Luleå HF - Djurgårdens IF, 5/12 2009
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 5/12 2009
Nu hoppas jag att Kyle och Printz får en fet dos beröm av Hardy för att de står upp för laget och Riddarn, vilket vi inte har gjort senaste tiden.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Mål av Luleå, kanske. Lärking ska ringa.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, bönder! Inget mål!!
Avslag. Inget mål.PNY skrev:Mål av Luleå, kanske. Lärking ska ringa.

- Jack Daniel
Så skööönt! 

Man får tacka videodomaren i luleå..
Du riktar ditt tack bättre till den DIF-backen (vem?) som elegant blockerar pucken bakom Stefanwarrant skrev:Man får tacka videodomaren i luleå..

sensei skrev:Du riktar ditt tack bättre till den DIF-backen (vem?) som elegant blockerar pucken bakom Stefanwarrant skrev:Man får tacka videodomaren i luleå..
Hade jag sett situationen så hade jag mer än gärna gjort det..

Det var Jacob Josefsson som hade klubban vid Riddarns skridskor.warrant skrev:sensei skrev:Du riktar ditt tack bättre till den DIF-backen (vem?) som elegant blockerar pucken bakom Stefanwarrant skrev:Man får tacka videodomaren i luleå..
Japp jag såg också att #40 var där nu på reprisen.PNY skrev:Det var Jacob Josefsson som hade klubban vid Riddarns skridskor.warrant skrev:sensei skrev: Du riktar ditt tack bättre till den DIF-backen (vem?) som elegant blockerar pucken bakom Stefan
Inget snack om att pucken var långt ifrån inne även från web-tv så nu är det bara att spela av 20 minuter. Mysig början på lördagskvällen!
- SkönaDjurgårn
Ja, det var inte igår. Man brukar ju sitta på nålar annars! Hoppas laget inte slagit sig till ro dock utan avslutar lika bra som det sett ut hittills. Klart en av de mest genuina laginsatserna i år, men som sagt, 60 min kvar.sensei skrev:Visst är det!SkönaDjurgårn skrev:Underbart att få sitta och verkligen mysa just nu
Det mesta studsar vår väg just nu, ingen heder skall dock tas från våra krigare som så här långt gör det mycket bra.
Hoppas det räcker med en tredje period på 20 min.SkönaDjurgårn skrev:men som sagt, 60 min kvar.

Inget tidigt reduceringsmål nu så Luleå får gratisenergi. Spela tajt men våga fylla på när läge för anfall ges. Att backa och släppa mittzonen är det värsta vi kan göra.
- SkönaDjurgårn
Haha vafan då, det där var väl onödigtPNY skrev:Hoppas det räcker med en tredje period på 20 min.SkönaDjurgårn skrev:men som sagt, 60 min kvar.