Hursomhelst back to topic!

Öhhh... Va?! Var/när/hur i helvete har du fått för dig det?narren skrev:dif_soldier
Så du hatade Fredrik Bremberg?
Men lägg ner nu för fan! Vi riktiga supportrar ska aldrig kritisera våra spelare på det sättet du gör. Framförallt inte när det är en spelare som närmar sig 700 matcher i våran vackra tröja.alskar_dif skrev:Hur kan jag bli aikare för att jag tycker att Falk är en mes och dålig?
Soulsic skrev:Men lägg ner nu för fan! Vi riktiga supportrar ska aldrig kritisera våra spelare på det sättet du gör. Framförallt inte när det är en spelare som närmar sig 700 matcher i våran vackra tröja.alskar_dif skrev:Hur kan jag bli aikare för att jag tycker att Falk är en mes och dålig?
Förstår du inte själv att du bara skämmer ut dig själv?
Soulsic skrev:Men lägg ner nu för fan! Vi riktiga supportrar ska aldrig kritisera våra spelare på det sättet du gör. Framförallt inte när det är en spelare som närmar sig 700 matcher i våran vackra tröja.alskar_dif skrev:Hur kan jag bli aikare för att jag tycker att Falk är en mes och dålig?
Förstår du inte själv att du bara skämmer ut dig själv?
Tack.Frasse skrev:Nu återgår vi till ämnet annars får vi helt enkelt låsa tråden.
Håller helt med dig, byter gärna ut Eklund mot Falken där med Printzen. (Upp till bevis för Eklund).android skrev:Otto - Mackan- Tjärnqvist
Josefsson - Enqvist - Danielsson
Tim Eriksson - M.Holmqvist - Kruger
Hank - Fimpen - Ölvestad
Calle G
Ragge - A.holmqivst
Timmy - Kyle
Eklund - Printz
Falk
1.Wesslau
2. Ridderwall
För det första, tänk lite på stavningen på namnen. Nilson, Josefson, Klubertanz, Printz, Gustafsson, Deilert och Krüger ska det vara. För många fel där. Gör om gör rätt!911 skrev:här är mitt förslag
1:femman
A.Holmqvist
M.Ragnarsson
M.Tjärnqvist
M.Holmqvist
M.Nilsson
2:femman
K.Klubertans
T.Pettersson
J.Ölvestad
K.Ottosson
T.Eriksson