Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Fricke

Re: Frågetråden

Inlägg av Fricke »

Är det möjligt att med knappt 3 dagars framförhållning byta Hovet mot Globen för Modo mötet?

Eller fyller inte ens Forsberg Globen?
Stadion
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Stadion »

Nej det nog ganska omöjligt att byta med så kort varsel och har en Globen is?
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Stadion skrev:Nej det nog ganska omöjligt att byta med så kort varsel och har en Globen is?
Tänkte jag inte ens på, där finns säkert ingen is. Synd!
Användarvisningsbild
Caveman
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Fricke skrev:Är det möjligt att med knappt 3 dagars framförhållning byta Hovet mot Globen för Modo mötet?

DIF SKA ALLTID spela på Hovet så enkelt är det. (förövrigt så är det väl Ladies night på Globen?)
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Ja nu är det uppe på tapeten igen, säger det ingen,
Djurgården skall ju GIVETVIS spela några matcher på Globen som en säsongspremiär t.ex. så jävla fånigt att dom sätter sig i den här situationen. Troligen blir Hovet slutsålt därföl kan vi inte sälja mer biljetter, tänk om vi hade kunnat disponera Globen istället - fan vad biljetter man hade kunnat sälja..
Lägg några matcher på våren samt runt jul på Globen som vi har tagit upp tidigare i andra trådar.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Caveman skrev:
Fricke skrev:Är det möjligt att med knappt 3 dagars framförhållning byta Hovet mot Globen för Modo mötet?

(förövrigt så är det väl Ladies night på Globen?)
Perfekt! Det passar ju Forsberg!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
lankan

Inlägg av lankan »

Silverminken skrev:Lite hjälp tack! jag och några polare ska gå på matchen på lördag och undrar om den finns något bra ställe att parkera bilen på?
Ett som är bra är vid skärmarbrink, bostäderna mittemot hovet, på fel sida så att säga. Där parkerar alltid vi när vi är nyktra :). Aldrig blivit lappad där trots att det står boendeparkering för dem som bor i j-hov.
narren

Inlägg av narren »

Kan man hämta ut säsongsbiljetterna under matchdag mot Modo?
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

b
melker skrev:Ja nu är det uppe på tapeten igen, säger det ingen,
Djurgården skall ju GIVETVIS spela några matcher på Globen som en säsongspremiär t.ex. så jävla fånigt att dom sätter sig i den här situationen. Troligen blir Hovet slutsålt därföl kan vi inte sälja mer biljetter, tänk om vi hade kunnat disponera Globen istället - fan vad biljetter man hade kunnat sälja..
Lägg några matcher på våren samt runt jul på Globen som vi har tagit upp tidigare i andra trådar.
Hade matchen spelats i Globen så hade det inte vart dryga 6500 biljetter sålda idag... Klacken hade inte behövt sina 1500 platser.... Globen drar inga Djurgårdare, däremot så skulle väl bönderna gilla om matcherna spelades där, där skulle dom t.o.m kunna göra sig hörda...
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Caveman skrev:b
Hade matchen spelats i Globen så hade det inte vart dryga 6500 biljetter sålda idag... Klacken hade inte behövt sina 1500 platser.... Globen drar inga Djurgårdare, däremot så skulle väl bönderna gilla om matcherna spelades där, där skulle dom t.o.m kunna göra sig hörda...
Så eventuella AIK derby, Leksandsmatcher och Forsberg besök är inga undantag?
BIBO

Inlägg av BIBO »

Silverminken skrev:Lite hjälp tack! jag och några polare ska gå på matchen på lördag och undrar om den finns något bra ställe att parkera bilen på?

Gemensam avfärd från östra ca 14.45..
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."

Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Fricke skrev:
Caveman skrev:b
Så eventuella AIK derby, Leksandsmatcher och Forsberg besök är inga undantag?
Absolut inte... Jag skiter i aik, Leksand & Foppa, när dom möter DIF i STHLM ska det vara på Hovet, det är VÅRAN hemmaplan och där bestämmer vi. (Mot aik skulle jag gärna se att klackarna tog en långsida var på Hovet....) Bönderna får väl gå på sina hemmamatcher oh kolla på sina lag, inte vill jag ha hit dom så det blir fler bortafans än hemmafans som i Goben.

Globen passar alldeles utmärkt till Ladies Night..
Highwind

Inlägg av Highwind »

DIF ska spela där klacken vill. Klacken är hjärtat i DIF och det förstår Djurgårdens ledning. Det är tackvare den goda dialogen med JK som detta uppsving för hockeyn har blivit verklighet. Ska vi lyssna på slipsfolk eller klacken?

Tur att DIF inte lyssnar på vissa här inne.

Fortsätt sjunga, klackhjältar!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Jag är benägen att hålla med föregående. Skulle sen aik gå upp så måste vi antagligen göra något åt guldhyllan.. Globen är en riktig fiaskoarena, så jäkla fånigt att man gick på någon tönt som mål-låste på en rund boll som arena. Ser Roland från torsk på tallin framför mig: "Va rolit, arean är byggd som en gloooob, jättekul!"

Passar dock kanske till trams som ladies night och liknande.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Fortsätt vara enögda ni ;)
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Skriv svar