Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/9 2009
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/9 2009
TV
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/9 2009
Någon som har klubbkortet och kan se matchen hemma?
Ja antagligen någon? Varför undrar du?JoeG skrev:Någon som har klubbkortet och kan se matchen hemma?
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Självklart!JoeG skrev:Någon som har klubbkortet och kan se matchen hemma?
Svår uppgift, känns redan nu lite som en "måste"-match... känns inge bra att säga efter 2 omgångar.
- DIF_Soldier
Ska skaffa ett nu.JoeG skrev:Någon som har klubbkortet och kan se matchen hemma?
Svår match givetvis, men det vore så jävla skönt med en trea tidigt. Undrar varför vi får börja och avsluta med många matcher borta?
Tycker du målar fan på väggen lite för noggrant. SÅ farligt är det inte med förlust här, men om vi torskar ytterligare en efter det, då är det oroligt...-daniel- skrev: Svår uppgift, känns redan nu lite som en "måste"-match... känns inge bra att säga efter 2 omgångar.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
1/10 Frölunda HC (b) Scandinavium, 19:00DIF_Soldier skrev: Tycker du målar fan på väggen lite för noggrant. SÅ farligt är det inte med förlust här, men om vi torskar ytterligare en efter det, då är det oroligt...
- DIF_Soldier
Optimismen flödar...-daniel- skrev:1/10 Frölunda HC (b) Scandinavium, 19:00DIF_Soldier skrev: Tycker du målar fan på väggen lite för noggrant. SÅ farligt är det inte med förlust här, men om vi torskar ytterligare en efter det, då är det oroligt...
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Så illa är det inte, men det jag menar är att vinner vi inte mot SAIK så är ju liksom inte chansen så ofantligt stor att vi skulle knipa 3 pinnar mot Lipsillarna från Götet.DIF_Soldier skrev:Optimismen flödar...-daniel- skrev:1/10 Frölunda HC (b) Scandinavium, 19:00DIF_Soldier skrev: Tycker du målar fan på väggen lite för noggrant. SÅ farligt är det inte med förlust här, men om vi torskar ytterligare en efter det, då är det oroligt...
- Lee Harvey Oswald
He he...
Kom på mig själv sitta & måla alla jävlar som finns på varenda tillgänglig vägg.
Mitt DIF-psyke är väldigt skört & ömtåligt just nu.....efter endast 2 förluster..!
Men det finns ju en del kvar av säsongen ännu
Kom på mig själv sitta & måla alla jävlar som finns på varenda tillgänglig vägg.
Mitt DIF-psyke är väldigt skört & ömtåligt just nu.....efter endast 2 förluster..!
Men det finns ju en del kvar av säsongen ännu

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Samma här. Inse då hur det kommer vara längre fram...Lee Harvey Oswald skrev: Mitt DIF-psyke är väldigt skört & ömtåligt just nu.....efter endast 2 förluster..!

Vi har spelat 3.6% av säsongen och tagit 1 poäng. Fortsätter det i samma takt landar vi på mastiga 27-28 poäng totalt efter 55 omgångar! Härliga tankar så här en lördagskväll när den tilltänkta hemmapremiärchampagnen (en välkyld Pol Roger) har förbytts till ett glas avdankad fulwhiskey.
- DIF_Soldier
Haha, LHO och -daniel- - samma nervvrak som vanligt!-daniel- skrev:Samma här. Inse då hur det kommer vara längre fram...Lee Harvey Oswald skrev: Mitt DIF-psyke är väldigt skört & ömtåligt just nu.....efter endast 2 förluster..!![]()
Vi har spelat 3.6% av säsongen och tagit 1 poäng. Fortsätter det i samma takt landar vi på mastiga 27-28 poäng totalt efter 55 omgångar! Härliga tankar så här en lördagskväll när den tilltänkta hemmapremiärchampagnen (en välkyld Pol Roger) har förbytts till ett glas avdankad fulwhiskey.

Som Moe Fonzo i Grotesco skulle sagt - De' ballär uhr!
Säg den glädje som varar
Skellefteå gjorde tydligen en mycket stark insats borta mot Brynäs tidigare idag.
Blir en svår nöt att knäcka då dom lär ha gott om självförtroende nu och är ett starkt hemmalag.
Blir en svår nöt att knäcka då dom lär ha gott om självförtroende nu och är ett starkt hemmalag.
- -daniel-
Ja, vissa saker ändras aldrig. Man får nog börja posta på valium.com's forum snart för att hitta likasinnade och förhoppningsvis kunna lugna nerverna en smula.DIF_Soldier skrev: Haha, LHO och -daniel- - samma nervvrak som vanligt!![]()

Det där är ni inte ensamma om. Förekommer hos oss i lika stor utsträckning.-daniel- skrev:Ja, vissa saker ändras aldrig. Man får nog börja posta på valium.com's forum snart för att hitta likasinnade och förhoppningsvis kunna lugna nerverna en smula.DIF_Soldier skrev: Haha, LHO och -daniel- - samma nervvrak som vanligt!![]()
Kul match på Tisdag, jag skall inte önska er lycka till, men eftersom man 'jer en gam klackräv' skall det bli kul med Hardy i ladan igen. Väl mött!
Man ska inte hålla på och säga att det blir jobbigt om vi förlorar en till redan nu, så farligt är det inte!
Ta ett exempel, säsongen 01-02 när vi kom 4 i tabellen och åkte ut i semifinal, hade vi skrapat ihop 4 poäng på dem 7 första matcherna!
Ta ett exempel, säsongen 01-02 när vi kom 4 i tabellen och åkte ut i semifinal, hade vi skrapat ihop 4 poäng på dem 7 första matcherna!