Skicka Strömberg till Finland!
- Strömberg=power
Det var ju innan skadan skrev jag. Det hade jag hämtat från tidningen. Mika kom till DIF för att Wikegård hade varit tränare för han tidigare. Det var nog det främsta skälet. Jag gillade Wikegårds tills förra året. Då han bänkade en hel kedja,bl.a. Mika. Då fick de inget skäl när de frågade varför de inte fick spela,bara sitta på bänken ombytta. Visst,det märks att åldern börjar komma ifatt. Han håller nog bara på i 2-3 år till tror jag. Men jag tycker i alla fall att vi ska behålla honom.Cellus skrev:Alla är bra om dom får spela med rätt spelare, kolla på Markus Näslund som ett bra exempel.Strömberg=power skrev:Får han spela med rätt spelare så är han jättebra. Kolla för 2år sedan när han och lintner var en av de poängbästa i laget innan skadan.
Sen poängbästa i laget för två år sedan? 6mål/0ass, oj va poäng bra han va då när Linter gjorde 31p (18m/13a)
Sen var det under Wikegård-tiden som Strömberg kom hit, så du borde väl vara glad på Wiken.
Sen börjar Strömberg och komma till åren, det borde finnas bättre rutinerade spelare att hitta.
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Chris Chelios är väl 43? Platsade ju i OS...yvvi skrev:Tror du på det där själv? Killen (gubben) är 36 år. Om du helt ärligt tror han håller tills han är 39 så vet jag inte vad.Strömberg=power skrev: Han håller nog bara på i 2-3 år till tror jag. Men jag tycker i alla fall att vi ska behålla honom.
Gammal är äldst

Tommy Albelin är 41år och platsar klockrent i ett av NHL:s bättre lag. Åldern har ingen betydelse anser jag. Det beror helt på hur bra tränad man är och hur mycket motivation som finns kvar. Sedan är det ju rätt individuellt hur folk åldras också. En del är slut efter 30 medans andra kör vasaloppet vid dryga 80 år....
Kort sagt: Om Mika platsar i laget och gör bra ifrån sig gör det väl inget om vi behåller honom?
Kort sagt: Om Mika platsar i laget och gör bra ifrån sig gör det väl inget om vi behåller honom?
Ingen seger utan offer
- Strömberg=power
- Strömberg=power
Jag personligen anser att Strömberg spelar otrooligt slarvigt varje match.
Detta är INTE hans bästa säsong.
Nu ska man inte va sån, men jag har nästan tyckt det var bra när han varit skadad, för att någon annan back har fått chansen att spela.
Mika må ha ett bra skott när han får chansen att ladda sin skimrande KOHO-klubba, men i övrigt är han inget att satsa på, han är för slarvig i egen zon, och på offensiv blå osv. /Magnus
Detta är INTE hans bästa säsong.
Nu ska man inte va sån, men jag har nästan tyckt det var bra när han varit skadad, för att någon annan back har fått chansen att spela.
Mika må ha ett bra skott när han får chansen att ladda sin skimrande KOHO-klubba, men i övrigt är han inget att satsa på, han är för slarvig i egen zon, och på offensiv blå osv. /Magnus
- Strömberg=power
Han gjorde kanske inte den bästa säsongen iår,men den var väldigt bra. Kolla när vi hade 10raka utan förlust. Då var laget mkt samspelt. Men sen kom ju skadorna... Tycker att alla i laget gjorde en bra säsong. Vissa klev fram mer än andra. Varför tycker du att det nästan var bra att han är skadad?? Inte alla men några kommentatorer tycker att det är ett avbräck när han är skadad. Typ motsatsen.
Ursäkta att jag lägger mig i igen, men är det någon idé att ha en debatt (pajkastning) om strömberg? Den här Lindköpingsbon avgudar honom och vi andra anser inte att han är DIF:s bäste spelare, då kommer vi ju ingen vart!!
De handlar väl inte om att skriva rekord i antal inlägg här eller? mycket tillför ingenting, inte detta heller till denna tråden men måste ta upp det ändå.
De handlar väl inte om att skriva rekord i antal inlägg här eller? mycket tillför ingenting, inte detta heller till denna tråden men måste ta upp det ändå.
- Strömberg=power
Nej,jag har inte skrivit att jag tycker att han är DIF´s bästa spelare. Förresten kommer jag inte från Lindköping. För det andra "avgudar" jag han inte. Nu hackar du upp dig igen!!! Hacka på någon annan istället.Boråsaren skrev:Ursäkta att jag lägger mig i igen, men är det någon idé att ha en debatt (pajkastning) om strömberg? Den här Lindköpingsbon avgudar honom och vi andra anser inte att han är DIF:s bäste spelare, då kommer vi ju ingen vart!!
- Strömberg=power
jo,men man behöver inte avguda han för det!!! Förresten,måste du säga minst ett ont ord om varje person?? För det gör inte jag. Om du vill något mer så kan du väl skicka meddelanden istället för att skriva det i denna tråd.Boråsaren skrev:Du har skrivit 10 inlägg i den här tråden, och inte ett ont ord, du gillar inte alls honom va?