Kommer du att köpa säsongskort?
Re: Kommer du att köpa säsongskort?
Säsongskort i klacken införskaffat i år pga geografiskt närmare med skola och bostad 

Vem som helst kan sticka upp, men vi är nummer ett!
Det blir nog inte säsongskort för mig. Jag har träningar 4-5 ggr i veckan så jag hinner inte. Men jag kommer definitivt gå på fler matcher. Och iår blir det mycket aktiv sittplats! 

Ja tror verkligen oxå att aktiv sittplats kommer höja sig rejält.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Hur många blir det på aktiv sittplats iår? Någon som har hört nåt? Och hur många var det förra året?
Född till sportchef.
Då var årets säsongskort införskaffat (i klacken). Men hur som helst så undrar jag om det är någon som vet lite insider information om ett mer exakt datum/ungefärligt datum för när säsongskorten kan hämtas ut. Står som sagt endast, "men det kommer att ske någon gång i augusti eller september, dock senast en vecka före säsongsstart."
Det vore rätt så skönt om man kunde veta lite i förväg när det är möjligt att hämta det som är viktigast för i år.
Det vore rätt så skönt om man kunde veta lite i förväg när det är möjligt att hämta det som är viktigast för i år.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
När man sitter och lyssnar på (dock är den kanske riktad mer åt fotbollen men men) då finns de inget annat en att köpa sesongskort i klacken!
Har för mitt att jag läste någonstans att det är på träningsmatchen mot Timrå den 19 som man kan hämta biljetterna .sthlm_dif skrev:Då var årets säsongskort införskaffat (i klacken). Men hur som helst så undrar jag om det är någon som vet lite insider information om ett mer exakt datum/ungefärligt datum för när säsongskorten kan hämtas ut. Står som sagt endast, "men det kommer att ske någon gång i augusti eller september, dock senast en vecka före säsongsstart."
Rätta mig om jag har fel =)
Okej. Tack för hjälpen!hjelm skrev:Har för mitt att jag läste någonstans att det är på träningsmatchen mot Timrå den 19 som man kan hämta biljetterna .
Rätta mig om jag har fel =)
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Kör vidare på årskort i klacken för 4e året i rad.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- Tartarus
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Har inte köpt säsongskortet ännu, men det ska göras inom kort!
Om man köper via DIF Hockey får man väl biljetterna hemskickade?
Om man köper via DIF Hockey får man väl biljetterna hemskickade?
Jag fick det förra året, i år har jag ännu inte fått några biljetter!Tartarus skrev: Om man köper via DIF Hockey får man väl biljetterna hemskickade?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Folk som inte har köpte kort borde göra det nu! Om ni har sett de två senaste matcherna (Malmö och FBK) så borde ni ha sett att detta kommer att bli ett bra år om det fortsätter så här! Efter att ha varit plats på båda matcherna har jag absolut ändrat min inställning och tror absolut på en slutspelsplats! Var med och stötta laget dit!
Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
-
- Säsongskort: Ja
Imorn är det den 25.e som är lika med lön för många. Så nu är det dags att pynta säsongskortet för detta kommer bli sjukt rolig säsong som man kan missa en sekund av.
Syns på familjeträffarna säsongen 2009/10!
Syns på familjeträffarna säsongen 2009/10!
köpte klackkort igår!
Men undrar, finns det någon deadline för att köpa säsongskort i klacken? (Har några kompisar som är sugna att köpa)
Djurgårn tills jag dör!!
Men undrar, finns det någon deadline för att köpa säsongskort i klacken? (Har några kompisar som är sugna att köpa)
Djurgårn tills jag dör!!
The only thing that´s worse then one is none!
Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
Utlämningen av säsongskort sker den 19e September i samband med träningsmatchen mot Timrå. Så jag antar att det är bäst att köpa säsongskort innan det. Går väl eventuellt att köpa ett säsongskort efter det också, är inte helt säker... Men hur som helst så är det bra att vara ute i god tid.tobwid skrev:köpte klackkort igår!
Djurgårn tills jag dör!!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården