När du inte är 100% säker borde du inte uttala dig. De som försökte dra igång den stod bakom mig och de var inte tysta någongång, såfort en ramsa gick igång sjöng de ända tills sista röst. Det var några till som sjöng, men annars var nederdelen bedrövlig igår. Jag och min polare sa till folket ett antal gånger som svarade med "Vi kan inte ramsorna" och annat skit. Vi frågade vad fan de gjorde där, men hade inte direkt lust att starta ett jätte tjafs, sa åt dom att hårdplugga ramsor tills nästa match. Ser jag dom igen dock, på samma sätt, då blir det tjafs.sthlm_dif skrev:sthlm_dif skrev: Matchens höjdpunkt var när några som hade stått knäpptysta från och med SSKs 2-1 mål försökte dra igång "Varför sjunger inte ni?" i mitten av tredje perioden, när SSKs klack överröstade vår.
Det finns verkligen pinsamma människor.
Djurgårdens IF - Södertälje SK, 22/10 2009-Säsongkortens dag
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK, 22/10 2009-Säsongkortens dag
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Lee Harvey Oswald
android skrev:
Vidhåller ändå att inte bara våra spelare blir taggade av sveriges bästa publik (även om igår var rätt dåligt). Jag tror att motståndarna går igång på det också.
Oddsen att vi vinner 7 raka är väl inte direkt stora. Men känns långt ifrån omöjligt om vi spelar på högstanivån och har lite flyt.
Nej, precis så är det ju.
Är bara så besviken från gårdagen.....fortfarande.
Det är ju för sorgligt att det verkar vara bortalaget som blir mest taggat av stödet.... till DIF.
Har full förståelse för att det inte går att ladda om inför varje ny match i serie på 55 omgångar.
Men man hade ju hellre sett några bottennapp på bortais mot HV, Fbk, Lhc än att gång på gång underprestera mot uselt motstånd
Man är ju inte där mentalt när matchen börjar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Uppenbarligen så pratar vi inte om samma personer. För att de som jag syftar på stod på raden under mig, och dom sjöng inte ett piss efter SSKs 2-1 mål.Snazzi skrev:När du inte är 100% säker borde du inte uttala dig. De som försökte dra igång den stod bakom mig och de var inte tysta någongång, såfort en ramsa gick igång sjöng de ända tills sista röst. Det var några till som sjöng, men annars var nederdelen bedrövlig igår. Jag och min polare sa till folket ett antal gånger som svarade med "Vi kan inte ramsorna" och annat skit. Vi frågade vad fan de gjorde där, men hade inte direkt lust att starta ett jätte tjafs, sa åt dom att hårdplugga ramsor tills nästa match. Ser jag dom igen dock, på samma sätt, då blir det tjafs.sthlm_dif skrev: Matchens höjdpunkt var när några som hade stått knäpptysta från och med SSKs 2-1 mål försökte dra igång "Varför sjunger inte ni?" i mitten av tredje perioden, när SSKs klack överröstade vår.
Det finns verkligen pinsamma människor.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Att ha tankarna:
2:a matchen på 3 dagar och det är fortfarande oktober. Sett ur det perspektivet är det faktiskt otroligt bra. Kan bara föreställa mig hur saker och ting kommer att se ut mot slutet av serien...
Igår var det över 6 000 igen, det är riktigt jävla imponerande. Säger iofs inget om klackens uppträdande, men rimligtvis borde det bli bättre drag på Hovet om vi är dubbelt så många.
2:a matchen på 3 dagar och det är fortfarande oktober. Sett ur det perspektivet är det faktiskt otroligt bra. Kan bara föreställa mig hur saker och ting kommer att se ut mot slutet av serien...
Igår var det över 6 000 igen, det är riktigt jävla imponerande. Säger iofs inget om klackens uppträdande, men rimligtvis borde det bli bättre drag på Hovet om vi är dubbelt så många.
Senast redigerad av Caveman den 2009-10-23 23:52:03, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja hoppas DIF inte får nån svacka som förra året ock att publiken fortsätter o komma så det kommer in pengar .Så kanske vi kan krydda med nån riktigt bra spelare till nästa år