Hejsan alla goa och glada!
När man är inne på youtube upptäcker man då och då filmer som är inspelade i andra svenska (eller evntuellt utländska) klackar, som är fruktansvärt roliga av olika anledningar, roliga ramsor eller en rent utav en dålig klack t.ex.
Så jag skapade den här tråden, så att vi kan dela med oss av olika godbitar som finns på internet.
Jag personligen har två klipp som ger mig ett gott skratt varenda gång jag ser på dom. Humör på hög nivå kan man väl minst sagt säga!
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Haha, den var faktiskt riktigt rolig. Men det roligaste var ju helt klart i slutet när någon skrek "VI HATAR BROBERG", och en annan svarade "Näe"!
Sen håller jag med om att han som hoppar själv håller en klass för sig själv, haha!
sthlm_dif skrev:Haha, den var faktiskt riktigt rolig. Men det roligaste var ju helt klart i slutet när någon skrek "VI HATAR BROBERG", och en annan svarade "Näe"!
sthlm_dif skrev:Haha, den var faktiskt riktigt rolig. Men det roligaste var ju helt klart i slutet när någon skrek "VI HATAR BROBERG", och en annan svarade "Näe"!
"Vi hatar Globen!", skriker de väl ändå?
Nä, han skriker "vi hatar Broberg". Fast det låter som Globen också, det håller jag med om. Men såg att han som la upp filmen på youtube skrev lite angående Broberg.
(Vi hatar Broberg är det sista som sjungs? men jag gissar du syftar på Töyrä.
Om du vet vem de två är?
Du tillhör väl de 10000-tals gnagare som iINTE var i Globen denna kväll... )
Ahaha ännu mer bra video's! skicka på bara! alltid lika kul!
Skulle uppskatta filmer ifrån de andra lagen i elitserien som ska försöka visa att de är bättre än Djurgården, alltid lika roligt att se när de misslyckas!
Ursäkta, men... vad har det där klippet med trådämnet att göra?
"Edit: lägg gärna upp roliga hockeyklipp i allmänhet också, finns så många klipp som är värda att se."
Well, kanske inte rolig enligt mig men han kanske tyckte det?