Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Bäst-i-stan
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Bäst-i-stan »

AMMC har rätt. JK har inget jävla krav att behöva stå på räcket. Det är upp till alla att ställa sig där om man så behagar och känner för det.
Imorgon är det upp till var och en att skapa en bra stämning oavsett om det står någon där nere.
Användarvisningsbild
hjelm

Inlägg av hjelm »

Bäst-i-stan skrev:AMMC har rätt. JK har inget jävla krav att behöva stå på räcket. Det är upp till alla att ställa sig där om man så behagar och känner för det.
Imorgon är det upp till var och en att skapa en bra stämning oavsett om det står någon där nere.
Nej såklart dom inte har, dom har inget krav att vara på matcherna heller... Men som supporter förening tycker jag att dom BORDE ha det. (observera att jag inte kräver någonting)
Tycker att vi (Sveriges bästa ståplats) självklart ska ha en klackledare. Sen vem det är spelar ingen roll i mina ögon. Bara han/hon? gör sitt jobb bra :)
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Om någon tänkt ta tag i klacken vill jag gärna se att fff - htb dras igång. Tror inte att allt hockeyfolk hänger på om jag ensam försöker nämligen. ;p
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
hjelm

Inlägg av hjelm »

Snazzi skrev:Om någon tänkt ta tag i klacken vill jag gärna se att fff - htb dras igång. Tror inte att allt hockeyfolk hänger på om jag ensam försöker nämligen. ;p
Jag är på! :D

Förövrigt så tycker jag att vi har gör ramsorna "fff-htb, HJ/J JK, Oh when the saint, Vad tkr vi om"
har gjorts bäst. Sitter och klurar lite varför just sådana ramsor fungerar så bra.
DIFSamme
Medlem: Ja, ständig medlem

Klacken

Inlägg av DIFSamme »

Asså Jag har varit på varenda hemma match nu. Men nu på södertälje blev jag besviken på klacken. SNÄLLA KÄMPA FÖR DJURGÅRDEN ! Om ni står i klacken sjung då ! För alltid Oavsett Förevigt Djurgården ! Och kom ihåg. VI GER ALDRIG UPP !!!
Användarvisningsbild
DIFMOTRUBBET

Re: Klacken

Inlägg av DIFMOTRUBBET »

VI tjatar så himla mycket i fotbollen att spelarna inte presterar och att vi ger dom stöd men nu när spelarna presterar ordentligt så måste vi ge ännu mer!
DIFSamme

Inlägg av DIFSamme »

Bra Sagt ! äntligen Någon som fattar vad jag försöker säga !!
Användarvisningsbild
hjelm

Inlägg av hjelm »

DIFSamme skrev:Asså Jag har varit på varenda hemma match nu. Men nu på södertälje blev jag besviken på klacken. SNÄLLA KÄMPA FÖR DJURGÅRDEN ! Om ni står i klacken sjung då ! För alltid Oavsett Förevigt Djurgården ! Och kom ihåg. VI GER ALDRIG UPP !!!
Gjorde du ett nytt konto för att skapa denna tråden...
Och förövrigt tycker jag att klacken var sämre mot rögle än mot tälje.

Sen kaaaaanske vi skulle kunna ta detta i den redan existerande tråden
Klacktråden - Järnkaminerna
http://www.difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=1315
DIFSamme

Inlägg av DIFSamme »

de också !. men jag vill försöka få liv i klacken också. Förstår du ? :)
Användarvisningsbild
hjelm

Inlägg av hjelm »

DIFSamme skrev:de också !. men jag vill försöka få liv i klacken också. Förstår du ? :)
Som faktiskt diskuteras just nu i den andra tråden som handlar om Järnkaminerna.
Så kan någon mod ta bort denna tråd?
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

hjelm skrev:
Snazzi skrev:Om någon tänkt ta tag i klacken vill jag gärna se att fff - htb dras igång. Tror inte att allt hockeyfolk hänger på om jag ensam försöker nämligen. ;p
Jag är på! :D

Förövrigt så tycker jag att vi har gör ramsorna "fff-htb, HJ/J JK, Oh when the saint, Vad tkr vi om"
har gjorts bäst. Sitter och klurar lite varför just sådana ramsor fungerar så bra.
Enklast att sjunga med i, jag antar att alla in kan alla ramsor som körs? Pinsamt är det, redan som 14åring kunde jag alla ramsor, pluggade på www.jarnkaminerna.se , vilket dagens klack borde göra också.
Men så härligt, hoppas vi får höra den imorn då. ;)
Nä, men känns som att alla måste vara vakna för att den ska kunna köras igång i hockeyn. Men, jag ger det antagligen ett eller två försök imorn.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
poGDI

Inlägg av poGDI »

Asså detta handlar inte om att JK ska slänga upp en klackledare bara sådär, eller att det är ett måste att de gör det. Men försök att tänka lite innan ni skriver.. handlar inte om vem som ska göra det utan vi måste ju sammarbeta om det ska hända nått.

Som officiell supporterförening så tycker jag personligen att JK ska diskutera över om de kan hjälpa till med en / några klackledare till hockeyn, som sagt det är inte så att det står i några stadgar (vad jag vet..) att de måste men för att vi ska få den bästa tänkbara stäming på Hovet så måste ju några börja. Att bara ta upp frågan är ju ett steg i rätt riktining. Sen om det är JK som tillsätter en eller om JK sammarbetar med Fabriken eller en privatperson eller vad som hör ju inte hit. Men om ingen börjar ta ansvar så kommer vi ju inte komma någonstans.

Samanfattningen borde ju vara så att vi ALLA vill ha en grym stämning på våra hemma matcher då måste vi börja sammarbeta, kom igen och gräv ner stridsyxan och fram med fredspipan nu ska vi fan hejja fram vårat Djurgården till seger efter seger!
Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
Användarvisningsbild
viktem

Säljer ett säsongskort i klacken

Inlägg av viktem »

Tjo på er!
Jag och två vänner åker till Norge för att börja jobba där så jag kommer inte att kunna närvara på fler matcher än idag (27:e Okt) mot Skellefteå.

Undrar därför om någon är sugen? Skicka ett PM om någon är sugen!
Användarvisningsbild
hjelm

Inlägg av hjelm »

poGDI skrev:gräv ner stridsyxan och fram med fredspipan nu ska vi fan hejja fram vårat Djurgården till seger efter seger!
Känns som denna diskussion går i cirklar för alla konstaterar samma sak men formuleringarna låter olika... Jag håller med, släpp detta nu. Det var iaf bra att vi tog upp det men om det fortsätter som det gör nu kommer denna tråden att urarta.
Mäklaren

Re: Säljer ett säsongskort i klacken

Inlägg av Mäklaren »

viktem skrev:Tjo på er!
Jag och två vänner åker till Norge för att börja jobba där så jag kommer inte att kunna närvara på fler matcher än idag (27:e Okt) mot Skellefteå.

Undrar därför om någon är sugen? Skicka ett PM om någon är sugen!
Sugen på vad? Följa med till Norge?

Mot Hovet!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Skriv svar