Nu så har ju Printz varit bättre än både Timmy (som har varit riktigt under isen) & Ragge hittills denna säsong trots att han gjorde en riktig Rembrandt senast.Östgöten skrev:Många klagar på Wesslau och Ridderwall. De tillhör inte toppen i ES, men de är ok. Tyvärr kan vi inte säga detsamma om backarna. Tyvärr hade jag gärna sett att DIF istället för Tjärna, Oscar, Printz och Falk hade lagt de dryga 550 kr per månad på två riktiga superbackar.
I torsdags var det Printz och idag var det Kyle och Ragge som inte gjorde sitt jobb på de två sista målen. Tidigare har Oscar givit bort pucken i helt fel läge. Listan på backarnas kaosartade spel kan tyvärr göras riktigt lång. Hade hellre sett:
Superback 1 - Andreas Holmqvist
Ragge - Kyle
Timmy - Superback 2
Extrabackar: Niklas Andersson och Alexander Deilert
Jag vill inte heller lägga någon skuld på Riddarn idag, men tänk vad mycket mer poäng DIF hade haft om vi hade haft en målvakt som kunde vinna matcherna åt oss som te.x Markström i Brynäsmålet idag.
Nu bara måste vi skölja över Timrå...
Tycker mig kunna se att Mackan Nilson blir bättre & bättre för varje match. (han borde tacka nej till Tre kronor, så han får vara lite med sitt nyfödda barn, skulle inte förvåna mig om någon skadar sig när dom är och spelar med sina olika landslag)