"Inläggsrubrik: Säljer ett säsongskort i klacken"Mäklaren skrev:Sugen på vad? Följa med till Norge?viktem skrev:Tjo på er!
Jag och två vänner åker till Norge för att börja jobba där så jag kommer inte att kunna närvara på fler matcher än idag (27:e Okt) mot Skellefteå.
Undrar därför om någon är sugen? Skicka ett PM om någon är sugen!
Mot Hovet!
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Säljer ett säsongskort i klacken
- Tartarus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Att ta över hans säsongskort antar jag att han syftar på...Mäklaren skrev:Sugen på vad? Följa med till Norge?
Jag såg inte den där lilla rubriken tidigare. Ber om ursäkt för det.Tartarus skrev:Att ta över hans säsongskort antar jag att han syftar på...Mäklaren skrev:Sugen på vad? Följa med till Norge?
Dock så hade jag gärna följt med till Espens territorium och tjänat lite sossefria slantar till DIF.

Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Att 1000 pers kan höras så lite i två perioder är helt jävla bedrövligt! Sedan när man står och skriker på folk som inte sjunger får man kommentarer som "GÅ NER OCH STÄLL DIG DÅ!".
DET SKA FAN INTE ENS BEHÖVA VARA NÅGON DÄR NERE, ALLA SKA KUNNA HÅLLA TAKT OCH SJUNGA! Dock, när gudssändebud ställde sig där i 3:e blev det fart på den andra halvan av klacken, all cred till honom.
DET SKA FAN INTE ENS BEHÖVA VARA NÅGON DÄR NERE, ALLA SKA KUNNA HÅLLA TAKT OCH SJUNGA! Dock, när gudssändebud ställde sig där i 3:e blev det fart på den andra halvan av klacken, all cred till honom.
Senast redigerad av Snazzi den 2009-10-27 22:35:50, redigerad totalt 1 gånger.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Djurgården - åh som vi älskar digSnazzi skrev:Kan man få lyrics till låten som ingen kunde(ny?).
Djurgården, tillsammans vi står upp, för alltid oavsett.
Något sånt, lärde mig hela på slutet, men eftersom ni slutade så tappade jag bort texten.
den glädje du ger oss, vi som tror på dig
Djurgården - vi är ett lag och en familj
Tillsammans vi står här - alltid, oavsett!
Inte den du tänker på?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Tackar, visst var det den.Crashmash skrev:Djurgården - åh som vi älskar digSnazzi skrev:Kan man få lyrics till låten som ingen kunde(ny?).
Något sånt, lärde mig hela på slutet, men eftersom ni slutade så tappade jag bort texten.
den glädje du ger oss, vi som tror på dig
Djurgården - vi är ett lag och en familj
Tillsammans vi står här - alltid, oavsett!
Inte den du tänker på?
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Låt mig gissa att det var några av snorisarna i mitten på A18? Så jävla trött på mittsektionen i klacken som fått höstlovsbiljetter. Lika roligt varje gång att mucka med dem som sveriges sämsta ståplats för de står aldrig upp när laget går ner.Snazzi skrev:Att 1000 pers kan höras så lite i två perioder är helt jävla bedrövligt! Sedan när man står och skriker på folk som inte sjunger får man kommentarer som "GÅ NER OCH STÄLL DIG DÅ!".
Kan man få lyrics till låten som ingen kunde(ny?).
Ganska patetiskt att klacken leddes från översta raderna i 2:a när allt är skit tills, precis som du säger - någon nämner en Martin - äntligen tar tag i eländet i 3:e.
Sen kanske det inte var läge att införa nya grejer när vi är tillbakapressade. Var det fabriken som saknade sådan tajming? Mycket flaggor i krokarna kring dem men ovanligt dåligt genomfört.
Fast klacken var ju grym i 3:e. Det tar jag med mig så har jag ett positivt minne även om det var en förlust

ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Ja, alla de från nedre iallafall. Lät bara som ovandelarna på bägge sidor sjöng i de första.season skrev:
Låt mig gissa att det var några av snorisarna i mitten på A18? Så jävla trött på mittsektionen i klacken som fått höstlovsbiljetter. Lika roligt varje gång att mucka med dem som sveriges sämsta ståplats för de står aldrig upp när laget går ner.
Men när motståndarlaget gör ett mål, visst fan blir man förbannad och sur. MEN! Det är då vi ska sjunga än högre, för att stötta laget!
På matchen ikväll kördes en ramsa som jag tror var en version på "Jag fångade en räv en da". Hur går texten till den? Lärde mig de mesta av låten då men nu är allt borta.
Stod i klacken och lite pinsamt när man inte sjunger med.

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag kängade en gnagare så gnagarn börja blöda, men jag är inte glad för det för gnaget ska man döda! Chalalalallala hey chalalallalaStruten skrev:På matchen ikväll kördes en ramsa som jag tror var en version på "Jag fångade en räv en da". Hur går texten till den? Lärde mig de mesta av låten då men nu är allt borta.
Tackar så mycket!Snazzi skrev:Jag kängade en gnagare så gnagarn börja blöda, men jag är inte glad för det för gnaget ska man döda! Chalalalallala hey chalalallalaStruten skrev:På matchen ikväll kördes en ramsa som jag tror var en version på "Jag fångade en räv en da". Hur går texten till den? Lärde mig de mesta av låten då men nu är allt borta.
- blårandigt
Gudssändebud heter martin och är otroligt poupulär!Snazzi skrev:Att 1000 pers kan höras så lite i två perioder är helt jävla bedrövligt! Sedan när man står och skriker på folk som inte sjunger får man kommentarer som "GÅ NER OCH STÄLL DIG DÅ!".
Skramla ihop till en mick eller megafon till Martin! jag är på!
Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
Blir ett helt annat tryck när någon tar tag i det och "dirigerar". Samt att ramsor som oh when the saints blir möjliga. Mycket bra!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel