Doyle skrev:Har en GOD känsla innför denna match ikväll. Tror på proppen ur och en klar 5 - 1 seger, kan bli 5 - 0 men garderar för ett slarv i försvaret och ett baklängesmål
Brukar inte tippa ofta men de få gånger jag tippat har jag oftast träffat rätt (:@) Tack DIF
Jag hoppas han blev bänkad men troligtvis så fick han sig säkert en smäll. Han var fan inte bra idag. Förra säsongen så var det faktumet att han aldrig gjorde ett misstag som gjorde honom till Elitseriens bästa back. Nu är han bara ett tjurigt, långsamt och felpassande kylskåp.
Lee Harvey Oswald skrev:Efter 4 års ökenvandring är det en närmast surrealistisk känsla att inte hitta DIF i Aftonbladets ständiga följetong
Vilka två lag tror du hamnar i kvalserien? Luleå Frölunda Brynäs Timrå Modo Rögle Södertälje
Är så van med ångest att jag nästan saknar den.
Vet inte hur jag ska bete mig längre...
Efter en chockförlust mot SSK på lördag samt storstryk hemma mot LHC direkt efter juluppehållet lär den nog infinna sig igen
Nädå, nu ska till och med jag vara positiv och tänka att via en seger mot SSK så har vi en plats blande de fyra bästa till juluppehållet. Inte direkt så man har blivit bortskämd med det senaste säsongerna...
Lee Harvey Oswald skrev:Efter 4 års ökenvandring är det en närmast surrealistisk känsla att inte hitta DIF i Aftonbladets ständiga följetong
Vilka två lag tror du hamnar i kvalserien? Luleå Frölunda Brynäs Timrå Modo Rögle Södertälje
Är så van med ångest att jag nästan saknar den.
Vet inte hur jag ska bete mig längre...
Efter en chockförlust mot SSK på lördag samt storstryk hemma mot LHC direkt efter juluppehållet lär den nog infinna sig igen
Nädå, nu ska till och med jag vara positiv och tänka att via en seger mot SSK så har vi en plats blande de fyra bästa till juluppehållet. Inte direkt så man har blivit bortskämd med det senaste säsongerna...
Kan bara hålla med till punkt och pricka..
Med tanke på vi låg sist vid denna tiden förra året. Så är det jäkligt skönt att se att vi ligger fyra nu.
Dessutom gör det ju inte saken sämre att vinst mot ssk, gör att vi har ännu mer häng på topp 3