Där tror jag vi alla är överens. Hoppas han får stå mot fbk på tisdag1891 skrev:Finns inga alternativ, låt Ridderwall stå en fyra fem matcher nu så ska vi få se resultat!

Där tror jag vi alla är överens. Hoppas han får stå mot fbk på tisdag1891 skrev:Finns inga alternativ, låt Ridderwall stå en fyra fem matcher nu så ska vi få se resultat!
Aa. Tycker det verkar konstigt att så fort Risdderwall gör en bra match så står Wesslau matchen efter.Sebbe G skrev:Där tror jag vi alla är överens. Hoppas han får stå mot fbk på tisdag1891 skrev:Finns inga alternativ, låt Ridderwall stå en fyra fem matcher nu så ska vi få se resultat!
Va riddan uttalad förstamålvakt förra säsongen? trodde inte de hade någon uttalad sådan...Fricke skrev:Tycker naturligtvis att SR är given etta. Samtidigt har Hardy gjort det smart: Ger Wesslau förstaspaden från match ett i kraft av en bättre säsongsavslutning i fjol och får SR att tagga fullt när chanser ges (10 av 25 matcher). SR har (genom Hardys fingertopskänsla) sluppit den press han fick i fjol av att vara uttalad förstamålvakt medans han den här säsongen genom sitt spel gjort sig förtjänt av förstaspaden.
Det var han, men sen blev han skadat. Och då klev Wesslau in och spelade jätte bra och fick förtroendet resten utav säsongen.tomten skrev:Va riddan uttalad förstamålvakt förra säsongen? trodde inte de hade någon uttalad sådan...Fricke skrev:Tycker naturligtvis att SR är given etta. Samtidigt har Hardy gjort det smart: Ger Wesslau förstaspaden från match ett i kraft av en bättre säsongsavslutning i fjol och får SR att tagga fullt när chanser ges (10 av 25 matcher). SR har (genom Hardys fingertopskänsla) sluppit den press han fick i fjol av att vara uttalad förstamålvakt medans han den här säsongen genom sitt spel gjort sig förtjänt av förstaspaden.
Nästan i alla fall.android skrev:Nu är ju Ridderwall officiellt Sveriges bästa målvakt gällande räddningsprocent och insläppta mål per match.
Fram till j-vm är slut.android skrev:Japp, det var hockeyligans jag kikade på. Tycker Markström är i en klass för sig. Hög högstanivå och hög lägstanivå.
Nu leder Ridderwall statistiken på riktigt.android skrev:Japp, det var hockeyligans jag kikade på. Tycker Markström är i en klass för sig. Hög högstanivå och hög lägstanivå.
Hur går det med statisiken du lovade honken?
Sant som du säger.Bäst-i-stan skrev:Jag måste säga att jag är imponerad över båda våra målvakter denna säsong. Allt gnäll på Wesslan anser jag är obefogat. Riddarn har vart helt fantastisk bra, medans Wesslan har spelat bra. Dock tror jag att det är viktigt att ha två bra målvakter iaf fram mot slutspelt då det krävs lite konkurrens.
Du kan ju inte förvänta dig heller att vi ska ha den bästa målvakten(som jag ser det) i elitserien heller. Jag tror att det går att vinna titeln med Ridderwall, jag tycker lätt att han är top.4. Men för att vi ska vinna krävs det först och främst att vissa backar höjer sig ett snäpp.sthlm_dif skrev: Ingen av dom håller enligt mig för att vinna titlar, dvs ingen av dem är en matchvinnande målvakt som Markström.