Helt väntat. Anger är en medioker elitseriespelare så länge han inte har klasspelare i sin omgivning (Otto, Linkan)
Skulle aldrig någonsin byta tillbaka Anger/Linkan mot Tjärna/Mackan..De sistnämnda gör sååå mycket mer för LAGET än Fredrik och Niklas.
jensa85 skrev:
Vem har sagt något om hybris?..Jag hade inte bytt Tjärna o Mackan mot Linkan och Anger är det enda jag säger. Men det är ju min personliga åsikt.
Vi är många som håller med om det. Det är tydligt i dagens DIF, efter NT och 6 matcher, att det är fler som kliver fram. Bra!
Med det sagt så tycker jag ändå att vi ska försöka signa just Bremberg, då blir vi otroligt vassa.
jensa85 skrev:
Vem har sagt något om hybris?..Jag hade inte bytt Tjärna o Mackan mot Linkan och Anger är det enda jag säger. Men det är ju min personliga åsikt.
Vi är många som håller med om det. Det är tydligt i dagens DIF, efter NT och 6 matcher, att det är fler som kliver fram. Bra!
Med det sagt så tycker jag ändå att vi ska försöka signa just Bremberg, då blir vi otroligt vassa.
Självklart är "Linkan" alltid välkommen i DIF. Tror dock inte det blir aktuellt förrän säsongen 2010/2011 isf.
Alltså, jag måste oxå ifrågasätta Mackan och Tjärnqvists insatser. varför är dom så extremt "trötta" på på matcherna. Det går segt i varje anfall, det det lojt ut med ingen som helst jävlar anamma!! Det här ska vara två energispelare som ska tillföra en bra defensift spel men även instensitet och tryck framåt utan för att då kanske vara två riktiga poängplockare.
Åker dom "räkmacka" med Hardy Nilsson som tränare bara för att han är deras "favoritspelare"? vad är det frågan om? Bänka dom så länge dom inte tillför något..
Fan, mackan har ju tappat puckar mest hela tiden, två av slarven har lett till att vi torskat matcherna. Och vad är det för avslut idag mot färjstad av Mackan Nisson på friläget? Det är knappt allsvensk klass på dem båda två just nu....
Jag tycker vi ska kräva kollsalt mycket mer av två meriterade spelare som dessa. Detta ska ju ändå vara våra två "supervärvningar" detta år jämförelse vis med vad vi gjort med laget i övrigt.
PatteW skrev:Alltså, jag måste oxå ifrågasätta Mackan och Tjärnqvists insatser. varför är dom så extremt "trötta" på på matcherna. Det går segt i varje anfall, det det lojt ut med ingen som helst jävlar anamma!! Det här ska vara två energispelare som ska tillföra en bra defensift spel men även instensitet och tryck framåt utan för att då kanske vara två riktiga poängplockare.
Åker dom "räkmacka" med Hardy Nilsson som tränare bara för att han är deras "favoritspelare"? vad är det frågan om? Bänka dom så länge dom inte tillför något..
Fan, mackan har ju tappat puckar mest hela tiden, två av slarven har lett till att vi torskat matcherna. Och vad är det för avslut idag mot färjstad av Mackan Nisson på friläget? Det är knappt allsvensk klass på dem båda två just nu....
Jag tycker vi ska kräva kollsalt mycket mer av två meriterade spelare som dessa. Detta ska ju ändå vara våra två "supervärvningar" detta år jämförelse vis med vad vi gjort med laget i övrigt.
Tjärnqvist har tacklats en del..
Nilson har varit så här "dålig" sen 2006 ( undantag förra VM)..förstår inte varför alla är så förvånade? Följer ni inte NHL?
Betygsättning av laget så här i inledningen av serien.
Blir förmodlingen ett långt inlägg, vilket är synd, men inte mycket man kan göra..
Skala: 1-6
Ni förstår säkert siffrorna, annars är det väl bara att slå upp dn eller svd och kolla Sverige.
3 betyder normal förväntning och godkänd i betyg.
Ex:
Förväntning:
3
Betyg:
5
Riddarn
2
4
Wesslan
4
3
Klubertanz
4
4
Timmy
3
3
Ragge
5
2
Andreas
4
5
Printz
3
3
Eklund
3
3
Falk
3
4 (med tanke på insatserna som center) =)
Kruger
2
6
Engqvist
5
5
Josefsson
4
3
Mackan
6
3
Micke
4
4
Danielsson
4
2
Matte Tj
5
2
Fimpen
3
3
Ölvestad
4
5
Henke E
3
3
Tim
2
1
Calle G
2
N/A, spelat för lite.
Cehlin
2
N/A, spelat för lite
Owuya, Deilert, Andersson, Otto har inte spelat...