Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
1891
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av 1891 »

alext skrev:
1891 skrev:Tjena! Alla med säsongkort ska ju få gå gratis på matchen mot Timrå nu i helgen. Då ska man ju ha ett plastkort att visa upp. Det jag undrar är var man får det kortet.

En polare köpte säsongskort i globen, men han fick inget plastkort med då. Jag har beställt mitt säsongskort, kommer jag få med plastkortet då?

Alltså, Var hämtar man plastkortet, om man inte får med det hem när man beställer biljetterna?
Med platskort så menar de väl säsongskortet? Sitter man på långsidan får man, som jag har förstått det, inte löstbiljetter utan just ett plastkort. Antar att du/din vän har till klacken? Det står väl "säsongsbiljett" på lösbiljetterna ni har fått? Ta med en utav dem som kommer ni nog in (är inte hemma så kan inte kolla om det är så på mina biljetter).
Förlåt om jag var otydlig, ja vi har i klacken. Okej tack för svar.

Någon som har sina biljetter hemma och kan kolla om det står att man är säsongare?
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Användarvisningsbild
Kire
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Kire »

Ja, det står SÄSONGSBILJETT eller liknande tryckt på alla klackbiljetter som jag hämtade ut :wink:
Vem som helst kan sticka upp, men vi är nummer ett!
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

1891 skrev:Tjena! Alla med säsongkort ska ju få gå gratis på matchen mot Timrå nu i helgen. Då ska man ju ha ett plastkort att visa upp. Det jag undrar är var man får det kortet.

En polare köpte säsongskort i globen, men han fick inget plastkort med då. Jag har beställt mitt säsongskort, kommer jag få med plastkortet då?

Alltså, Var hämtar man plastkortet, om man inte får med det hem när man beställer biljetterna?
Informationen som gets ut på hemsidan angående Timrå matchen har varit väldigt dålig, och jag ställde mig exakt samma fråga som du just ställt.
Så jag frågade kassören inne på DIF Hockey Concept Store i Globen shopping, och han svarade följande: De på långsidan får varsitt plastkort, och han visste inte om de i klacken också får det (han lät dock väldigt osäker, så man kan utgå ifrån att vi inte får det)... Men det han sa var att det troligtvis skulle finnas listor vid insläppet till matchen, där alla säsongskortinnehavarnas namn ska finnas med. Han rekommenderade att man skulle ta med sin bokningsbekräftelse (fribiljettbokningen) och legitimation, så dom kan bekräfta att det är just du som är ägaren av säsongskortet.

Men det kan vara smart att ta med en biljett också i säkerhetsfall... Svaret jag fick i kassan var inte med en övertygande röst i alla fall, men jag utgår ifrån att jag fick rätt information där.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Jockees

Inlägg av Jockees »

Hej, om ni går in på http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=5987 så står det att man ska skriva in lite uppgifter och sen så får man en bekräftelse på mejlen att man har fribiljett till timråmatchen (glöm inte att skriva in klack om man har sässongare där.) Så om man tar med leg och visar bekräftelsen så kommer man in.
Jimmie Ölvestad #19
diffans

Medlem

Inlägg av diffans »

Jag har funderat på att bli medlem, men jag undrar varför ska man bli de ?

/ anton (:
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Medlem

Inlägg av Frasse »

diffans skrev:Jag har funderat på att bli medlem, men jag undrar varför ska man bli de ?

/ anton (:
För att du då blir medlem i Sveriges i särklas framgångsrikaste förening.
Läs mer via denna länk.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

diffans skrev:Jag har funderat på att bli medlem, men jag undrar varför ska man bli de ?

/ anton (:
Du stödjer en förening som behöver all ekonomisk hjälp den kan få, borde vara tillräckligt om man är Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Sebbe G

Inlägg av Sebbe G »

Varför ska man inte bli medlem??? :P
Du får olika erbjudanden till matcher och 10% på varor i DIF Hockey Concept Store!!!
Och du stödjer Sveriges framgångsrikaste förening, som någon redan nämnt!
Användarvisningsbild
Hawk

Inlägg av Hawk »

/ anton (:
Det är inget att fundera på, utan bli det bara 8) Och stöd Djurgårdens IF!!!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Hawk skrev:

/ anton (:
Det är inget att fundera på, utan bli det bara 8) Och stöd Djurgårdens IF!!!
Tycker faktiskt att det är en riktigt bra fråga. Bra Anton! Som andra tidigare sagt handlar det om att du på allra bästa sätt stödjer DIF - utöver att gå på matcherna är medlemskapet det viktigaste tillsammans med souvenirköp. Medlemskap betyder 10% rabatt i shopen (och mycket annat förmånligt) vilket innebär att man köper mer och ja du fattar... Allt detta gynnar DIF. Vill du se DIF i toppen igen är det det bästa du kan göra.

Vilket påminner mig... Dags att förnya mitt medlemskap för tionde året i rad! *stolt*
Säg den glädje som varar
narren

Inlägg av narren »

Jag har som sagt beställt säsongskort i klacken, första gången. Det jag inte förstår hur detta med säsongskorten kommer fungera ni säger att vi kommer få lösbiljetter? Räcker det med att man går till Globen shop och säger sitt namn etc med ID och då är man klar?
alext

Inlägg av alext »

narren skrev:Jag har som sagt beställt säsongskort i klacken, första gången. Det jag inte förstår hur detta med säsongskorten kommer fungera ni säger att vi kommer få lösbiljetter? Räcker det med att man går till Globen shop och säger sitt namn etc med ID och då är man klar?
Du går till shopen i globen och hämtar dina biljetter. Då får du alla i handen direkt.
tomten

Inlägg av tomten »

....
Senast redigerad av tomten den 2009-10-02 21:00:05, redigerad totalt 1 gånger.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Vilka svarade på publikundersökningen att de vill ha nationalsång före varje match?

Nationalsång skall det vara på landskamper INTE på seriematcher.
alext

Inlägg av alext »

När vi ändå talar om nationalsången.. Måste den sjungas inför varje match? Är det något som DIFhockey inte kan styra över? Om det inte är ett måste, så ta för fan bort det. Larvigt och oerhört tjatigt att stå där och lyssna på den inför varje match. Okej i typ finalmatcher eller så, men i varje match känns lite overkill.

Frågan var då alltså om det finns ett krav på att nationalsången måste sjungas, tappade tråden där uppe kände jag :roll:
Skriv svar