Skicka Strömberg till Finland!
Skicka Strömberg till Finland!
För allt i världen - förläng INTE kontraktet med Strömberg. Är den killen annat än skadad?!
Jävligt skönt att läsa om att Bremberg stannar. Där ser ni en kille som visar hjärta! Det handlar inte bara om pengar, även om man kan tro det ibland.
Jävligt skönt att läsa om att Bremberg stannar. Där ser ni en kille som visar hjärta! Det handlar inte bara om pengar, även om man kan tro det ibland.
- Strömberg=power
Kall-El skrev:Jo visst gör detta, men inte för att killen är skadad ofta utan snarast för att han inte presterar mer än vad en junis gör på banan!
Nä,han gör ju inte det. Har ni aldrig kollat på matcherna eller??? Och Skadorna har bara råkat komma ibland. Han är mkt inblandad i målen även om det inte syns på pappret. Mika ska vi ha kvar. Vi kan släppa en junis istället. Tänk er för innan ni skriver något.
Varför skall vi betala dyra pengar för en spelare som inte gör speciellt mycket nytta? Dessutom en gammal spelare dessutom, bättre att satsa på en junis om ni frågar mig. Dessutom trro jag nog att jag sett fler matcher än vad du gjort och bör därför ha minst lika stora kunskaper som dig att bedöma en spelare. Att du dessutom i andra trådar nämnt att Strömberg råkar vara din gudfar gör ju inte att du direkt är opartisk eller direkt objektiv i din bedömning.
Skall jag vara helt ärlig tycker inte jag Strömberg varit så bra som jag förväntat mig under någon av hans säsonger i DIF...
Skall jag vara helt ärlig tycker inte jag Strömberg varit så bra som jag förväntat mig under någon av hans säsonger i DIF...
- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Måste erkänna att jag är lite kluven vad gäller just Strömberg. Kan inte säga att jag nånsin ogillat honom, men han har en viss benägenhet att vara skadad numera. Jag skulle nog vilja vänta lite längre fram i tiden och se hur backläget utvecklar sej. I år dubblade han ju sin poängskörd och han har ju rikligt med rutin som är nyttigt för dom juniorer som får spela med honom.
Hittar DIF inte det antal backar i den klass som man önskar så kan det faktiskt vara en idé att behålla honom om intresse finns från båda håll, men han bör nog inte vara den första back som vi vänder oss till.
Jag skulle definitivt välja Strömberg före backar som Mattsson, Björck eller Ryman. Förhoppningen är väl ändå att man hittar intressanta backar redan nu i ett tidigt skede och slipper ta in panikvärvningar som senast.
Vi har ju extremt lovande juniorbackar som kommer att få visa upp sej i det kommande juniorslutspelet, men dom behöver som sagt rutin att se upp till oxå.
Hittar DIF inte det antal backar i den klass som man önskar så kan det faktiskt vara en idé att behålla honom om intresse finns från båda håll, men han bör nog inte vara den första back som vi vänder oss till.
Jag skulle definitivt välja Strömberg före backar som Mattsson, Björck eller Ryman. Förhoppningen är väl ändå att man hittar intressanta backar redan nu i ett tidigt skede och slipper ta in panikvärvningar som senast.
Vi har ju extremt lovande juniorbackar som kommer att få visa upp sej i det kommande juniorslutspelet, men dom behöver som sagt rutin att se upp till oxå.
- Strömberg=power
Men det jag skriver är ju sant. Får han spela med rätt spelare så är han jättebra. Kolla för 2år sedan när han och lintner var en av de poängbästa i laget innan skadan. Då skrev de även i tidningen att han var en av de bästa i laget. Är han skadefri så spelar han bra. Och Mika kanske förlänger,men de vet han inte än. Det beror lite på.Kall-El skrev:Varför skall vi betala dyra pengar för en spelare som inte gör speciellt mycket nytta? Dessutom en gammal spelare dessutom, bättre att satsa på en junis om ni frågar mig. Dessutom trro jag nog att jag sett fler matcher än vad du gjort och bör därför ha minst lika stora kunskaper som dig att bedöma en spelare. Att du dessutom i andra trådar nämnt att Strömberg råkar vara din gudfar gör ju inte att du direkt är opartisk eller direkt objektiv i din bedömning.
-
- Säsongskort: Ja
- Strömberg=power
Nu e ni prcis som Wikegård var. Tänk på att han inte e en målskytt. Visst,jag vet att han gjort ett par indianare men vem har inte gjort de?? Teemu Lassila,har dragit på sig utvisningar o straffar. DIF behöver backar med rutin. Här har ni en med mycket. Och motorkarriären är bara en hobby på sommaren. När DIF frågade han om han ville spela en säsong till med DIF så nobbade han många bud och ställde upp för DIF. Gör detsamma för han nu!Wilhelm Arwe skrev:Killens misstag är ju i klass med Staffan Kronwalls andra säsong i klubben. Åtminstone lika många indianare. Mika missar dessutom på offensiv blå plus att han är långsam och stabbig.
Nej, Mika borde kanske satsa på motorkarriären i stället.
- Strömberg=power
Haha, hade vart kul att veta lite mer specifikt utan att du bara säger nåt. Varför inte bara lägga upp en liten lista på exempel, annars kan man ju säga de om alla och det kanske inte är sant!
De låter på dig som att alla klubbar vill ha honom, det är inte sanningen! Men hur många? 2? 15?
aja, vi ser ju att du är partisk så...ingen idé att diskutera!
De låter på dig som att alla klubbar vill ha honom, det är inte sanningen! Men hur många? 2? 15?
- Emil Svelander
Vi måste behålla Strömberg, han är en viktig spelare, kan dock hålla med om att han e skadad lite för mkt men han får väl träna upp sej under sommaren(hehe).
hans spelsinne är det få backar i denna serie som har, han är inte världens snabbaste men han är nyttig och som läget ser ut nu så ska vi bara ha kvar honom. Det kan ju bli riktigt bra om vi får hem Tomas Johansson också så kan han och Strömberg stå för lite rutin på backsidan som annars ser väldigt ung och lovande ut.
Ribbenstrand - Johansson
Strömberg - Fernholm
Liwing - Ronnie
Mattsson
hans spelsinne är det få backar i denna serie som har, han är inte världens snabbaste men han är nyttig och som läget ser ut nu så ska vi bara ha kvar honom. Det kan ju bli riktigt bra om vi får hem Tomas Johansson också så kan han och Strömberg stå för lite rutin på backsidan som annars ser väldigt ung och lovande ut.
Ribbenstrand - Johansson
Strömberg - Fernholm
Liwing - Ronnie
Mattsson
Sjunger avgå Johnny...
- Strömberg=power
Kan du sluta hacka upp dig på allt!! Det jag skrev var sant,det ,märks att du aldrig läser tidningar mm. Nej alla klubbar ville inte ha han. Det de skrev var att många klubbar i europa ville ha han,men aldrig hur många. Tror du jag har hjärnkoll på allt eller??Boråsaren skrev:Haha, hade vart kul att veta lite mer specifikt utan att du bara säger nåt. Varför inte bara lägga upp en liten lista på exempel, annars kan man ju säga de om alla och det kanske inte är sant!
Alla är bra om dom får spela med rätt spelare, kolla på Markus Näslund som ett bra exempel.Strömberg=power skrev:Får han spela med rätt spelare så är han jättebra. Kolla för 2år sedan när han och lintner var en av de poängbästa i laget innan skadan.
Sen poängbästa i laget för två år sedan? 6mål/0ass, oj va poäng bra han va då när Linter gjorde 31p (18m/13a)
Sen var det under Wikegård-tiden som Strömberg kom hit, så du borde väl vara glad på Wiken.
Sen börjar Strömberg och komma till åren, det borde finnas bättre rutinerade spelare att hitta.
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "