4sure skrev:
Har du spridit ut den så att dina polare kan den?
Skulle helst vilja höra hur du sjunger innan jag sjunger något som inte du tycker är i takt, så att vi inte får olika uppfattningar hur den skall gå.
Det känns som vi kommer sjunga högt som fan så kommer vi få dom vanliga blickarna från nedre, så kommer inte en enda jävla kotte haka på !
Eftersom min polare följer forumet frågade jag honom idag innan matchen hur han hade uppfattat sången. Han sjöng den precis som jag gör, så jag tror att även din sång låter exakt som våran, så oroa dig inte min vän.
Självklart kommer alla blickar vändas mot er, bara härda ut i 2-3min så kommer det vara en hel del som sjunger.
Mina polare består av 3 pers ungefär på matcher, så förvänta dig ingen stor gosskör från mitten bara. ;D
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
4sure skrev:
Har du spridit ut den så att dina polare kan den?
Skulle helst vilja höra hur du sjunger innan jag sjunger något som inte du tycker är i takt, så att vi inte får olika uppfattningar hur den skall gå.
Det känns som vi kommer sjunga högt som fan så kommer vi få dom vanliga blickarna från nedre, så kommer inte en enda jävla kotte haka på !
Eftersom min polare följer forumet frågade jag honom idag innan matchen hur han hade uppfattat sången. Han sjöng den precis som jag gör, så jag tror att även din sång låter exakt som våran, så oroa dig inte min vän.
Självklart kommer alla blickar vändas mot er, bara härda ut i 2-3min så kommer det vara en hel del som sjunger.
Mina polare består av 3 pers ungefär på matcher, så förvänta dig ingen stor gosskör från mitten bara. ;D
4sure skrev:Asså om jag ska köra sången på lördag, då måste vi seriöst veta hur texten skall gå.
Ja vi e meeeesta mästarna! Ni kan kalla oss vad ni vill!
Men vi e meeeesta märstarna! En maskin en Järnkamin.
Ja vi meeeesta mästarna! Ni kan kalla oss vad ni vill!
Tycker jag vi ska köra på.
4sure skrev:Asså om jag ska köra sången på lördag, då måste vi seriöst veta hur texten skall gå.
Tycker jag vi ska köra på.
Men det låter inte bra, Ja vi meesta, måste vara Ja vi e meesta mästarna.
4sure skrev:Ja vi e meeeesta mästarna! Ni kan kalla oss vad ni vill!
thats the song learn it!
Se till å lär er den där jäveln nu så vi kan köra den sen.
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
willedif skrev:
Jag kom på en gryyyyyym. stå upp för mestramästarna stå upp för mestarmästarna kör vi i hockeyn ist för stå upp om ni älskar DIF.
Eller så kan vi ju bara rentav köra "Sitt ner, om ni älskar DIF!". På så sätt kan även folk på handikapp platserna vara med i älskandet. Kan bara tänka mig hur frustrerande det måste vara att inte kunna ställa sig upp under "Stå upp, om ni älskar DIF".