Djurgårdens IF - Färjestad, 2/1 2010 - Järnkaminernas Dag!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Färjestad, 2/1 2010 - Järnkaminernas Dag!
Nu har jag tvingats förpassa mig till långsidan. Gud nåde det avskum som tog min aktiv sittplats och väljer att inte sjunga.
Säg den glädje som varar
Med andra ord kan man räkna med lite sång från långsidan med?DIF_Soldier skrev:Nu har jag tvingats förpassa mig till långsidan. Gud nåde det avskum som tog min aktiv sittplats och väljer att inte sjunga.
Alltid oavsett
- DIF_Soldier
Givetvis. Det är det enda jag gör på Hovet när jag får sitta på familjeläktaren/långsida - irriterar skitnödiga slipsnissar som tycker att jag väsnas för mycket/står i vägen.DJUU skrev:Med andra ord kan man räkna med lite sång från långsidan med?DIF_Soldier skrev:Nu har jag tvingats förpassa mig till långsidan. Gud nåde det avskum som tog min aktiv sittplats och väljer att inte sjunga.

Säg den glädje som varar
BILJETTSTATUS
Familjebiljetter: Slutsålt
Jullovskampanj: Slutsålt
Klackbiljetter: God tillgång
Aktiv sittplats: Slutsålt
Ospecificerad sittplats: God tillgång
Ordinarie biljetter: God tillgång
-
- Säsongskort: Ja
Verkar som biljettförsäljningen rullar på riktigt bra nu. Bara en tidsfråga innan alla biljetter börjar ta slut. Ni som inte köpt biljett bör nog se till att göra det och ligg på polarna att göra detsamma.Crashmash skrev:BILJETTSTATUS
De biljettkategorierna som är slutsålda är det ju få platser av!Bäst-i-stan skrev:Verkar som biljettförsäljningen rullar på riktigt bra nu. Bara en tidsfråga innan alla biljetter börjar ta slut. Ni som inte köpt biljett bör nog se till att göra det och ligg på polarna att göra detsamma.

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Sektion A27 blir en s.k familjeklack under Järnkaminernas dag. Detta kommer att innebära att vi kommer kunna köra växelramsor över hela Hovet, och jag får redan nu rysningar när jag tänker på vad som komma skall.
Men man ska väl inte förvänta sig allt för mycket, då det kommer att finnas mycket småbarn på A27. Men antalet sångvilliga ska räcka för att göra denna storsatsning till något alldeles extra.
Det absolut bästa vore om vi ledde matchen från första till sista minuten. Det är drömscenariot.
Men man ska väl inte förvänta sig allt för mycket, då det kommer att finnas mycket småbarn på A27. Men antalet sångvilliga ska räcka för att göra denna storsatsning till något alldeles extra.
Det absolut bästa vore om vi ledde matchen från första till sista minuten. Det är drömscenariot.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Jag målar upp ett scenario med mkt ljusa röster från familjesektionen om de ska stå och skrika där. Tycker inte det låter som någon direkt bra idé, hade jag varit kund för familjesektion hade i alla fall inte jag velat ha ståplats, min åsikt.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Allt det där är sant, och kommer säkerligen inträffa.melker skrev:Jag målar upp ett scenario med mkt ljusa röster från familjesektionen om de ska stå och skrika där. Tycker inte det låter som någon direkt bra idé, hade jag varit kund för familjesektion hade i alla fall inte jag velat ha ståplats, min åsikt.
Föräldrar som vill ge barnen en match i "klacken" kommer köpa, när varken föräldrarna själva eller barnen kommer kunna någon ramsa utom "Vi älskar Djurgårn!" och "Alla vi som älskar Djurgårn klappar nu!".
Säger bara - Set sail for fail!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag tycker att ni är oerhört negativa.Snazzi skrev:Allt det där är sant, och kommer säkerligen inträffa.melker skrev:Jag målar upp ett scenario med mkt ljusa röster från familjesektionen om de ska stå och skrika där. Tycker inte det låter som någon direkt bra idé, hade jag varit kund för familjesektion hade i alla fall inte jag velat ha ståplats, min åsikt.
Föräldrar som vill ge barnen en match i "klacken" kommer köpa, när varken föräldrarna själva eller barnen kommer kunna någon ramsa utom "Vi älskar Djurgårn!" och "Alla vi som älskar Djurgårn klappar nu!".
Även om det som ni säger delvis är sant, så kommer mer än bara barnfamiljer att köpa biljetter.
Jag ser mer A27 som en form av en stående "aktiv sittplats". Vuxna som inte vill stå i klacken, kommer säkerligen att köpa biljetter till denna sektion. De som missar chansen att köpa biljetter i klacken kommer förmodligen att köpa biljetter till denna sektion.
Så det kan nog bli riktigt bra om det finns lite röststarka människor där, för att om dom sjunger med i växelramsorna så kommer det garanterat att locka många andra på långsidan att sjunga med.
Jag tycker att initiativet låter helintressant, och det är dumt att döma ut det innan vi sett resultatet.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Du kanske har rätt.sthlm_dif skrev:Jag tycker att ni är oerhört negativa.Snazzi skrev:Allt det där är sant, och kommer säkerligen inträffa.melker skrev:Jag målar upp ett scenario med mkt ljusa röster från familjesektionen om de ska stå och skrika där. Tycker inte det låter som någon direkt bra idé, hade jag varit kund för familjesektion hade i alla fall inte jag velat ha ståplats, min åsikt.
Även om det som ni säger delvis är sant, så kommer mer än bara barnfamiljer att köpa biljetter.
Jag ser mer A27 som en form av en stående "aktiv sittplats". Vuxna som inte vill stå i klacken, kommer säkerligen att köpa biljetter till denna sektion. De som missar chansen att köpa biljetter i klacken kommer förmodligen att köpa biljetter till denna sektion.
Så det kan nog bli riktigt bra om det finns lite röststarka människor där, för att om dom sjunger med i växelramsorna så kommer det garanterat att locka många andra på långsidan att sjunga med.
Jag tycker att initiativet låter helintressant, och det är dumt att döma ut det innan vi sett resultatet.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Varför skapar de en barnklack för? kan de inte ha 2 riktiga klackar istället. En klack på 2700 man på kortsidan och en mindre klack på 500 vid A27. Skulle vara så gött 

-
Härligt att matchen sänds på Canal+. Äntligen kommer den stora publiken i hockeysverige få känna av riktig supporterkultur. De tidigare åren så har dessa matcher endast sänds på ppv om jag minns rätt. Biljetter är i vilket fall inhandlade och jag säger bara unleash the beast. Återigen så ska Järnkaminerna visa upp hela maskineriet. Stackars kaffesumparna.
Bara hoppas att bonnjävlarna ger fan i att handla upp biljetter på våran kortsida som de brukar göra. Hela Hovet undantaget A6 ska krylla av endast Djurgårdare.
Det där med en barnklack känns fan inte bra alltså. En massa oljud som "Djurgården är de bästa, heja heja heja Djurgårn" hör fan inte hemma på Hovet. Men oddsen att de kommer höras är väl knappast träsklåga
Som vanligt väntar man sig ett fett tifo från Fabriken som redan innan matchen säkrar tre poäng
Så nu är det hög tid att få tummen ur arslet och köpa biljett så vi kan sälja slut Hovet så fort det bara går. Det här kommer slå allt!
Bara hoppas att bonnjävlarna ger fan i att handla upp biljetter på våran kortsida som de brukar göra. Hela Hovet undantaget A6 ska krylla av endast Djurgårdare.
Det där med en barnklack känns fan inte bra alltså. En massa oljud som "Djurgården är de bästa, heja heja heja Djurgårn" hör fan inte hemma på Hovet. Men oddsen att de kommer höras är väl knappast träsklåga

Som vanligt väntar man sig ett fett tifo från Fabriken som redan innan matchen säkrar tre poäng

Så nu är det hög tid att få tummen ur arslet och köpa biljett så vi kan sälja slut Hovet så fort det bara går. Det här kommer slå allt!
100% DJURGÅRDSJ***L
Dåliga med idén är också att Canal+ studion är precis brevid "barnklacken" så de kanske får en skev bild!Jockmaniac skrev:Det där med en barnklack känns fan inte bra alltså. En massa oljud som "Djurgården är de bästa, heja heja heja Djurgårn" hör fan inte hemma på Hovet. Men oddsen att de kommer höras är väl knappast träsklåga

Ja men det gäller bara att den riktiga klacken gör sitt jobb, så ska nog detta bli fruktansvärt bramelker skrev:Dåliga med idén är också att Canal+ studion är precis brevid "barnklacken" så de kanske får en skev bild!Jockmaniac skrev:Det där med en barnklack känns fan inte bra alltså. En massa oljud som "Djurgården är de bästa, heja heja heja Djurgårn" hör fan inte hemma på Hovet. Men oddsen att de kommer höras är väl knappast träsklåga