Djurgården sägs vara intresserade av Fredrik Hynning vars kontrakt går ut i vår. Jag stannar gärna i Luleå. Jag tycker det känns spännande att spela i Luleå. Vi har något stort på gång med flera ungdomar som klivit fram. Det skulle vara dumt att lämna klubben i det läget, säger Fredrik Hynning.
Det finns rykten som placerar Leksands Niklas Persson i DIF. Tyvärr har jag ingen artikel eller liknande som källa utan har hört det från en person med lite insyn i Leksand, så jag vet inte om det är seriöst eller om man ska ta det med en nypa salt. Det kanske finns någon annan som hört något?
DIForever skrev:Det finns rykten som placerar Leksands Niklas Persson i DIF. Tyvärr har jag ingen artikel eller liknande som källa utan har hört det från en person med lite insyn i Leksand, så jag vet inte om det är seriöst eller om man ska ta det med en nypa salt. Det kanske finns någon annan som hört något?
Låter lite långsökt men det skulle vara en fantastisk värvning för vår del annars.
tror inte att ekelund platsar i dif!
atvars tribuntsovs är nog tyvärr för dyr!
men jag hoppas på att dif kommer att plocka hem anger om det finns någon möjlighet till det!
DIForever skrev:Det finns rykten som placerar Leksands Niklas Persson i DIF. Tyvärr har jag ingen artikel eller liknande som källa utan har hört det från en person med lite insyn i Leksand, så jag vet inte om det är seriöst eller om man ska ta det med en nypa salt. Det kanske finns någon annan som hört något?
Hur bra insyn då? Har vi att göra med en vanlig leksands supporter är det jävligt svårt att ta detta rykte på allvar..