Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Edin
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Edin »

Varför ska man uppge vilket lag man håller på när man beställer biljetter? Är sugen på att testa att kryssa i något annat lag än Djurgården, men jag är rädd för att jag blir portad ifrån Hovet på livstid... ;)
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Edin skrev:Varför ska man uppge vilket lag man håller på när man beställer biljetter? Är sugen på att testa att kryssa i något annat lag än Djurgården, men jag är rädd för att jag blir portad ifrån Hovet på livstid... ;)
Varför är du sugen på att kryssa i något annat lag om du är djurgårdare?
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

jensa85 skrev:
Edin skrev:Varför ska man uppge vilket lag man håller på när man beställer biljetter? Är sugen på att testa att kryssa i något annat lag än Djurgården, men jag är rädd för att jag blir portad ifrån Hovet på livstid... ;)
Varför är du sugen på att kryssa i något annat lag om du är djurgårdare?
Jag är den sortens killen som är först med att trycka på den stora röda knappen med texten "tryck inte här".

Jag är bara lite konfunderad över varför dom har lagt den frågan när man köper biljetter, men jag antar väl att det är för att man inte ska lyckas köpa biljetter i fel klack eller något sådant.

Men ändå, lite nyfiken är jag (:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Torpedo Novgorod

Inlägg av Torpedo Novgorod »

Edin skrev:http://difhockey.se/biljetter så står det till höger om dom två första matcherna att det är olika teman.

Vad är det egentligen?
Har du inte varit på nån temafest? Eller nåt annat med tema? Man klär ut sig enligt ett tema.
I dessa 2 fall, Stockholms hockeyn och NHL. Så kommer DIF-spelarna i den ena matchen spela med olika Stockholmslag matchtröjor på sig och i den andra så spelar dom med olika NHL-lags tröjor.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Torpedo Novgorod skrev:
Edin skrev:http://difhockey.se/biljetter så står det till höger om dom två första matcherna att det är olika teman.

Vad är det egentligen?
Har du inte varit på nån temafest? Eller nåt annat med tema? Man klär ut sig enligt ett tema.
I dessa 2 fall, Stockholms hockeyn och NHL. Så kommer DIF-spelarna i den ena matchen spela med olika Stockholmslag matchtröjor på sig och i den andra så spelar dom med olika NHL-lags tröjor.
Ha ha ha ha.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Sebbe G skrev:
Jockmaniac skrev:När man förnyade sitt medlemskap i Oktober så skulle man få två biljetter till valfri vardagsmatch i Oktober. Är det någon som har länken till sidan där man beställer dessa oktoberbiljetter? Patetiskt att det inte är inskrivet under erbjudanden eller nått :x
http://www.difhockey.se/oktober tror jag nog. :lol:
Tackar ödmjukast :) Den länken hade man nästan kunnat lista ut :lol:
100% DJURGÅRDSJ***L
AnteKr

Inlägg av AnteKr »

Om man kollar på biljettsidan, mellan klacken och isen "Drinkside bar" vad är detta? :lol:
Användarvisningsbild
Sebbe G

Inlägg av Sebbe G »

Kan tänka mig att det är en "portabel" bar som dras ut till klacken i pauserna. Smart faktisk med försäljning vid isen är det är 4-5 meter fram till sargen från läktaren. :mrgreen:
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Sebbe G skrev:Kan tänka mig att det är en "portabel" bar som dras ut till klacken i pauserna. Smart faktisk med försäljning vid isen är det är 4-5 meter fram till sargen från läktaren. :mrgreen:
Det handlar om nya säsongskorts-baren, dvs för oss med plastkort....
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Någon som vet hur det ligger till med Säsongskortet? Allts via canal plus webb. Förra säsongen så beställde jag säsongskortet så att man kunde se alla matcher på webben. Jag hittar inte något om de korten på deras hemsida. Detsamma med klubbkortet. Skulle väldigt gärna ha det i denna säsongen igen. Någon som vet?
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Sebbe G skrev:Kan tänka mig att det är en "portabel" bar som dras ut till klacken i pauserna. Smart faktisk med försäljning vid isen är det är 4-5 meter fram till sargen från läktaren. :mrgreen:
JK har väl redan en bar?

"Det handlar om nya säsongskorts-baren, dvs för oss med plastkort...."

Perfekt!
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Är det fortfarande 20 år på öl inne på Hovet?
tobwid

Inlägg av tobwid »

Tjenare alla i den taggade Djurgårdsfamiljen!
Längtar sjukt mycket till premiären mot Modo! Hela hovet ska gunga och fyllas med sång!

Men till frågan, jag undrar om det finns en "Djurgårdskrog" som man kan gå till efter matcherna?
Visst, det finns många krogar i Sthlm men det är nog svårt (eller omöjligt) att komma in med
matchtröja! Ifall det finns en krog där man kan ha djurgårdskläder på sig? Det vore sjuk roligt!

Ses den 19:onde för träningsmatch och sen den 26:e!!
The only thing that´s worse then one is none!

Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
Användarvisningsbild
1891

Inlägg av 1891 »

Tjena alla djurgårdare! Det här är första året som jag har säsongskort och jag undrar hur det fungerar när man ska gå in på matcherna. Visar man bara upp kortet och får en vanlig biljett? Eller behöver man bara visa kortet och kliva in utan att ta emot en biljett?

Berätta gärna lite om säsongskort då jag är ny med det.
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Användarvisningsbild
Tartarus
Kontakt:

Inlägg av Tartarus »

1891 skrev:Tjena alla djurgårdare! Det här är första året som jag har säsongskort och jag undrar hur det fungerar när man ska gå in på matcherna. Visar man bara upp kortet och får en vanlig biljett? Eller behöver man bara visa kortet och kliva in utan att ta emot en biljett?

Berätta gärna lite om säsongskort då jag är ny med det.
Antar att det är som de senaste säsongerna, att man får en biljett för varje match. Det är alltså inget kort, utan 27 matchbiljetter som du får.
Lite finare, lite bättre

Bloggen
Skriv svar