Färjestads BK - Djurgårdens IF, 10/10 2009
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF, 10/10 2009
Tänkte bara påpeka att det är 47 omgångar kvar.
Och att alla lag i serien får svackor.
Bara jobba sig ur dom helt enkelt.
DIF har ju visat att dom kan spela riktigt bra hockey.
Och att alla lag i serien får svackor.
Bara jobba sig ur dom helt enkelt.
DIF har ju visat att dom kan spela riktigt bra hockey.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hatar dessa hedersamma torskar. Vi behöver lite medstuds + att Marcus Nilson måste ta steget från lågbudgetspelare i mängden till den fantastiska lirare han är i grund o botten, Suck !
FBK gjorde samma sak mot Luleå för någon runda sen man vann med 3-2 men förlora skotten 15-38 :/
När är det Djurgårdens tur? -.- Vi krossar rögler på torsdag!
När är det Djurgårdens tur? -.- Vi krossar rögler på torsdag!
Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
Tung förlust, men dagens höjdpunkt var att jag satt bredvid Espen Knutsen 

Har för mig vi hade ganska mycket tur mot Linköping förra hemmamatchen.... http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=6131poGDI skrev:FBK gjorde samma sak mot Luleå för någon runda sen man vann med 3-2 men förlora skotten 15-38 :/
När är det Djurgårdens tur? -.-
snack med montén på maries blogg www.hockeymedmariehallman.se
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Är det inte rätt klart nu att vi förlorar matcherna i utvisningsbåset?
Visst fan var Winnerborg i vanlig ordning helt vimmelkantig med sina fantasiutvisningar och Andersson har någon sorts pervers läggning för att plocka ut DIF:are men det är något vi måste lära oss ta hänsyn till.
Vi har för mycket offensiva spelare för högt i utvisningsstatistiken och Ragge ska inte behöva ta så mycket tid i båset.
Visst fan var Winnerborg i vanlig ordning helt vimmelkantig med sina fantasiutvisningar och Andersson har någon sorts pervers läggning för att plocka ut DIF:are men det är något vi måste lära oss ta hänsyn till.
Vi har för mycket offensiva spelare för högt i utvisningsstatistiken och Ragge ska inte behöva ta så mycket tid i båset.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
- Lee Harvey Oswald
Ja. där blev denna Fitt-Lördag fullbordad.-daniel- skrev:Ja... alla resultat går emot oss, nu väntar jag på en trevlig utklassning där hemmalaget "pölsetuggarna" dominerar spelet i Köpenhamn ikväll för att fullborda denna härliga dag.Lee Harvey Oswald skrev: Jaa, upp i delad serieledning med det skitspelet.
Nånting gör det andra lagen tydligen inte riktigt rätt
Att man aldrig kan få vara glad en hel helg nån gång...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jockmaniac skrev:Jag tänker endast kritisera sopan Nilson i vårt lag. Vem fan är det som ersatt våran gamla Djurgårdare Mackan Nilson och spelar i nummer 4? Just nu ser det ut som om det är någon från i en annan del av köping eller en hammarbyare. Så bedrövlig.
Så har han varit sedan 2006 då Brendan Morrow tacklade sönder han.
En helt ny spelare blev han ( kass,ofysisk,sölig).
- SkönaDjurgårn
Mackan tar knappt några skär, kolla på det nästa match - han glider bara. Sjukt besviken på honom, han har varit dålig i princip varje match. Dessutom är hans avslut allt annat än distinkta.
Sjukt tungt med alla j-la uddamålsförluster. Riddarn är iaf förvånansvärt bra i år verkar det som - kul!
Sjukt tungt med alla j-la uddamålsförluster. Riddarn är iaf förvånansvärt bra i år verkar det som - kul!
SkönaDjurgårn skrev:Mackan tar knappt några skär, kolla på det nästa match - han glider bara. Sjukt besviken på honom, han har varit dålig i princip varje match. Dessutom är hans avslut allt annat än distinkta.
Det verkar som många missat att Mackan blivit Pappa igen
är det någon som tror att man får sova gött om natten.
Lugn han kommer igen.
- Lee Harvey Oswald
Precis, men helt beroende på vilken sort unge man fått så kan det ta upp till ett år innan mat & sovrutiner satt sig.janne08 skrev:SkönaDjurgårn skrev:Mackan tar knappt några skär, kolla på det nästa match - han glider bara. Sjukt besviken på honom, han har varit dålig i princip varje match. Dessutom är hans avslut allt annat än distinkta.
Lugn han kommer igen.
Alltså, hela denna säsongen kan fortsätta i "koma-tempo" för Nilsons del
(om det vill sig illa)
Nää Herr Nilson, dags att skaffa en barnflicka.
Här gäller det att prioritera rätt, DIF eller barn...!!!?
Hur svårt ska det vara

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Tycker inte riktigt det kan tas som en bortförklaring, är ju inte direkt så att han har ett 9-till-5 jobb och måste upp tidigt som satan på mornarna och prestera. Visst rubbas rutiner och allt blir upp & ner till en början men det skall inte behöva påverka så jäkla mycket att man är fullständigt värdelös när det väl är match.janne08 skrev:
Lugn han kommer igen.
Vill dock ha lite kontinuitet i laget med Mackan - Otto - Tjärnqvist i samma lina i några matcher innan man börjar kritisera på allvar.
- -daniel-
Helt fel, vet inte om du såg VM senast? Där var han allt annat än sölig och slö.alskar_dif skrev:
Så har han varit sedan 2006 då Brendan Morrow tacklade sönder han.
En helt ny spelare blev han ( kass,ofysisk,sölig).
Jag får ändå erkänna att jag är glad att de inte blev en större förlust, även om jag inte hade tippat de.
Anledningen till att jag är glad är eftersom alla damer (mor, mormor och syster) håller på färjestad. Det hade varit riktigt jobbigt om färjestad hade krossat, hellre en jämn match, så slipper man skämmas inför hela släkten
Anledningen till att jag är glad är eftersom alla damer (mor, mormor och syster) håller på färjestad. Det hade varit riktigt jobbigt om färjestad hade krossat, hellre en jämn match, så slipper man skämmas inför hela släkten

För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.