Färjestads BK - Djurgårdens IF, 1/12 2009
- Jim Morrison
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF, 1/12 2009
Tror inte att Djurgården vill vinna denna match. Gett bort 2 mål till bönderna och uppträder riktigt lojt i power-play. Det blir nog kvalserien i år då Modo har fått tillbaka Forsberg, Näslund och Sundström och Timrå har börjat vinna. Djurgården är ett värdelöst lag just nu och vi ska vara glada om vi får en poäng ikväll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Blir så jävla förbannad och besviken, önskar att jag aldrig kollat på matchen....
att dom ska ge en förhoppningar man inte hade sen så raserar allting
att dom ska ge en förhoppningar man inte hade sen så raserar allting

Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Fyfan va orättvist, tror jag spyr
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Jim Morrison
Hahaha, pinsam insats. Färjestad spelar oerhört disciplinerat och är ett tio gånger bättre LAG än vad DIF är. Se hur dom förvaltar sina chanser som vi ger bort och sen se hur det krävs ett par jävla juniorer i vårat lag som producerar för att DIF ska vinna. Dags för dom äldre gubbarna att kliva fram annars så behövs det förändringar. Ragnarsson har varit totalt värdelös denna säsong och fortsätter detta så klipper jag mer än gärna honom från laget.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2009-12-01 21:13:56, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Färjestad är inte bra..Dom har bara flyt
Hahahahaha. Visst gav man bort två mål, men samtidigt spelar man riktigt bra resten av matchen. Att säga att vi är ett värdelöst lag är patetiskt. Hade du räknat med poäng bort mot FBK eller? Vi har FEM nyckelspelare borta. Inga dåliga lirare. Ssk, rögle, timrå, brynäs och luleå är sämre än oss i år.Jim Morrison skrev:Tror inte att Djurgården vill vinna denna match. Gett bort 2 mål till bönderna och uppträder riktigt lojt i power-play. Det blir nog kvalserien i år då Modo har fått tillbaka Forsberg, Näslund och Sundström och Timrå har börjat vinna. Djurgården är ett värdelöst lag just nu och vi ska vara glada om vi får en poäng ikväll.
Men du har rätt i att vi ger bort matchen, riktigt dåligt.
Född till sportchef.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Helvetes jävla piss.
Finns inget värre sätt att förlora på än att ha ledningen när det är mindre än 10 min kvar och sen släppa in mål när vi har PP och sen på toppen av allt FÖRLORA. Fan vad surt.
Finns inget värre sätt att förlora på än att ha ledningen när det är mindre än 10 min kvar och sen släppa in mål när vi har PP och sen på toppen av allt FÖRLORA. Fan vad surt.
- Jim Morrison
Djurgården ÄR ett värdelöst lag JUST NU. Om du läser min andra post så ser du hur jag tycker det kan ändras om bara veteranerna kliver fram. Ragnarssons representerar verkligen inte sitt C på bröstet förutom när han gnäller hos domarna.android skrev:Hahahahaha. Visst gav man bort två mål, men samtidigt spelar man riktigt bra resten av matchen. Att säga att vi är ett värdelöst lag är patetiskt. Hade du räknat med poäng bort mot FBK eller? Vi har FEM nyckelspelare borta. Inga dåliga lirare. Ssk, rögle, timrå, brynäs och luleå är sämre än oss i år.Jim Morrison skrev:Tror inte att Djurgården vill vinna denna match. Gett bort 2 mål till bönderna och uppträder riktigt lojt i power-play. Det blir nog kvalserien i år då Modo har fått tillbaka Forsberg, Näslund och Sundström och Timrå har börjat vinna. Djurgården är ett värdelöst lag just nu och vi ska vara glada om vi får en poäng ikväll.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2009-12-01 21:15:45, redigerad totalt 1 gånger.
Inte alls pinsam insats, var en klart godkänd bortamatch mot FBK och vi var värda åtminstone en poäng. Sedan vem hade du tänkt ersätta Ragge med? Oavsett ifall han inte är lika bra som förra säsongen så är han klart bland våra bästa backar.Jim Morrison skrev:Hahaha, pinsam insats. Färjestad spelar oerhört disciplinerat och är ett tio gånger bättre LAG än vad DIF är. Se hur dom förvaltar sina chanser som vi ger bort och sen se hur det krävs ett par jävla juniorer i vårat lag som producerar för att DIF ska vinna. Dags för dom äldre gubbarna att kliva fram annars så behövs det förändringar. Ragnarsson har varit totalt värdelös denna säsong och fortsätter detta så klipper jag mer än gärna honom från laget.
Men ja, fit*igt surt nu.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- SkönaDjurgårn
Sämsta powerplayet man nånsin sett, helt otroligt dåligt. Synd vi slutade spela i sista perioden och det straffar sig såklart. Lätt en av de värsta förlusterna i år, hur kunde det hända efter en så bra insats i övrigt? Fy faaan för FBK.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tja, en match är 3 perioder. Surt att inte kunna hålla i bättre. Ett jävla slarvande men vad spelar det för roll nu? Förlust som förlust....hoppas bara nästa lag får känna på vår revanschlusta.4sure skrev:detta är inte ovanligt, alltid vi som leder, sedan kan vi inte hålla en ledning.
Fy fan vad dåligt.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sjukt jävla bittert asså.
Färjestad har äckligt flyt mot DIF i år.
I och för sig lär DIF vara äckligt revanchsugna på torsdag. Måste bli 3 pinnar där.
Färjestad har äckligt flyt mot DIF i år.
I och för sig lär DIF vara äckligt revanchsugna på torsdag. Måste bli 3 pinnar där.
- Jim Morrison
Tycker du verkligen att han har varit en av våra bästa backar? Var det en slump att vi vann tre raka utan Ragge i laget och sen började förlora när han kom tillbaka? Han tar onödiga utvisningar och går bort sig mer än en gång per match. Jag vet inte, ta upp Lennhammer eller någon istället och sätt Ragge på läktaren en match så kanske han tar det som en signal och börjar spela bra igen.kotten skrev:Inte alls pinsam insats, var en klart godkänd bortamatch mot FBK och vi var värda åtminstone en poäng. Sedan vem hade du tänkt ersätta Ragge med? Oavsett ifall han inte är lika bra som förra säsongen så är han klart bland våra bästa backar.Jim Morrison skrev:Hahaha, pinsam insats. Färjestad spelar oerhört disciplinerat och är ett tio gånger bättre LAG än vad DIF är. Se hur dom förvaltar sina chanser som vi ger bort och sen se hur det krävs ett par jävla juniorer i vårat lag som producerar för att DIF ska vinna. Dags för dom äldre gubbarna att kliva fram annars så behövs det förändringar. Ragnarsson har varit totalt värdelös denna säsong och fortsätter detta så klipper jag mer än gärna honom från laget.
Men ja, fit*igt surt nu.
Kan inte du bara hålla käft, suck blir så trött. Såg du matchen?Jim Morrison skrev:Djurgården ÄR ett värdelöst lag JUST NU. Om du läser min andra post så ser du hur jag tycker det kan ändras om bara veteranerna kliver fram. Ragnarssons representerar verkligen inte sitt C på bröstet förutom när han gnäller hos domarna.android skrev:Hahahahaha. Visst gav man bort två mål, men samtidigt spelar man riktigt bra resten av matchen. Att säga att vi är ett värdelöst lag är patetiskt. Hade du räknat med poäng bort mot FBK eller? Vi har FEM nyckelspelare borta. Inga dåliga lirare. Ssk, rögle, timrå, brynäs och luleå är sämre än oss i år.Jim Morrison skrev:Tror inte att Djurgården vill vinna denna match. Gett bort 2 mål till bönderna och uppträder riktigt lojt i power-play. Det blir nog kvalserien i år då Modo har fått tillbaka Forsberg, Näslund och Sundström och Timrå har börjat vinna. Djurgården är ett värdelöst lag just nu och vi ska vara glada om vi får en poäng ikväll.
DIF är bättre i 51 minuter som LAG och ska VINNA. När vi får PP med 9 kvar går vi in i en loj och konstig "låtsas-säkerhet" och där vänder matchen.
Vi reser hos sen och har bud på 3-3 i slutet. Överlägset värsta förlusten iår.
Och dessutom plockar alla lag bakom oss minst en pinne.
Ny "måstematch" härnäst mot Modo. Känns som vi lika gärna kan komma sist som tvåa iår. Ohälsosamt jämn jävla tabell.
Med fem ordinarie och tongivande spelare borta gör DIF en grym bortamatch, men straffas oerhört hårt av några individuella misstag och förlorar.
Att sedan asgamarna direkt kommer in och ska utse syndabockar och spy galla hos ett tappert spelande DIF gör mig mer förbannad än slutresultatet....
Att sedan asgamarna direkt kommer in och ska utse syndabockar och spy galla hos ett tappert spelande DIF gör mig mer förbannad än slutresultatet....