats för både stora och små barn. Efter matchen är det autografskrivning med alla spelare i Djurgården Hockey invid A27.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 9/1 2010
Hej Djurgårdsälskare!
När vi ska möta Timrå så måste Ridderwall stå i mål och Jimmie göra likadant som när vi möte fbk.
Inlägget redigerat // MOD
När vi ska möta Timrå så måste Ridderwall stå i mål och Jimmie göra likadant som när vi möte fbk.
Inlägget redigerat // MOD
Är det bara jag som anser att "Åååh, Jimmie Jimmie" ska eka på Hovet när spelarna gör entré på lördag? 

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Vi har vunnit de 4 senaste hemmamatcherna mot Timrå.
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Finns inga ursäkter att inte komma till Hovet på lördag för att hylla laget och framförallt KUNG Ölvestad. Fullsatt kan inte vara en omöjlighet.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Jag börjar sjunga redan nu!sthlm_dif skrev:Är det bara jag som anser att "Åååh, Jimmie Jimmie" ska eka på Hovet när spelarna gör entré på lördag?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
CHALLE BERGLUND HÅLLER PÅ DJURGÅR'N!
Vi Vill ha! - MIKA KVAR!
Vi Vill ha! - MIKA KVAR!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Hjälpte till lite.melker skrev: Åh Jimmie Jimmie!
Vi Vill ha! - MIKA KVAR!

DANIEL, kom genast hit och skriv ditt matchtips. Går åt helvete annars!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Gah, matchtips ger man samma dag som matchen spelas. Inte en minut tidigare!Mäklaren skrev:DANIEL, kom genast hit och skriv ditt matchtips. Går åt helvete annars!

Till nästa säsong röstar jag starkt för ett tipsforum liknande det som finns på FBK's forum. Riktigt roligt att ha en liten tipstävling där man får tippa resultat i alla ES matcher...
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Vad tjänar det till när det bara är 1 person som kan tippa här. ;o-daniel- skrev:Gah, matchtips ger man samma dag som matchen spelas. Inte en minut tidigare!Mäklaren skrev:DANIEL, kom genast hit och skriv ditt matchtips. Går åt helvete annars!![]()
Till nästa säsong röstar jag starkt för ett tipsforum liknande det som finns på FBK's forum. Riktigt roligt att ha en liten tipstävling där man får tippa resultat i alla ES matcher...
Det där tar jag som en förolämpning, bara så att du vet!Snazzi skrev:Vad tjänar det till när det bara är 1 person som kan tippa här. ;o-daniel- skrev:Gah, matchtips ger man samma dag som matchen spelas. Inte en minut tidigare!Mäklaren skrev:DANIEL, kom genast hit och skriv ditt matchtips. Går åt helvete annars!![]()

Jag lyckades faktiskt tippa att Wesslau skulle hålla nollan mot SAIK, och det är då inte varje dag som det inträffar (var även nära att få rätt resultat, men sen kom Oscar "målgöraren" Eklund in i bilden och förstörde för mig), he he.
-daniel- sa ju trots allt att vi skulle skaffa det tills nästa säsong, och vem vet, jag kan blir forumets egna lilla tippar-junior? Kanske kör en ála Marcus Krüger i inledningen av säsongen och skaffar mig ett rejält försprång

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag har aldrig hört så mycket skitsnack.sthlm_dif skrev:Det där tar jag som en förolämpning, bara så att du vet!![]()
Jag lyckades faktiskt tippa att Wesslau skulle hålla nollan mot SAIK, och det är då inte varje dag som det inträffar (var även nära att få rätt resultat, men sen kom Oscar "målgöraren" Eklund in i bilden och förstörde för mig), he he.
-daniel- sa ju trots allt att vi skulle skaffa det tills nästa säsong, och vem vet, jag kan blir forumets egna lilla tippar-junior? Kanske kör en ála Marcus Krüger i inledningen av säsongen och skaffar mig ett rejält försprång

Sen var jag först med Oscars smeknamn, jag skall banne mig ta patent! ;D
Haha, du kanske blir den nya tipparen på forumet, men nu får du sänka garden och erkänna att vi andra står chanslösa mot den mäCtiga Daniel. Visa inte tecken på gnaget-hybris nu!

Det återstår att se ju!Snazzi skrev:Jag har aldrig hört så mycket skitsnack.sthlm_dif skrev:Det där tar jag som en förolämpning, bara så att du vet!![]()
-daniel- sa ju trots allt att vi skulle skaffa det tills nästa säsong, och vem vet, jag kan blir forumets egna lilla tippar-junior? Kanske kör en ála Marcus Krüger i inledningen av säsongen och skaffar mig ett rejält försprång![]()
![]()
Sen var jag först med Oscars smeknamn, jag skall banne mig ta patent! ;D
Haha, du kanske blir den nya tipparen på forumet, men nu får du sänka garden och erkänna att vi andra står chanslösa mot den mäCtiga Daniel. Visa inte tecken på gnaget-hybris nu!
Än så länge så leder ju Krüger vår interna poängliga, och om han håller i det säsongen ut så ska det nog vara möjligt för mig att göra som Krüger, dvs slå de rutinerade!
Jag satsar ju trots allt på en ála Krüger.
Kan Krüger, kan jag.
Men om Krüger kan är det bara ödet som vet, så vi får väl helt enkelt avvakta lite innan vi börjar spekulera kring om det är möjligt eller ej

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Frågan är om Ölvestad/Otto/Mackan inte går om honom snart. Med tanke på succén i den kedjan.
Själv så hoppas jag att du har rätt! Att de yngre visar upp sig, det innebär även en chans för mig i en möjlig tipsliga.
Får hoppas att Challe återigen visar att han håller på Djurgårn den här matchen. ;D
Själv så hoppas jag att du har rätt! Att de yngre visar upp sig, det innebär även en chans för mig i en möjlig tipsliga.
Får hoppas att Challe återigen visar att han håller på Djurgårn den här matchen. ;D