Kall-El skrev:Bara att inse att vår backbesättning är rätt svag och när INTE Ragge håller den nivå vi tänkt oss kombinerat med en dåres tilltro till Eklund ja då ser det utså här. Tyckte redan före säsongen startade att vi var en back korta och detta har VERKLIGEN besannats. En klassmålvakt kan täcka upp svagare backar ( se Brynäs ) men vi har tyvärr inte heller någon målvaktav högre klass heller. Wessan har stått 3 matcher på raken och vi har tre torskar. Nu borde Riddarn få chansen i tre raka matcher. Bar att inse att Wesslau tyvärr har den trista fömågan att vara "sämst när det gäller". Han var bra mot FBK, men då var Karlsson enorm, matchen efter är han relativt svag... Hade a gjot insatsen mot FBK idag hade vi nog vunnit. Kort sagt det känns inte som att killen är en vinnarmålvakt helt enkelt.
Jag tror att vi måste få in en back till per omgående. Eklund kan vi låna ut till ett Allsvenskt gäng istället.
Men va bra, lösningen på problemet är alltså,
Vi Byter vi hela backuppsättningen utom Ragge som får vila lite till han uppnår sin fulla kapacitet, sen bör vi kanske byta några anfallare som borde göra mål men inte gör det.
Bra, få se nu hur många kan det bli, hoppsan det blev visst 10-15 man, verkar bli dyrt!
Inga problem vi lånar stålarna av EL-Kalle. Toppen svårare var det inte, Problemet Löst
Jag har sagt det förut och jag säjer det igen varför har inte DIFs ledning uppmärksammat detta supertalang