Snazzi skrev:
Usch, du förstörde precis ditt goda inflytande trots att du är en sskare.

AIK och Leksand drar mer publik till Hovet än något annat lag. Inte bara roliga matcher utan även grymt för ekonomin med 2 fullsatta matcher istället för två matcher med halvfulla läktare.
Givetvis tänker jag så också, men det innebär också att man måste trängas i korridorerna med en massa AIKare och det ena tar liksom ut det andra tycker jag nästan

Nej men självklart drar det in mer pengar när dessa två lag kommer på besök, men med AIK och för vår del även Leksand kommer också extra utgifter som poliser och väktare. Sen måste folk visiteras, folk blir griniga redan innan de kommer in i arenan och skulle matchen sluta med förlust så är det många som går hem och är bittra och kanske inte går på nästa match.
Visst vill jag ha fullsatt varje match, bara man kunde slippa det fåtal idioter som ska slåss "för sitt lag". Om inte de fanns skulle vi slippa visitationer, vi skulle inte behöva stänga in bortaklacken, klubbarna skulle slippa lägga pengar på att hyra så många poliser och väktare och alla skulle bara tycka att det är skitkul att gå på hockey.