Truppen 05-06 vs. truppen 06-07
-
Truppen 05-06 vs. truppen 06-07
På den här tråden tänkte jag att vi kunde jämföra spelare som lämnar mot spelare som kommer. På vilka platser går vi plus och vart blir det minus. Vi har just nu två nyförvärv. Bäcker och Danielsson. Sätter dom mot Nordfeldt och Kristoffersson och jag anser att det blir plus på båda två. Vad tycker ni andra?
Sätter man Bäcker och Danielsson mot Nordfeldt och Krisse så känns det gjutet som två plus. Sen beror det väl lite på vad man jämför med. Danielsson var väl om jag minns rätt duktig poängplockare i allsvenskan och då borde han kanske jämföras med Rudslätt och då blir det inget plus i mina ögon!?
Men som sagt, med förstnämnda jämförelse så ligger vi bättre till än så länge. Backarna blir nog fö inga problem att hamna plus på..
Men som sagt, med förstnämnda jämförelse så ligger vi bättre till än så länge. Backarna blir nog fö inga problem att hamna plus på..
-
Jag skulle kunna jämföra Danielsson med Rudslätt och då tror jag att det skulle bli lika. Men jag sticker ut hakan och säger att han tar Rudans plats med ett plus. Varför jag jämförde han med Krisse, var för att han har samma riviga spelspel. Jobbig för motståndaren och med ett sjuhelvetets drag under grillorna !
- grandstoff