J20-tråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Kid Notorious »

Gulgul: vi har redan en J20-tråd.

"Kostar det att gå på J20 matcherna?
skulle villa gå titta på deras match idag??=)
någon som vet fal et brukar var någon liten klack?"

Om du läste artikeln här på DIF:s startsida så står det att man går till entré 16 på Hovet och pröjsar futtiga 20:-
Välkomna alla!
Kagen

Inlägg av Kagen »

Djurgården leder över Frölunda efter första perioden. 2-1, DIFs mål gjorda av Mikael Ahlén och Oscar Möller.

Luleå - Linköping 0-0 efter första.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

kan du komma med slutresultat också?
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

diffarn1 skrev:kan du komma med slutresultat också?
Det blev torsk, 4-5 Frölunda i sudden. Synd att båda juniorlagen åker ut i semi, j18 borde visserligen slagit Malmö men skulle j20 ha någon chans så skulle de nog vunnit idag.

Länktips: stats.swehockey.se
Kagen

Inlägg av Kagen »

diffarn1 skrev:kan du komma med slutresultat också?
Tänkte göra det men det drog ut på tiden med sudden. För övrigt slutade Luleå - Linköping 0-2 trots massivt skottövertag av hemmalaget. I Linköpingskassen stod en riktigt duktig kille från Haparanda - släkten är värst brukar det heta.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Synd att dom förlorade. Jag antar att det blir ganska svårt att slå frölunda brta men nån liten chans ska det väl finnas?

Jag har ju inte så bra koll på juiorerna direkt, var kollar man ställningen under matchen?
Användarvisningsbild
Lunkan

Inlägg av Lunkan »

diffarn1 skrev:Synd att dom förlorade. Jag antar att det blir ganska svårt att slå frölunda brta men nån liten chans ska det väl finnas?

Jag har ju inte så bra koll på juiorerna direkt, var kollar man ställningen under matchen?
www.swehockey.se
Skriv svar