Djurgårdens IF - Färjestad, 2/1 2010 - Järnkaminernas Dag!
- Stolt-Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Färjestad, 2/1 2010 - Järnkaminernas Dag!
Det absolut bästa vore ju definitivt om pengarna som samlades in på Hovet
gick till just hockey och pengarna som samlas in på Stadion gick till fotbollen.
Sen vore det ju bra om dem började använda sin hemsida eftersom den har varit död
i runt ett halvår. Till och med forumet dem har är ju dött.
Och man tycker ju att DIF borde ha en mer organiserad hemsida än vad bönderna har.
Jag frågade en av dem som samlade in pengar för ett tag sen om dem skulle fixa till hemsida men
fick endast ett "vet inte" till svar. Lite synd. Man vill ju som sagt veta vart pengarna går till.
gick till just hockey och pengarna som samlas in på Stadion gick till fotbollen.
Sen vore det ju bra om dem började använda sin hemsida eftersom den har varit död
i runt ett halvår. Till och med forumet dem har är ju dött.
Och man tycker ju att DIF borde ha en mer organiserad hemsida än vad bönderna har.
Jag frågade en av dem som samlade in pengar för ett tag sen om dem skulle fixa till hemsida men
fick endast ett "vet inte" till svar. Lite synd. Man vill ju som sagt veta vart pengarna går till.
Djurgårdare för livet
Helt sinnesjukt.Crashmash skrev:Brutalt?
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
BrutaltCrashmash skrev:Brutalt?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Inte för att vara tråkig men tyvärr kan det väldigt lätt låta extremt mycket mer mäCktigt beroende på ljudvolym vid inspelning. Tyckte aldrig den var SÅ hög i lördags. Däremot så framkallade nästan visselorkanen under FBK's första PP tinnitus hos mig. Aldrig någonsin under alla de år jag följt hockey aktivt hört ett sådant konstant liv. Förstår inte varför det INTE görs om varje gång vi har boxplay på hemmaplan...800+ busvisslande fans orsakar garanterat inte ett enda rätt för motståndarna.
Sant, men jag börjar bli redigt trött på att alla ska skrika djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu under boxplayen och sen fortsätta med gården Djurgården... Får bara ont i huvudet utav den.-daniel- skrev:Inte för att vara tråkig men tyvärr kan det väldigt lätt låta extremt mycket mer mäCktigt beroende på ljudvolym vid inspelning. Tyckte aldrig den var SÅ hög i lördags. Däremot så framkallade nästan visselorkanen under FBK's första PP tinnitus hos mig. Aldrig någonsin under alla de år jag följt hockey aktivt hört ett sådant konstant liv. Förstår inte varför det INTE görs om varje gång vi har boxplay på hemmaplan...800+ busvisslande fans orsakar garanterat inte ett enda rätt för motståndarna.
Håll för öronen eller skaffa öronproppar då…1891 skrev: Sant, men jag börjar bli redigt trött på att alla ska skrika djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu under boxplayen och sen fortsätta med gården Djurgården... Får bara ont i huvudet utav den.

Om vi kan låta så mycket att de på isen inte kan koncentrera sig och får ont i huvet kommer deras powerplay inte bli lika bra.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Tomten,
Jag tror att han bara visade upp lite aggretioner mot just den ramsan. För mig kändes inte kritiken riktad mot burop/visslingar. För burop och visslingar stör mer.
Dock så vet jag inte.
Jag tror att han bara visade upp lite aggretioner mot just den ramsan. För mig kändes inte kritiken riktad mot burop/visslingar. För burop och visslingar stör mer.

Dock så vet jag inte.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Rätt Snazzi!
Vi ska självklart skrika och vissla så mycket det bara går när de har pucken i powerplay. Men det jag får huvudvärk utav är själva ramsan som Snazzi sa.
Vi ska självklart skrika och vissla så mycket det bara går när de har pucken i powerplay. Men det jag får huvudvärk utav är själva ramsan som Snazzi sa.
- Daniel942
Någon som vet om det kommer bli någon mer storsatsning från JK?:)
DIF!
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kom på att jag hade lite video sparad jag också. Filmad ifrån klacksidan.
When the Saints Go Marching In
Klacken vägrar gå hem! Samba Djurgår'n!
Bjussar på dem så kan man väl drömma sig tillbaka en kväll som denna när det är bortamatch.
When the Saints Go Marching In
Klacken vägrar gå hem! Samba Djurgår'n!
Bjussar på dem så kan man väl drömma sig tillbaka en kväll som denna när det är bortamatch.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Finns inget som heter "storsatsning" längre. Det som kallades "storsatsning" tidigare heter numera "Järnkaminernas dag" då det är storsatsning nästan varje match!Daniel942 skrev:Någon som vet om det kommer bli någon mer storsatsning från JK?:)
Så slut upp vilken match du vill!

Blue Brigade A11